Jostain muistan lukeneeni, että Kehäradalle olisi tulossa kiinteät ajojohtimet, joten myös Pisararadassa voitaisiin soveltaa samaa tekniikkaa.
Ainakin Pisaralle on nimenomaan tulossa enemmän tai vähemmän "täydet" ajojohdinrakenteet. Tunneliradan rakentamisessa itse tunnelin kaivaminen on kohtuullisen pieni osa kustannuksista, joten tunnelin louhiminen vajaata metriä korkeammaksi aiheuttaa vähemmän kustannuksia kuin epätavallisen ajojohdinjärjestelmän hankinta ja ylläpito.
Tästä on juuri juteltu jossain. Joko irkissä tai jlf:llä, tunnelin poikkileikkauksesta joka tapauksessa on toki kuviakin Pisaran suunnitelmissa, sieltähän niitä näkee.
Kehäradalla väittäisin olevan tämän asian suhteen sama juttu kuin Pisarallakin. Ja taas: Näkeehän tuon sekä kaavakuvista että varmaan havainnekuvistakin. Senkus katsoo