Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Juna matkalla väärään suuntaan  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Olli Saari
Käyttäjä
Poissa

« : Helmikuu 18, 2013, 18:53:04 »

Kouvolaan suuntaan matkalla ollut juna "eksyi" kohti Riihimäkeä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288541230085.html
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2013, 16:04:11 »

Kyllä mä olen joskus 90-luvulla kaukaisuudessa ollut vastaavassa tilanteessa junan kyydissä.

Hauska muuten tuo Sm5 tuossa kuvassa. Toimitus näyttää oikein sensuroineen linjakilven, ettei näyttäisi niin hönöltä Hymyilee leveästi
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2013, 16:15:32 »

Toimitus näyttää oikein sensuroineen linjakilven, ettei näyttäisi niin hönöltä Hymyilee leveästi

Tai sitten kilpi on sensuroinut itse itsensä välkkymällä ovelasti siten, ettei lyhyen suljinajan otokseen ole keskimmäiset pikselirivit tarttuneet...
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2013, 17:31:32 »

Onhan noita väärälle raiteelle joutumisia tapahtunut aina silloin tällöin. Kokemusta esim. Lempäälästä, jossa Helsingistä tultaessa olisi pitänyt poiketa kolmoselle, mutta yritettiinkin vetäistä suoraan kohti Tamperetta kakkosraidetta, jolla ei ole laitureita.
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #4 : Helmikuu 19, 2013, 17:58:06 »

Joku vuosi sitten Luumäellä ohjattiin Joensuun juna vaihteesta oikealle. Kuljettaja huomasi asian jo ennen vaihdetta, ja sai junan pysähtymään jokusen sata metriä vaihteen jälkeen.

Asia uutisoitiin mediassa: "Joensuun juna meinasi eksyä Venäjälle."
tallennettu
Petri Soronen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #5 : Helmikuu 22, 2013, 10:04:39 »

Ja mikä uutisarvo näillä on tavallisille ihmisille, pitää olla maailmassa asiat hyvin että pääsee nämäkin lööppeihin. Me harrastajat olemme sitten asia erikseen.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Juna matkalla väärään suuntaan  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: