Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Tanskan veturinkuljettajat eivät ole tyytyväisiä uuteen IC4 dieselmoottorijunaan  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Joona Kärkkäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 544


« : Kesäkuu 26, 2009, 12:52:35 »

Tanskan veturinkuljettajat eivät pidä uusista Ansaldo-Bredan valmistamista IC4 junista, heidän mielestään ne vaan ei toimi, ja niiden turvallisuudessa on vakavia puutteita, Näin kertoo eräs  sanomalehti:  http://epn.dk/brancher/transport/land/article1737339.ece  .
tallennettu
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2552


« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2009, 16:27:25 »

Myös Ruotsissa on raportoitu IC4 ongelmista ja keskustelu alkaa tästä  http://postvagnen.com/forum/index.php?id=156388  linkillä tanskalaiseenIngeniøren lehteen  http://ing.dk/artikel/99796-utaette-ic4-tog-goer-lokofoerere-syge

tallennettu
Markku Blomgren
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 566


« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2009, 23:09:28 »

Kun noi skandinaaviset kielet ei oikein luista niin voisiko joku hieman selventää, miten toi IC4-sekoilu jatkuu tällä hetkellä Tanskassa? Wiki:n mukaan tämän vuoden toukokuussa oli joku 'deadline' osalle kalustoa ja jollei Ansaldo-Breda saanut kalustoa toimimaan siihen menssä, DSB uhkasi perua kaupat?

Mitenköhän tosta tulee joku deja-vu tunne...hmmm  Virnistää

VR ja Pendoliinot...DSB ja IC4:set...tosin VR ei tainnut olla perumassa kauppoja missään välissä vai muistanko väärin?

Toinen vertailu löytynee Helsingistä, nimittäin HKL ja Kaalimadot (eli matalalattiaraitiotievaunut), jossa oli hieman samanlainen ukaasi: tietty määrä toimivia vaunuja tai kaupat peruuntuu. Eivät tosin peruntuuneet, koska Bombardier teki työtä käskettyä ja perusti oman huoltonsa.
tallennettu
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2552


« Vastaus #3 : Kesäkuu 27, 2009, 13:14:46 »

Ohjaamot ovat liian vetoisia ja kylmiä talvella. Valvontakamerat, jotka näyttävät onko matkustajia nousemassa tai poistumassa tai oven välissä, eivät toimi. Junan tietokone temppuilee. Ensimmäistä virheetöntä yksilöä odotellaan saapuvaksi ensi marraskuussa. Kun maahan saadaan lisää virheettömiä junayksiköitä, lähetetään alkupään yksiköt Italiaan paranneltaviksi.
tallennettu
Olli Aalto
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 294


« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2009, 22:17:52 »

Ansaldo näyttääkin olevan myös junakalustopuolella huono-onninen. Jy-Pm kauko-ohjaus by Ansaldo kaatuilee vähän väliä.
tallennettu
Jukka-Pekka Manninen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 144


« Vastaus #5 : Kesäkuu 30, 2009, 11:22:05 »

Ei ole antaa wikipediaa parempaa linkkiä, mutta asiaa on käsitelty tiheään myös Today's Railways Europessa.

http://en.wikipedia.org/wiki/V250_(train) ja sieltä kohta Delivery Problems.

Eli myös Hollannin rautateiden Ansaldolta tilaamat suurnopeusjunat ovat vuosia myöhässä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Tanskan veturinkuljettajat eivät ole tyytyväisiä uuteen IC4 dieselmoottorijunaan  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina