Kun noi skandinaaviset kielet ei oikein luista niin voisiko joku hieman selventää, miten toi IC4-sekoilu jatkuu tällä hetkellä Tanskassa? Wiki:n mukaan tämän vuoden toukokuussa oli joku 'deadline' osalle kalustoa ja jollei Ansaldo-Breda saanut kalustoa toimimaan siihen menssä, DSB uhkasi perua kaupat?
Mitenköhän tosta tulee joku deja-vu tunne...hmmm
VR ja Pendoliinot...DSB ja IC4:set...tosin VR ei tainnut olla perumassa kauppoja missään välissä vai muistanko väärin?
Toinen vertailu löytynee Helsingistä, nimittäin HKL ja Kaalimadot (eli matalalattiaraitiotievaunut), jossa oli hieman samanlainen ukaasi: tietty määrä toimivia vaunuja tai kaupat peruuntuu. Eivät tosin peruntuuneet, koska Bombardier teki työtä käskettyä ja perusti oman huoltonsa.