ETUSIVU
KALENTERI
HAKU
OHJEET
Resiina-lehti
Museojunat
Keskustelu
Vaunut.org
Info
•
Yhteystiedot
Muista minut!
Unohtuiko salasana?
Rekisteröidy!
Resiina
Rautatiet ja harrastus
|
Radat ja laitteet
| Aihe:
Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
|
<< edellinen
seuraava >>
Sivuja:
[
1
] |
Siirry alas
Tulostusversio
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 2582
Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
«
:
Syyskuu 11, 2014, 11:31:39 »
Tätä julkaisua ei ole taidettu aiemmin linkittää tänne
http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf8/lts_2014-38_vahaliikenteiset_radat_web.pdf
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 2630
Vs: Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
«
Vastaus #1 :
Syyskuu 11, 2014, 13:48:41 »
Lainaus käyttäjältä: Eljas Pölhö - Syyskuu 11, 2014, 11:31:39
Tätä julkaisua ei ole taidettu aiemmin linkittää tänne
http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf8/lts_2014-38_vahaliikenteiset_radat_web.pdf
Mielenkiintoista luettavaa
tallennettu
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Tuomas Pätäri
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 281
Vs: Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
«
Vastaus #2 :
Syyskuu 12, 2014, 10:18:14 »
Silmiinpistävää on miten monessa kohdassa "kuljetuspotentiaalia olisi jos VR:n kanssa päästäisiin yhteisymmärrykseen".
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
Vs: Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
«
Vastaus #3 :
Syyskuu 14, 2014, 12:34:24 »
Huomionarvoista on myös VR:n Otto Lehtipuun lausunto selvityksestä: "Koska Proxion Plan Oy:llä on merkittävä omistus Proxion Train Oy:stä, selvitystä ei voi pitää puolueettomana eikä se kestä lähempää tarkastelua."
Minä en löydä selvityksestä edes takaperin ääneen luettuna yhtään olennaista asiavirhettä tai mitään sellaista, mitä Liikennevirasto ei voisi allekirjoittaa.
Lehtipuun olisi syytä nyt tarkentaa, mitä kohtaa selvityksessä hän tarkoittaa - muuten hänen lausuntonsa ei kestä lähempää tarkastelua.
tallennettu
Arto Papunen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 347
Vs: Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
«
Vastaus #4 :
Syyskuu 14, 2014, 19:55:43 »
Lainaus käyttäjältä: Antti Ojala - Syyskuu 14, 2014, 12:34:24
Huomionarvoista on myös VR:n Otto Lehtipuun lausunto selvityksestä: "Koska Proxion Plan Oy:llä on merkittävä omistus Proxion Train Oy:stä, selvitystä ei voi pitää puolueettomana eikä se kestä lähempää tarkastelua."
Missä näin lukee?
tallennettu
Jukka Ahtiainen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 307
Vs: Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
«
Vastaus #5 :
Kesäkuu 14, 2015, 21:59:12 »
Mahtaako Huutokoski - Savonlinna yhteyden katkaisu täsmätä tämän kanssa:
"Kuljetuslogistinen järjestelmä koostuu tavaroiden ja henkilöiden fyysiseen kuljettamiseen tarvittavasta maantie-, rautatie-, ilma- ja vesiliikenteestä sekä näiden kuljetusmuotojen solmukohdista. Se on osa yhteiskunnan kriittistä infrastruktuuria, jonka toiminnan jatkuvuus on varmistettava kaikissa oloissa.
Liikenteen turvallisuusviraston, rautatieoperaattoreiden ja rataverkon haltijoiden on varautumisen avulla huolehdittava siitä, että niiden toiminta jatkuu mahdollisimman häiriöttömästi myös poikkeusoloissa. Rautatieliikenteen viranomaisten on varmistettava rataverkon liikennöitävyys myös erilaisissa poikkeusoloissa ja häiriötilanteissa."
http://www.puolustusvoimat.fi/wcm/Erikoissivustot/kokonaisturvallisuus/Suomeksi/8/8.9/
tallennettu
Jukka Voudinmäki
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 359
Vs: Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
«
Vastaus #6 :
Kesäkuu 15, 2015, 05:29:18 »
Lainaus käyttäjältä: Jukka Ahtiainen - Kesäkuu 14, 2015, 21:59:12
Mahtaako Huutokoski - Savonlinna yhteyden katkaisu täsmätä tämän kanssa:
"Kuljetuslogistinen järjestelmä koostuu tavaroiden ja henkilöiden fyysiseen kuljettamiseen tarvittavasta maantie-, rautatie-, ilma- ja vesiliikenteestä sekä näiden kuljetusmuotojen solmukohdista. Se on osa yhteiskunnan kriittistä infrastruktuuria, jonka toiminnan jatkuvuus on varmistettava kaikissa oloissa.
Liikenteen turvallisuusviraston, rautatieoperaattoreiden ja rataverkon haltijoiden on varautumisen avulla huolehdittava siitä, että niiden toiminta jatkuu mahdollisimman häiriöttömästi myös poikkeusoloissa. Rautatieliikenteen viranomaisten on varmistettava rataverkon liikennöitävyys myös erilaisissa poikkeusoloissa ja häiriötilanteissa."
http://www.puolustusvoimat.fi/wcm/Erikoissivustot/kokonaisturvallisuus/Suomeksi/8/8.9/
Täsmää yhtä hyvin kuin esim. kevään 2015 puheet kuvan
http://vaunut.org/kuva/101713
yhteydessä. Siis tuo alkuperäinen, oikolukematon osuus.
tallennettu
Sivuja:
[
1
] |
Siirry ylös
Tulostusversio
Rautatiet ja harrastus
|
Radat ja laitteet
| Aihe:
Vähäliikenteiset radat (Liikenneviraston selvitys)
|
<< edellinen
seuraava >>
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Ajankohtaiset
-----------------------------
=> Havainnot
=> Uutiset
=> Tapahtumat
-----------------------------
Rautatiet ja harrastus
-----------------------------
=> Junakuvaus
=> Kalusto
-----------------------------
Resiina
-----------------------------
=> Resiinan nettisivusto
-----------------------------
Rautatiet ja harrastus
-----------------------------
=> Yleinen keskustelu
-----------------------------
Resiina
-----------------------------
=> Resiina-lehti
-----------------------------
Rautatiet ja harrastus
-----------------------------
=> Radat ja laitteet
=> Ulkomaat
=> Kääntöpöytä
-----------------------------
Muut aiheet
-----------------------------
=> Osto- ja myyntipalsta
=> Sivuraide
-----------------------------
Rautatiet ja harrastus
-----------------------------
=> Pienoisrautatiet
Powered by SMF
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines
| ©
2025 Resiina
Ladataan...