Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Ex-vaunujen tulevaisuus  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Heikki Koivula
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 22


« : Lokakuu 21, 2015, 09:41:10 »

Mitä käyttöä Ex vaunuilla on tulevaisuudessa paalataanko nekin? Resiinassa oli että jäisivät pois vaunukierrosta 25.10.2015 alkaen!

// otsikko korjattu
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2015, 18:27:32 kirjoittanut Olli Keski-Rahkonen » tallennettu
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2348


« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2015, 12:56:47 »

  Mitä käyttöä Ex vaunuilla on tulevaisuudessa paalataanko nekin? Resiinassa oli että jäisivät pois vaunukierrosta
 
  25.10.2015 alkaen!

Niitä ei enää tarvita, joten 99% mahdollisuudella Imatrankosken murskain kutsuu.
tallennettu
Harri Junttila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1596


« Vastaus #2 : Lokakuu 21, 2015, 16:48:22 »

Mitä vaunuja sen jälkeen käyttävät pohjoisen pikureissa, kun sinisiäkään ei hirveästi ole?
tallennettu
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 288


« Vastaus #3 : Lokakuu 21, 2015, 17:06:56 »

Mitä vaunuja sen jälkeen käyttävät pohjoisen pikureissa, kun sinisiäkään ei hirveästi ole?
Ed+EFiti. Käy katsomassa vaikka VR:n verkkokaupasta. Köyhäksi kyllä menee...
tallennettu

Lisää kuviani löydät osoitteesta: https://www.flickr.com/photos/134028344@N03
Roope Prusila
Käyttäjä
Paikalla

Viestejä: 1239


« Vastaus #4 : Lokakuu 21, 2015, 17:42:42 »

Mitä vaunuja sen jälkeen käyttävät pohjoisen pikureissa, kun sinisiäkään ei hirveästi ole?
Ed+EFiti. Käy katsomassa vaikka VR:n verkkokaupasta. Köyhäksi kyllä menee...

Onhan tuosta täällä jo kuvakin, tosin Vaasanradalta. Sosiallisenmedian puolella mietittiin, kumpi kiihtyy paremmin, Sr1 + Ed + EFiti vai Sm5
tallennettu

Arto Papunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 336


« Vastaus #5 : Lokakuu 22, 2015, 13:47:38 »

Jotenkin tuntuu oudolta, että EFiti-vaunut saavat jatkaa liikennöintiä eikä niille tunnu olevan korvaajaa kuten muulle siniselle kalustolle. Jotenkin sitä odottaa että VR tilaisi kaksikerrosmatkatavaravaunuja (toki yläkerrassa voisi olla matkustajapaikkoja/makuuhyttejä) tai vain ilmoittaa että matkatavaravaunupalvelu loppuu. Olisikohan liian suuri työ muuttaa Ex:t EFitin korvaajiksi?

tallennettu
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2348


« Vastaus #6 : Lokakuu 22, 2015, 13:58:01 »

Jotenkin tuntuu oudolta, että EFiti-vaunut saavat jatkaa liikennöintiä eikä niille tunnu olevan korvaajaa kuten muulle siniselle kalustolle. Jotenkin sitä odottaa että VR tilaisi kaksikerrosmatkatavaravaunuja (toki yläkerrassa voisi olla matkustajapaikkoja/makuuhyttejä) tai vain ilmoittaa että matkatavaravaunupalvelu loppuu. Olisikohan liian suuri työ muuttaa Ex:t EFitin korvaajiksi?



Konnarin työpiste (hytti) ja invapaikka vaatisi Edfs-vaunuja. Tavarapalvelua ei enää ole.
tallennettu
Juuso Nöjd
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 15


« Vastaus #7 : Lokakuu 22, 2015, 14:13:54 »

Jotenkin tuntuu oudolta, että EFiti-vaunut saavat jatkaa liikennöintiä eikä niille tunnu olevan korvaajaa kuten muulle siniselle kalustolle. Jotenkin sitä odottaa että VR tilaisi kaksikerrosmatkatavaravaunuja (toki yläkerrassa voisi olla matkustajapaikkoja/makuuhyttejä) tai vain ilmoittaa että matkatavaravaunupalvelu loppuu. Olisikohan liian suuri työ muuttaa Ex:t EFitin korvaajiksi?



Konnarin työpiste (hytti) ja invapaikka vaatisi Edfs-vaunuja. Tavarapalvelua ei enää ole.
Onhan siinä sekin, että invapalvelut joutuisi lopettamaan usealta asemalta jos EFiti vaunuista luovutaan. Jos junassa on Edfs vaunu, niin se ei pyörätuolimatkustajia lohduta kun ei pääse kyytiin malatalaiturisilta asemilta. Vain pendolinoissa ja kiskobusseissa on EFitien lisäksi kunnon invahissit.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Ex-vaunujen tulevaisuus  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina