Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Oletko matkustanut pummilla junassa?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Vesa Höijer
Käyttäjä
Poissa

« : Marraskuu 11, 2015, 20:08:33 »

Sellainen on sopimatonta. Vihainen
tallennettu
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2015, 20:18:03 »

Olen.
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #2 : Marraskuu 11, 2015, 20:37:58 »

Kyllä.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Marraskuu 11, 2015, 20:53:14 »

Voiko junasta ostaa matkalipun? Jos ei niin sitten mennään pummilla vaikka vahingossa.
tallennettu
Roope Prusila
Käyttäjä
Paikalla

« Vastaus #4 : Marraskuu 11, 2015, 20:59:02 »

Olen.
tallennettu

Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #5 : Marraskuu 11, 2015, 22:04:50 »

Olen.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #6 : Marraskuu 11, 2015, 22:16:11 »

Kyllä:

- Pasila-Helsingin päärautatieasema
- muutaman kerran IC55/255 Helsinki-Hämeenlinna - eipä näkynyt konnaria
tallennettu
Vesa Höijer
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #7 : Marraskuu 13, 2015, 18:34:27 »

Kaksi kertaa. Mutta olisin kyllä ostanut lipun, jos konduktööri olisi myynyt.
tallennettu
Teemu Saukkonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #8 : Marraskuu 13, 2015, 19:15:37 »

Kerran Malmi-Helsinki, koska juna oli niin täynnä ettei päästy automaatille asti. Latikkanaan porukkaa (ukin sanoja lainattu). Hymyilee leveästi
tallennettu
Olli Aalto
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #9 : Marraskuu 13, 2015, 20:08:09 »

Useita kertoja. Syitä siihen on useampia, ja ne kaikki voisin oikeastaan vierittää operaattorin niskoille.
tallennettu
Ari-Pekka Lanne
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #10 : Marraskuu 16, 2015, 12:33:05 »

En ole. Paitsi v. 2005 en onnistunut tavoittamaan erään museojunan konduktööriä vielä menomatkalla. Paluumatkalla kuitenkin suoritin maksun molemmista suunnista. Junien väliajan olin siis juridisesti ottaen statukseltani jänis.  Nolostunut
tallennettu

Meitä on joka kelille – muuten junat jäisi ajamatta.
Tuomas Pätäri
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #11 : Marraskuu 17, 2015, 15:36:02 »

Itse asiassa ihan hiljattain, välin Leinelä-Oulunkylä. Johtuiko sitten pienestä krapulasta etten jaksanut edes tajuta olevani matkakortin pätevyysalueen ulkopuolella.
tallennettu
Timo Kelloniemi
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #12 : Joulukuu 14, 2015, 10:07:33 »

Muutamia vuosia olen työmatkat istunut junassa ja joka suuntaan on lippu ollut.
Arvaamatonta kyytiä, kun saattaa tulla peruutus noin vaan ja sitten jos ei ole varautunut, voi tulla hankaluuksia työpaikalla...
Muuten on mukavaa ja vaivatonta menoa..

Hymyilee
tallennettu
Jouni Hytönen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #13 : Joulukuu 14, 2015, 13:11:23 »

Useita kertoja. Syitä siihen on useampia, ja ne kaikki voisin oikeastaan vierittää operaattorin niskoille.
Lähijunissa on kohdalle osunut parikin kertaa, jolloin olen odottanut raha kädessä lipunmyyntiosastossa, mutta sinne ei ole henkilökuntaa ilmaantunut koko matkan aikana. Eli operaattorin vika, jos tilaajalta jää rahat saamatta. Olisi tietysti mielenkiintoista, jos tarkastajat osuisivat tuohon tilanteeseen.
tallennettu
Esko Ampio
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #14 : Joulukuu 14, 2015, 15:39:42 »

Tai sitten "kippari" yksinkertaisesti vaan kävelee ohitse, luomatta silmäystäkään. Ala siinä hihkua jotain lipusta, vaikka sellainen onkin.....Pitäisikö nousta käytävälle asennossa seisomaan ohimarssin ajaksi....Hymyilee
tallennettu
Teemu Salonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #15 : Joulukuu 15, 2015, 00:29:08 »

Kertaalleen olen tahallisesti matkustanut pummilla välin hyvinkää-kerava. Ja oikeinhan koiralle kävi, eli tarkastajat oli kyydissä ja 250mk:n arvoisen lapun kanssa kotiin.
tallennettu
Ville Mäki-Tuuri
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #16 : Joulukuu 22, 2015, 23:15:47 »

Lähijunissa on kohdalle osunut parikin kertaa, jolloin olen odottanut raha kädessä lipunmyyntiosastossa, mutta sinne ei ole henkilökuntaa ilmaantunut koko matkan aikana. Eli operaattorin vika, jos tilaajalta jää rahat saamatta. Olisi tietysti mielenkiintoista, jos tarkastajat osuisivat tuohon tilanteeseen.

Mulle on pariin otteeseen käynyt samalla tavalla. Myönnettävä toisaalta on, että en odottanut lipunmyyntiosastossa, sellaista kun ei erikseen Seinäjoki-Alavus -välillä ollut tarjolla.
tallennettu
Juhani Pirttilahti
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #17 : Joulukuu 22, 2015, 23:23:01 »

Kiskobussien lipunmyyntilaitteissa on ollut viime aikoina entistä enemmän vaikeuksia käteisen rahan vastaanottamisessa. Sekä muita perusylläpidon puutteita (vesi loppu vessasta, saippua loppu, lämmitys vikaantunut...).
tallennettu
Jouni Ijäs
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #18 : Joulukuu 22, 2015, 23:54:55 »

Olen. v.2013 kuljin muutaman kerran viikossa Korso-Tikkurila-Korso väliä. Useamman kerran siinä kohtaa, kun olin leimaamassa matkakorttia, niin kortinleimaajaan syttyi punainen valo sen merkiksi, ettei matkan tekemiseen ole tarpeeksi saldoa. En vaivautunut ostamaan konnarilta lippua.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Oletko matkustanut pummilla junassa?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: