Toni Puolatie
Käyttäjä
Poissa
|
« : Tammikuu 03, 2009, 20:05:34 » |
|
Moro. Pelaileeko muita vorgilaisia tätä Trainz simua? Itse pelailen, ja suomikalustoa löytyy. Olen lataillut niitä jonnin verran. Jos joku haluaa, voi laittaa omia tekeleitä tähän listaan. www.sr1.fi/forum osoitteesta löytyy paljon erinäistä kamaa trainziin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2009, 10:19:17 » |
|
Minä pelaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha-Pekka Kurvinen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2009, 11:01:05 » |
|
Minäkin myös pelaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2009, 19:55:45 » |
|
Joo, täälläkin pelataan. Oon tekemäs semmosta suomirataa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Toni Puolatie
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #4 : Tammikuu 05, 2009, 14:17:52 » |
|
Joo, täälläkin pelataan. Oon tekemäs semmosta suomirataa. Niin mäkin olen tekemässä, ei eihan esikuvan mukainen eikä oile oikeita nimiä mutta maisemat, veturit/vaunut ja opastimet on..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Joona Kärkkäinen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #5 : Tammikuu 05, 2009, 16:56:35 » |
|
Mitäs jos pidettäisiin simulaattorikeksustelut siellä www.Sr1.fi/forum foorumilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sami Rantanen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #6 : Tammikuu 08, 2009, 23:51:00 » |
|
Täällä olis kanssa yksi pelaaja. Olen etsiskellyt suomikalustoa vaan vähän ohkaisella menestyksellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valtteri Keski-Säntti
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #7 : Tammikuu 09, 2009, 07:47:15 » |
|
Suomikalustoa löytyy Sr1 -foorumilta varsin kattavasti, mm. Eit, Sm2, Tka3, Dv12 ja Occ.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Teemu Halttunen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #8 : Elokuu 29, 2009, 16:47:37 » |
|
Myös täällä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #9 : Elokuu 29, 2009, 20:37:04 » |
|
Moro. Pelaileeko muita vorgilaisia tätä Trainz simua? Itse pelailen, ja suomikalustoa löytyy. Olen lataillut niitä jonnin verran. Jos joku haluaa, voi laittaa omia tekeleitä tähän listaan. www.sr1.fi/forum osoitteesta löytyy paljon erinäistä kamaa trainziin. Sanoisinko että Sr1 Forum Pendolino ala Valtteri VakliSielläkin keskustellaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Markku Blomgren
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #11 : Huhtikuu 25, 2011, 21:20:55 » |
|
Ahas, sinne työ olette siis siirtynynnä... Ollaanko Dr12:sta 'porttaamassa' RailWorks2:lle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #12 : Huhtikuu 25, 2011, 21:29:47 » |
|
Ahas, sinne työ olette siis siirtynynnä... Sr1.fi osoitteesta pääsee automaattisesti Sivuraiteelle Joten eiköhän sinne melkein kaikki ole tiensä löytäneet
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valtteri Keski-Säntti
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #13 : Huhtikuu 25, 2011, 21:47:46 » |
|
Ollaanko Dr12:sta 'porttaamassa' RailWorks2:lle? Tästä on ollut jotain puhetta, eiköhän tuo onnistu kunhan löytyy joku jolla on tähän osamista ja aikaa. 8) Itse en ole perehtynyt sisällöntuottamiseen RW2:een.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Markku Blomgren
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #14 : Huhtikuu 26, 2011, 00:13:02 » |
|
Ollaanko Dr12:sta 'porttaamassa' RailWorks2:lle? Tästä on ollut jotain puhetta, eiköhän tuo onnistu kunhan löytyy joku jolla on tähän osamista ja aikaa. 8) Itse en ole perehtynyt sisällöntuottamiseen RW2:een. Hmm, hieman kiinnostus heräsi, vaikka tuo RW:n porttaus ei niitä helpoimpia hommia olekkaan, mutta apua yleensä löytää, joskin englanniksi (UKTS-foorumit). Mallin tekijän vain pitää importata se RW:n väliformaattiin ja eikun kokeilemaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mika Hakala
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #15 : Kesäkuu 24, 2011, 22:09:30 » |
|
Joo, täälläkin pelataan. Oon tekemäs semmosta suomirataa. Voiko trainz:illa tehdä muka ratoja (tyyliin Railroad Tycoon ja transport tycoon)? Mie olen luulut arvostelujen ja kuvien pohjalta että ne ovat vaan sellaisia Grand theft train hömpötyksiä. Nyt kun saisi konsolisoituvat tylsien ja lyhyiden räiskintäpelien tekijät tajuamaan, että kovaa huutoa olisi Transport tycoon kaltainen, jossa rautatie, maantie, kanava ja lentoliikenteen (kilpailevat sektorit) mukana voisivat olla oma kilpaileva sähköyhtiö, lennätin- puhelin-linjat, adsl, radiomastot (valoa pimeneviin iltoihin, hallinta ja kulutus) tai maakaasuputki. Verkopelissä voisi uutuutena olla sodankäynti logistiikan keinoin. kalpenisi jo Angry Birdskin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Joona Kärkkäinen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #16 : Kesäkuu 25, 2011, 13:15:10 » |
|
Joo, täälläkin pelataan. Oon tekemäs semmosta suomirataa. Voiko trainz:illa tehdä muka ratoja (tyyliin Railroad Tycoon ja transport tycoon)? Mie olen luulut arvostelujen ja kuvien pohjalta että ne ovat vaan sellaisia Grand theft train hömpötyksiä. Nyt kun saisi konsolisoituvat tylsien ja lyhyiden räiskintäpelien tekijät tajuamaan, että kovaa huutoa olisi Transport tycoon kaltainen, jossa rautatie, maantie, kanava ja lentoliikenteen (kilpailevat sektorit) mukana voisivat olla oma kilpaileva sähköyhtiö, lennätin- puhelin-linjat, adsl, radiomastot (valoa pimeneviin iltoihin, hallinta ja kulutus) tai maakaasuputki. Verkopelissä voisi uutuutena olla sodankäynti logistiikan keinoin. kalpenisi jo Angry Birdskin! Kyllä trainzissa voi tehdä omia ratoja, ja ihan aidosta simulaattorista se käy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lauri Uusitalo
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #17 : Kesäkuu 25, 2011, 14:38:48 » |
|
Joo, täälläkin pelataan. Oon tekemäs semmosta suomirataa. Voiko trainz:illa tehdä muka ratoja (tyyliin Railroad Tycoon ja transport tycoon)? Mie olen luulut arvostelujen ja kuvien pohjalta että ne ovat vaan sellaisia Grand theft train hömpötyksiä. Kyllä trainzissa voi tehdä omia ratoja, ja ihan aidosta simulaattorista se käy. Mutta ei Tycoon tyyliin ansaintamielessä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|