Innostuin pitkästä aikaa tutkimaan Liettuan kalustotilannetta tarkemmin vuosikertomuksista, joita löytyy LG:n sivuilta vuosille 2007-2014. Vuonna 2011 tilastointi muuttui siten, että enää ei kerrota sähkö- ja dieselmoottorijunien tarkkaa runkomäärää, vaan epämääräisempi vaunujen lukumäärä. Onneksi vuoden 2010 tilastoista voi jonkin verran interpoloida runkomääriä tuleville vuosille. Samoin matkustajaliikenteen dieselvetureista ilmoitetaan nykyään vain kokonaisluku, ei eri veturisarjojen vetureiden lukumääriä. LG on ostanut LDZ:ltä kaksi TEP70-veturia, mutta varmaa tietoa ei ole ainakaan minulla, muodostuuko vuoden 2014 matkustajaliikenteen dieselvetureiden kokonaisluku 9 kpl kuudesta TEP70-veturista ja kolmesta TEP70BS-veturista vai viidestä TEP70-veturista ja neljästä TEP70BS-veturista. TEP70BS-002:sta löytyy kuva kolhiutuneena lokakuulta 2015. Valitettavasti gallery.balticrailpics.net on viime aikoina hiljennyt.
Tein vuosina 2009-2010 diplomityöni juuri rautateiden henkilöliikenteen kehityksestä Baltian maissa, se löytyy
täältä.
Liitteenä yhteenveto LG:n kalustosta. Saa kommentoida ja korjata, jos on virheitä.