Kiitos havaintopiirroksesta. Se kuitenkin jättää tallustelijalle keskeisen kysymyksen vastaamatta.
Epäselväksi jää Itsenäisyydenkadun alikulku. Tähän asti se muodostui : Alkuperäisestä alikulusta (1937)
kaksi ajorataa, reunoillaan jalkakäytävät). Toinen ajoradoista muutettiin sitten ratikkaradaksi ja säilynyt ajorata muutettiin kaksisuuntaiseksi. 1990-luvulla (?) oli rakennettu uusi liiketilojen reunustama tallustelutunneli asemahallin kyljelle liittymineen Hämeenkadun päähän ja Itsenäisyydenkadun alkuun.
Sisältääkö kaavion uusi Itsenäisyydenkadun alikulku (pohjoisesta aloittaen) Itsenäisyydenkadun pohjoisen jalkakäytävän ja yhden kaksisuuntaisen ajoradan, kahdet ratikkaraiteet sekä matkakeskukseen yhteydessä olevan Itsenäisyydenkadun eteläisen jalkakäytävän?
helpompi selittää kuvalla