Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen Henkilöratapihan ja lähistön muutoksia  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] | Siirry alas Tulostusversio
Erkki Nuutio
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 865


« Vastaus #175 : Tänään kello 10:08:22 »

Kiitos havaintopiirroksesta. Se kuitenkin jättää tallustelijalle keskeisen kysymyksen vastaamatta.
Epäselväksi jää Itsenäisyydenkadun alikulku. Tähän asti  se muodostui : Alkuperäisestä alikulusta (1937)
kaksi ajorataa, reunoillaan jalkakäytävät). Toinen ajoradoista muutettiin sitten ratikkaradaksi ja säilynyt ajorata muutettiin kaksisuuntaiseksi. 1990-luvulla (?) oli rakennettu uusi liiketilojen reunustama tallustelutunneli asemahallin kyljelle liittymineen Hämeenkadun päähän ja Itsenäisyydenkadun alkuun.

Sisältääkö kaavion uusi Itsenäisyydenkadun alikulku (pohjoisesta aloittaen) Itsenäisyydenkadun pohjoisen jalkakäytävän ja yhden kaksisuuntaisen ajoradan, kahdet ratikkaraiteet sekä matkakeskukseen yhteydessä olevan Itsenäisyydenkadun eteläisen jalkakäytävän?
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2260


« Vastaus #176 : Tänään kello 13:18:01 »

Kiitos havaintopiirroksesta. Se kuitenkin jättää tallustelijalle keskeisen kysymyksen vastaamatta.
Epäselväksi jää Itsenäisyydenkadun alikulku. Tähän asti  se muodostui : Alkuperäisestä alikulusta (1937)
kaksi ajorataa, reunoillaan jalkakäytävät). Toinen ajoradoista muutettiin sitten ratikkaradaksi ja säilynyt ajorata muutettiin kaksisuuntaiseksi. 1990-luvulla (?) oli rakennettu uusi liiketilojen reunustama tallustelutunneli asemahallin kyljelle liittymineen Hämeenkadun päähän ja Itsenäisyydenkadun alkuun.

Sisältääkö kaavion uusi Itsenäisyydenkadun alikulku (pohjoisesta aloittaen) Itsenäisyydenkadun pohjoisen jalkakäytävän ja yhden kaksisuuntaisen ajoradan, kahdet ratikkaraiteet sekä matkakeskukseen yhteydessä olevan Itsenäisyydenkadun eteläisen jalkakäytävän?

helpompi selittää kuvalla



* tretunnelit2.jpg (95.55 kilotavua, 1121x543 - tarkasteltu 27 kertaa.)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen Henkilöratapihan ja lähistön muutoksia  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2025 Resiina