Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Veturilla syyslauantaisin 10 eurolla minne vain  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 | Siirry alas Tulostusversio
Ari-Pekka Lanne
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 427


« Vastaus #75 : Lokakuu 06, 2012, 11:07:56 »

Tässä S41:ssä just istun. Tuli kuljettajalta vähä erikoisempi kuulutus, esitteli ittensä, Lasse,  kertoi että saavutaan Ahojärven liikennepaikalle ja odotetaan vastaantulevaa liikennettä. Kerto ulkosään ja toivotteli kaikille mieluisaa loppumatkaa ja viikonloppuja Hymyilee Sai monet matkustajat hymyilemään. Taisi olla sama joka Helsingissä kyytiin tuli. Tämä käveli koko junan läpi ja toivotti hyvät huomenet ainakin minulle.. Hymyilee leveästi Ilmeisesti myös muillekin Hymyilee

Siinä erinomaisen hyvä esimerkki konduktööreille! Harvemmin tapaa yhtä asiakaspalveluorientoitunutta konnaria, valitettavasti.
tallennettu

Meitä on joka kelille – muuten junat jäisi ajamatta.
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #76 : Lokakuu 06, 2012, 11:26:37 »

Tässä S41:ssä just istun. Tuli kuljettajalta vähä erikoisempi kuulutus, esitteli ittensä, Lasse,  kertoi että saavutaan Ahojärven liikennepaikalle ja odotetaan vastaantulevaa liikennettä. Kerto ulkosään ja toivotteli kaikille mieluisaa loppumatkaa ja viikonloppuja Hymyilee Sai monet matkustajat hymyilemään. Taisi olla sama joka Helsingissä kyytiin tuli. Tämä käveli koko junan läpi ja toivotti hyvät huomenet ainakin minulle.. Hymyilee leveästi Ilmeisesti myös muillekin Hymyilee

Pistähän toki VR:llekin palautetta, niin ilmestyy vekkien ilmoitustaululle aiheesta kehuaanelonen Hymyilee
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Juha Mäkinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 95


« Vastaus #77 : Lokakuu 06, 2012, 12:05:49 »

Kyllä joo, laita kehuja ja lupaan itsekkin niin vastaisuudessa tehdä. Niinhän se on, että negatiivistä palautetta on paljon "helpompi" laittaa matkaan, kuin positiivista.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #78 : Lokakuu 06, 2012, 13:46:22 »

Juu pistän Hymyilee Konnareita osunut kohalle jotka ovat olleet todella mukavia, mutta kuuluttelevia kuljettajia vähemmän, varmasti lähtee palautetta Hymyilee Kuljettaja kuulutti myös seuraavassa kohtauspaikassa että taas hidastetaan ja päästetään toinen juna ohi ja sen jälkeen jatketaan matkaa. Kertoi myös jäävänsä Seinäjoella pois jossa kuljettajanvaihto.

Nyt tässä kuukauden sisällä lähtenyt 5konduktööristä positiivistä palautetta, ja nyt sitten tästä kuljettajasta Hymyilee
tallennettu
Tuomas Toivio
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 7


« Vastaus #79 : Lokakuu 06, 2012, 15:03:32 »

Täällä mennään juuri Peräseinäjoen paikan ohitse. Päivän vuoroina IC 47 - H 445 - S 62 ja lippuna Pasila-Helsinki kautta Vaasa. Vettä on hyvin tulvinut pellolle Vaasan suunnalla.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #80 : Lokakuu 06, 2012, 15:12:59 »

Täällä mennään juuri Peräseinäjoen paikan ohitse. Päivän vuoroina IC 47 - H 445 - S 62 ja lippuna Pasila-Helsinki kautta Vaasa. Vettä on hyvin tulvinut pellolle Vaasan suunnalla.

Itselläni oli  S41 + S56 Pasila - Helsinki Oulun kautta. Piti yhtä tyttöä käydä moikkaa Iskee silmää Ens lauantaina itselläni vuorossa Vaasa reissu junilla S45 Helsinki - S-joki + S61 S-joki - Vaasa ja paluu S62 Vaasa - Helsinki, tämäkin kympillä.

Oulussa oli ihan viileä kuiva sää, ei sateesta havaintoakaan.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #81 : Lokakuu 06, 2012, 16:45:54 »

S56:n vitosvaunusta bongattu Seinäjoen aseman Tampereen suunnan laiturin päässä kolme nuorta junabongaria Hymyilee
tallennettu
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 181


« Vastaus #82 : Lokakuu 06, 2012, 18:59:42 »

S56:n vitosvaunusta bongattu Seinäjoen aseman Tampereen suunnan laiturin päässä kolme nuorta junabongaria Hymyilee
Yksi on Teemu Tuomisto, varmaan. Iskee silmää Puhuin hänen kanssaan puhelimessa IC54:ssä.
Kävin isäni kanssa kympin reissun Oulussa IC54:llä. Olimme ostamassa autoa sieltä, mutta se oli kauhea "pommi".

Olimme jo lähdössä Iihin auton omistajan luo tekemään papereita, mutta isä kääntyi asemalle. Ajattelimme mennä Oulun keskustaan, mutta kun katsoimme aikataulut P405 oli lähdössä jo Rovaniemelle.
Äkkiä laiturille ja junaan!

Tässä kokoonpanot
IC54
Sr2 3230
Edb 28439
Ed 28076
Eds 28204
Rx 26702
Ex 26219
Expt 26411
Ex 26215.
Matkustin Edb:ssä. Se oli muokattu Ed:stä 9/2011. Haisi uudelle.

P405
Sr1 3039
Ein 23216
Ein 232192
EFiti 23652
Loput vaunuista suljettuja:
Eip
Ed
Ed
Eds
Ex(pt)
Rbkt.

PS. Pääsin käymään Sr2 3230:n ohjaamossa! Näyttää kieltä Rovaniemellä.
Eräs ystävällinen ja kokenut kuljettaja päästi minut sinne. Hymyilee leveästi
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2012, 19:44:01 kirjoittanut Toni Lassila » tallennettu

Sr1 Siperian Susi
Alex Chudoba
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 159


« Vastaus #83 : Lokakuu 06, 2012, 19:14:37 »

Matkustin Edb:ssä. Se oli muokattu Ed:stä 9/2012. Haisi uudelle.
Menee vähäsen OT:ksi, mutta menköön, enpä ole ensimmäinen tässä ketjussa... Edb 28439 on siis tarran mukaan muutettu 9/2011, mutta todellinen muutosajankohta on tämän vuoden helmi-maaliskuu.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #84 : Lokakuu 06, 2012, 20:04:14 »

Yksi on Teemu Tuomisto, varmaan. Iskee silmää Puhuin hänen kanssaan puhelimessa IC54:ssä.
Kävin isäni kanssa kympin reissun Oulussa IC54:llä.

PS. Pääsin käymään Sr2 3230:n ohjaamossa! Näyttää kieltä Rovaniemellä.
Eräs ystävällinen ja kokenut kuljettaja päästi minut sinne. Hymyilee leveästi

Juu tiiän jo ketä ne oli Iskee silmää Ilmoittautui mulle facebookissa, siis Tuomiston Teemu, ja kertoi loputkin ketä siinä oli Hymyilee Siitä keksinkin: Junabongari bongasi junabongarit jotka bongasi junia Hymyilee

Oliko mukava kokemus? Iskee silmää Sr2 on hieno sisältä, ja äänimaailma siellä! Hymyilee
tallennettu
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 181


« Vastaus #85 : Lokakuu 06, 2012, 20:30:05 »

Yksi on Teemu Tuomisto, varmaan. Iskee silmää Puhuin hänen kanssaan puhelimessa IC54:ssä.
Kävin isäni kanssa kympin reissun Oulussa IC54:llä.

PS. Pääsin käymään Sr2 3230:n ohjaamossa! Näyttää kieltä Rovaniemellä.
Eräs ystävällinen ja kokenut kuljettaja päästi minut sinne. Hymyilee leveästi

Juu tiiän jo ketä ne oli Iskee silmää Ilmoittautui mulle facebookissa, siis Tuomiston Teemu, ja kertoi loputkin ketä siinä oli Hymyilee Siitä keksinkin: Junabongari bongasi junabongarit jotka bongasi junia Hymyilee

Oliko mukava kokemus? Iskee silmää Sr2 on hieno sisältä, ja äänimaailma siellä! Hymyilee
Mukavaa oli! Kuski kertoi, että Sr1 on tähän verrattuna "traktori".
 Hymyilee leveästi
Ja puhuin Teemun kanssa tuossa puoli tuntia sitten.  Hymyilee leveästi
Kuvasin Oulussa tuossa päivällä. En Nokelaan päässyt.  Surullinen
tallennettu

Sr1 Siperian Susi
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #86 : Lokakuu 06, 2012, 20:42:04 »

Oulussa tuossa päivällä. En Nokelaan päässyt.  Surullinen

Mihis aikaan muuten Oulussa olit? Itse olin klo 12:30-14:29 välisen ajan (S41:llä menin ja paluu S56).
tallennettu
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 181


« Vastaus #87 : Lokakuu 06, 2012, 20:53:20 »

Oulussa tuossa päivällä. En Nokelaan päässyt.  Surullinen

Mihis aikaan muuten Oulussa olit? Itse olin klo 12:30-14:29 välisen ajan (S41:llä menin ja paluu S56).
Ooo..! Olin 12.23-12.45. Näitkö poikaa mustassa tuulipuvussa Oulun asemalla, jos näit se olin minä. Hymyilee
Harmi, kun ei tavattu.  Surullinen Bitchlap..for me...
tallennettu

Sr1 Siperian Susi
Juha Liimatta
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 293


« Vastaus #88 : Lokakuu 07, 2012, 02:21:20 »

Olin kympin reissulla pohjoisessa. Ouluun jäänyt konnari antoi viikonlopun lehdet luettavakseni, kerrottuani junaharrastuksestani. Hienoa ja kiitos.
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2909


« Vastaus #89 : Lokakuu 07, 2012, 12:55:11 »

Bitchlap

Lienee tahaton kirjoitusvirhe, mutta varsin onnistunut.  Virnistää
tallennettu
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 181


« Vastaus #90 : Lokakuu 07, 2012, 13:53:29 »

Oulussa tuossa päivällä. En Nokelaan päässyt.  Surullinen

Mihis aikaan muuten Oulussa olit? Itse olin klo 12:30-14:29 välisen ajan (S41:llä menin ja paluu S56).
Ooo..! Olin 12.23-12.45. Näitkö poikaa mustassa tuulipuvussa Oulun asemalla, jos näit se olin minä. Hymyilee
Harmi, kun ei tavattu.  Surullinen
Nyt se virhe on poistettu.
tallennettu

Sr1 Siperian Susi
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #91 : Lokakuu 07, 2012, 15:48:47 »

Ooo..! Olin 12.23-12.45. Näitkö poikaa mustassa tuulipuvussa Oulun asemalla, jos näit se olin minä. Hymyilee
Harmi, kun ei tavattu.  Surullinen Bitchlap..for me...

En kyllä nähnyt. Pendolla siihen P405:n taakse saavuttiin ja siitä suoraan alikulkutunnelin kautta Oulun keskustaan.

Bitchlap

Lienee tahaton kirjoitusvirhe, mutta varsin onnistunut.  Virnistää

Omg, Lajusen kanssa samaa mieltä tästä  Virnistää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #92 : Lokakuu 07, 2012, 21:49:17 »

Tulipa ostettua äsken 70eurolla 10euron lippuja.. Hymyilee

Itselleni, pikkusisarukselleni (pikkusiskot 9v ja 7v ja pikkuveli 10v) ja kaverilleni liput Jyväskylään. Käyn pikkusisarukset niiden mummille viemässä, tai siis matkakeskukselle josta niiden mummi hakee ne ja kaverin kanssa jäädään Jyväskylään tyttöjä tapaa 6tunniks.. Hymyilee leveästi IC2 87 + S94 kulkuyhteyksinä.
tallennettu
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1439


« Vastaus #93 : Lokakuu 08, 2012, 04:46:50 »

Tulipa ostettua äsken 70eurolla 10euron lippuja ...ja kaverin kanssa jäädään Jyväskylään tyttöjä tapaa 6tunniks.. Hymyilee leveästi IC2 87 + S94 kulkuyhteyksinä.

Nämä Ziggyn naisseikkailut vois pikkuhiljaa jo kirjata omaksi OT-aiheeksi. Muista Ziggy "suuret puheet, pienet teot".  Virnistää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #94 : Lokakuu 08, 2012, 05:47:15 »

Nämä Ziggyn naisseikkailut vois pikkuhiljaa jo kirjata omaksi OT-aiheeksi. Muista Ziggy "suuret puheet, pienet teot".  Virnistää

Äläs nyt Lari Iskee silmää Miksei sitä samalla naisia tapaisi kun junilla ympäri suomea seikkailee? Iskee silmää Ne naiset on vähän niinkuin, miten sen sanoisi, extrahupi Hymyilee Tarkoitushan on pääasiassa kiertää eri rataosat. Mutta kun satun tuntemaan tyttöjä ihan ympäri suomen (ehkä neljännesosaan näistä vaikuttanut Juhannusjuna), niin miksipäs sitä ei samalla niitä tapaisi? Hymyilee
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2909


« Vastaus #95 : Lokakuu 08, 2012, 07:00:50 »

miksipäs sitä ei samalla niitä tapaisi? Hymyilee

Miksipä ei, mutta itse en ehkä uskaltaisi kehuskella asialla näin julkisesti, voi olla ettei ko. tytöt tykkää jos saavat tietää että Ziggyllä on eri tyttö joka "satamassa". Tuppaavat olemaan naisihmiset vähän sellaisia jakamishaluttomia jostain ihme syystä... Hymyilee
tallennettu
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 181


« Vastaus #96 : Lokakuu 08, 2012, 07:06:34 »

Tulipa ostettua äsken 70eurolla 10euron lippuja.. Hymyilee

Itselleni, pikkusisarukselleni (pikkusiskot 9v ja 7v ja pikkuveli 10v) ja kaverilleni liput Jyväskylään. Käyn pikkusisarukset niiden mummille viemässä, tai siis matkakeskukselle josta niiden mummi hakee ne ja kaverin kanssa jäädään Jyväskylään tyttöjä tapaa 6tunniks.. Hymyilee leveästi IC2 87 + S94 kulkuyhteyksinä.
Hymyilee leveästi Kyllä sinä varmaan naisia saat, jos haluat!
Tämä kyllä on jo OT:tä, kuten Nylund tuossa mainitsikin.
tallennettu

Sr1 Siperian Susi
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1439


« Vastaus #97 : Lokakuu 08, 2012, 08:28:46 »

Pointti oli nimenomaa OT, ei se mitä missäkin teet.
tallennettu
Marko Vornanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 987


« Vastaus #98 : Lokakuu 08, 2012, 08:56:52 »

Tuli tuossa mieleeni, että mistäs matkustajat tietävät milloin kuulutuksen tekee junan kuljettaja ja milloin konduktööri? Lentokoneissa usein nokalta tulevat kuulutukset kerrotaan tulevan ohjaamosta, mutta junissa ei erotella kuuluttajan kuulutuspaikkaa. Kuulutuksen aloitus voisi olla: tässä junan kuljettaja hyvää päivää/iltaa/huomenta.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2012, 09:58:33 kirjoittanut Marko Vornanen » tallennettu

Kiskoviikko aina sunnuntaisin facebookin ryhmässä Yksinäinen junan pilli
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1439


« Vastaus #99 : Lokakuu 08, 2012, 10:45:53 »

Tuli tuossa mieleeni, että mistäs matkustajat tietävät milloin kuulutuksen tekee junan kuljettaja ja milloin konduktööri? Lentokoneissa usein nokalta tulevat kuulutukset kerrotaan tulevan ohjaamosta, mutta junissa ei erotella kuuluttajan kuulutuspaikkaa. Kuulutuksen aloitus voisi olla: tässä junan kuljettaja hyvää päivää/iltaa/huomenta.

Esittäytyminen on hyvästä. Itse olen käyttänyt "tässä junan johtava konduktööri" sanamuotoa, joka samalla tuo myös esille junahenkilökunnan erilaisia vastuita.

Täällä Lari Nylund, Chongqing, Kiina. Terveiset maailmalta!  Virnistää
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Veturilla syyslauantaisin 10 eurolla minne vain  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina