Selasin läpi kesän 1.6. -31.8.1947 Suomen Kulkuneuvot-numeron.
Löytyi muun muassa seuraavat matkustajajunien pääteasemat:
ETUSIMOLA (henkilöjuna Vainikkalasta)
MÄKELÄ (henkilöjuna Lahdesta)
RAUTATEHDAS (henkilöjunia Virasojalta, Vuoksenniskalta, Immolasta tai Puntalasta)
VUOKSENNISKA (henkilöjunia Rautatehtaalta tai Virasojalta)
IMMOLA (henkilöjunia Rautatehtaalta tai Virasojalta)
PUNTALA (henkilöjunia Rautatehtaalta tai Virasojalta)
KYRÖ (henkilöjuna Turusta)
PIIKKIÖ (henkilöjuna Turusta)
TYRIS (henkilöjuna Karjaalta)
VOIKKA (moottorijuna Kouvolasta)
ORIPOHJA (henkilöjuna Tampereelta)
HAVISEVA (henkilöjuna Tampereelta)
LIMINKA (henkilöjuna Oulusta)
MARTINNIEMI (henkilöjuna Oulusta)
TORKKELI (Orivedeltä, junatyyppiä ei merkitty)
MÄNTTÄ (moottorijuna Vilppulasta)
NAKKILA (moottorijuna Porista)
HARJAVALTA (moottorijuna Porista)
KOKEMÄKI (moottorijuna Porista) (silloinen Kokemäki oli 3 km Peipohjasta Tampereelle päin)
POMARKKU (henkilöjuna Porista)
NIINISALO (Porista, junatyyppi avoin)
PIHLAVA (henkilöjuna Porista)
MÄNTYLUOTO (henkilöjuna Porista)
KAUTTUA (henkilöjuna Kiukaisista)
PERÄLÄ (henkilöjuna Kaskisista)
KAUPINKANGAS (henkilöjuna Härmästä)
YKSPIHLAJA (moottorijuna Kokkolasta)
ISOKYLÄ (henkilöjuna Kelloselästä) (Kemijärven silta rakenteilla)
TOIVALA (henkilöjuna Kuopiosta)
HYRYNSALMI (henkilöjuna Kontiomäeltä)
VIINIJÄRVI (heenkilöjuna Outokummusta)
UKKOLA (henkilöjuna Joensuusta)
VAALA (henkilöjuna Oulusta)
Tästä vaan pienoismalleihin mielenkiintoisia kilpiä vaihtamaan