https://juliadata.fi/artikkelit/pm-mi_kauko/ Ihan lopussa on mainita että Inkeroisissa olisi vielä miehitys. Oulun Tavarassa (vaidepiiri Alusta) ja Oulu Nokelassa on vielä käsikääntöisiä vaihteita joita vaihdemiehet kääntelee, Nokelassa on myös kampiasetinlaite. Kuopiossa taitaa olla myös Kampiasetinlaite vai oliko kaksikin tavararatapihalla joten sielläkin lienee miehitys. Ja mikä on Joensuussa tilanne, taitaa olla sielläkin vielä vaihdemiehiä ja oliko kampiasetinlaite vielä myös käytössä?
Varmaan on muitakin, ja korjatkaa jos tuossa tuli virheitä!
Joensuussa on vaihdemies kolmessa eri vaihdepiirissä; Sulku, Pelto ja Etelä. Pellossa on kampiasetinlaitteen takana neljä vaihdetta. Näiden lisäksi on liikenteenohjaaja Jokisuu, joka kääntelee niitä harvoja sähkövaihteita joita Joensuu Asemalla on.