Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Sotilasjunien kuvaaminen, luvatonta.  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] | Siirry alas Tulostusversio
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #100 : Lokakuu 26, 2024, 13:51:06 »

Se yksi asukas olisi varmaan John itse Hymyilee leveästi
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
John Lindroth
Käyttäjä
Paikalla

« Vastaus #101 : Lokakuu 26, 2024, 15:07:40 »

Itse asiassa tuo viittaus yhteen asukkaaseen liittyy vain maahan nimeltä "Suomi"muualla kyllä tullaan hyvin toimeen vaikka asukasmäärät ovat moninkertaisia!
tallennettu
Lasse Holopainen
Käyttäjä
Paikalla

« Vastaus #102 : Lokakuu 26, 2024, 17:05:20 »

Ja aina kun ruvetaan tällaisia aiheita puhumaan, niin meikäläisenkin on "pakko" tunkea psykolooginen lusikka soppaan. Hymyilee leveästi
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #103 : Lokakuu 29, 2024, 12:10:13 »

Se yksi asukas olisi varmaan John itse Hymyilee leveästi

Valtion nimeksi "Sivuraide".
tallennettu
John Lindroth
Käyttäjä
Paikalla

« Vastaus #104 : Lokakuu 29, 2024, 22:45:51 »

"I Started A Joke"which started the whole world crying.But I Didn't see the joke was on me  oh no!
I started to cry which started the whole world laughing. Oh if i'd only seen the joke was on me!
Bee Gees/Cilla Black.
tallennettu
Juha-Pekka Marttila
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #105 : Tänään kello 14:37:18 »

Tervehdys. Täällä näille kuvaajielle tiedoksi. Olin siis kysellyt sotilasjunien kuvaamisesta. Siellä se tuomittiin yksiselitteisesti, jokin virkamies. Täällä on aina näitä viisaampia, jotka haluavat kyseenalaistaa ja ovat 'omasta mielestä aina oikeassa' . Oksettaa tommoset tyypit. Mutta heillä on ilmeisesti tarkoitus ns päteä. Ego pettää..
Teitä harrastajat naurattaa. Minua ei. Te luuletta, että kaikkea saa kuvata rajattomasti. Ei se niin mene, teinit!! Te teinit, suurimman osan kuvaajista. Seuraatteko maailman politiikkaa..? Luulempa, että ette. Teillä ole hajuakaan siitä. Kuljette teinivaatteista musiikkiia kuunnelen. Te ette ymmärrä maailman menosta mitään.. Musiikin kyllä tiedostatte= erittäin vähäjärkistä. Suurin osa, ei edes ymmärrä, mitä on politiikka.. Teitä kiinnostaa vain olla puhelimella ja seurata kaikenmaailman paskaa, eri someissa. Mikäli ette niissä oo, olette kaverin kanssa ns paskoja. kuvia täällä. Ja olla sosiaalisen joka kanavassa. Mikäli ette siellä ole, joudutte porukasta poies.. Voi luoja, miten yksikertaista teidän elämä on.. Tiivistelämänä. Olen kysynyt näistä sotilasjunien kuvaamista nk ylemmältä tasolta. En kirjoita paskaa. Mutta jokainen täällä tuntuu olevan 'oikessa' . Ennekuin kirjoitatte. Ottakaa varmuus kirjoitukseenne.
tallennettu
Jukka P. T. Ruuskanen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #106 : Tänään kello 15:17:14 »

Tervehdys. Täällä näille kuvaajielle tiedoksi. Olin siis kysellyt sotilasjunien kuvaamisesta. Siellä se tuomittiin yksiselitteisesti, jokin virkamies. Täällä on aina näitä viisaampia, jotka haluavat kyseenalaistaa ja ovat 'omasta mielestä aina oikeassa' . Oksettaa tommoset tyypit. Mutta heillä on ilmeisesti tarkoitus ns päteä. Ego pettää..
Teitä harrastajat naurattaa. Minua ei. Te luuletta, että kaikkea saa kuvata rajattomasti. Ei se niin mene, teinit!! Te teinit, suurimman osan kuvaajista. Seuraatteko maailman politiikkaa..? Luulempa, että ette. Teillä ole hajuakaan siitä. Kuljette teinivaatteista musiikkiia kuunnelen. Te ette ymmärrä maailman menosta mitään.. Musiikin kyllä tiedostatte= erittäin vähäjärkistä. Suurin osa, ei edes ymmärrä, mitä on politiikka.. Teitä kiinnostaa vain olla puhelimella ja seurata kaikenmaailman paskaa, eri someissa. Mikäli ette niissä oo, olette kaverin kanssa ns paskoja. kuvia täällä. Ja olla sosiaalisen joka kanavassa. Mikäli ette siellä ole, joudutte porukasta poies.. Voi luoja, miten yksikertaista teidän elämä on.. Tiivistelämänä. Olen kysynyt näistä sotilasjunien kuvaamista nk ylemmältä tasolta. En kirjoita paskaa. Mutta jokainen täällä tuntuu olevan 'oikessa' . Ennekuin kirjoitatte. Ottakaa varmuus kirjoitukseenne.

Onpa rajua yleistämistä.
Minä puolestaan veikkaan, että vorgin käyttäjien keski-ikä ei ala ykkösellä eikä varmasti kakkosellakaan eli teiniys on ehkä vähän väärä termi kuvaamaan joukkoa. (Toisaalta onhan se nuorikin erilainen nuori, jos se on 39-vuotias.)
tallennettu
Lasse Holopainen
Käyttäjä
Paikalla

« Vastaus #107 : Tänään kello 16:56:46 »

Ota Juha-Pekka huomioon, että nuoremmatkin lukevat tekstejäsi. Siinä on ihan tarpeeksi, että iso osa nykypäivän nuorisosta saa vääriä ihanteita ja monet kärsivät itsetunnon, minuuden ja mielenterveyden ongelmista. Niitä ei ole yhtään syytä pahentaa loukkaavilla kirjoituksilla. Heidän vika ei ole se, jos some ja elämästä vieraantuneet ihmiset aiheuttavat paineita ja epävarmuutta. Jokainen ihminen on yhtä arvokas iästä ja yhteiskunta-asemasta riippumatta.
« Viimeksi muokattu: Tänään kello 17:26:34 kirjoittanut Lasse Holopainen » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Sotilasjunien kuvaaminen, luvatonta.  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: