Esa J. Rintamäki
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 516
|
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2025, 20:43:21 » |
|
Tuli vastaanottokoeajoista mieleen, että ne olivat totista työtä : - miten vaunut käyttäytyvät eri ajonopeuksilla, toimivat jarrut yhtäjalkaa (jarrutusmatkat), keskivaunun generaattorin melutason mittaaminen ja se että työntääkö genu virtaa riittämiin.
Valaistus ja tuuletus, entä telien pyöränlaakerien lämmöt. Onko maalipinta vaadittua laatua (maalikerroksen paksuuden mittaus tarvittaessa). Myös ikkunoiden vesitiiveyskin rankkasateen varalta piti tarkastaa.
Työn jälkiä: oliko lattian linoleumit kunnolla liimattuja (ei koirankorvia nurkissa ym). Onko lasit puhdistettu ylimääräisistä peukalonjäljistä. Toimivatko ovensalvat ja keittiöosaston laitteet, oliko istuimissa ylimääräisiä muhkuroita. Sekä yleinen siisteys, mitä työn jälkeen tuli (ei maalitahroja).
Tässä omaa aprikointiani kyseisestä teollisuudenhaaran tuotteesta ja sen tarkastamisesta. Ei jannut istuneet KDik:ssa torkkumassa pelkästään lystireissulla täydellä palkalla.
|