Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Naton 3,5% "rautaan"+ 1,5% "infraan" näyttäisi olevan totta.  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Juha Toivonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 370


« : Kesäkuu 24, 2025, 19:49:30 »

Nyt kun tunnelin päässä on varovasti arvioituna valoa, niin toivottavasti tuohon "1,5% infraan", saadaan viimeinkin kiireellisenä asemoitua Laitaatsalmen rautatiesillan uudisrakennus. Toki paljon muutakin paikattavaa on jo pelkästään ratainfran puitteissa. Tähän lisäksi tieverkoston isohkot puutteet.
tallennettu
Tero Korkeakoski
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 325


« Vastaus #1 : Kesäkuu 24, 2025, 22:26:40 »

Nyt kun tunnelin päässä on varovasti arvioituna valoa, niin toivottavasti tuohon "1,5% infraan", saadaan viimeinkin kiireellisenä asemoitua Laitaatsalmen rautatiesillan uudisrakennus. Toki paljon muutakin paikattavaa on jo pelkästään ratainfran puitteissa. Tähän lisäksi tieverkoston isohkot puutteet.
Mahtaako sitä saada tehtyä kuin 1435mm raideleveydellä.

Yksinkertainen matematiikkahan oikeasti kertoo että jos nuo ratahankkeet toteutuvat voidaan tottua siihen että teiden kuoppien määrä moninkertaistuu, liittymiä tuskin on varaa parantaa ja wanhoille radoille tulee nopeusrajoituksia kunnon vuoksi.
tallennettu

Mielipiteeni ja kommenttini ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Työasiat pidän omanani.
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1980


« Vastaus #2 : Eilen kello 07:13:07 »

Nyt kun tunnelin päässä on varovasti arvioituna valoa, niin toivottavasti tuohon "1,5% infraan", saadaan viimeinkin kiireellisenä asemoitua Laitaatsalmen rautatiesillan uudisrakennus. Toki paljon muutakin paikattavaa on jo pelkästään ratainfran puitteissa. Tähän lisäksi tieverkoston isohkot puutteet.

rahoitus kattaa vain yhteyksiä nato-kumppaneihin.
tallennettu
Esa J. Rintamäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 554


« Vastaus #3 : Eilen kello 22:04:50 »

Nyt kun tunnelin päässä on varovasti arvioituna valoa, niin toivottavasti tuohon "1,5% infraan", saadaan viimeinkin kiireellisenä asemoitua Laitaatsalmen rautatiesillan uudisrakennus. Toki paljon muutakin paikattavaa on jo pelkästään ratainfran puitteissa. Tähän lisäksi tieverkoston isohkot puutteet.

rahoitus kattaa vain yhteyksiä nato-kumppaneihin.


Mistä se rahoitus sitten on pois? Miten sitä nyt yhtäkkiä uskotellaan löytyvän, kun vielä vähän aikaa sitten lahtaripariskunta OrpoPurra toitottivat että "EI OO".

Miksi meitä kusetetaan jatkuvasti?
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1980


« Vastaus #4 : Tänään kello 07:43:07 »


Mistä se rahoitus sitten on pois? Miten sitä nyt yhtäkkiä uskotellaan löytyvän, kun vielä vähän aikaa sitten lahtaripariskunta OrpoPurra toitottivat että "EI OO".

Miksi meitä kusetetaan jatkuvasti?


Puolustukseen löytyy aina rahaa. Ja tämä prosentti juttu on edessä vasta 2035 vuoteen mennessä.
tallennettu
Erkki Nuutio
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 830


« Vastaus #5 : Tänään kello 09:58:35 »

Mielestäni 1.5%:n osuus ei aiheuta meille lisäkustannuksia, koska sillä toteutetaan hankkeita, jotka muutenkin jouduttaisiin toteuttamaan omilla rahoillamme.

En myöskään pidä 3.5%:n osuutta meille liian suurena, kun vierellämme on sotahullu maa.
Välttämätöntä on kuitenkin rahan viisas kohdentaminen niin, että samalla huoltovarmuutemme parantuu.
Toisin sanoen: puoluepolitikointia tässäkin asiassa on pidettävä kurissa.

Maamme ja kansamme köyhtyminen parina viime vuosikymmenenä on paljolti seuraus heikoimpien päättäjiemme ja yritysjohtajiemme ja selkärangattomien kiinteistö- ym. keinottelijoiden toimista - sekä myös säälittävästä itsetehostuksesta, joka on ajanut vaurastuneita tuhlailemaan varallisuuttaan.
Ei voi myöskään jättää mainitsematta surullisia ilmiöitä, kuten esimerkiksi IAU.
Kekkosen sanoin : Maallamme ei ole (ollut) malttia vaurastua.
Jo tehtyjä mokia piilotellaan salailemalla, sensijaan että niistä yritettäisiin oppia.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Naton 3,5% "rautaan"+ 1,5% "infraan" näyttäisi olevan totta.  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2025 Resiina