Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Naton 3,5% "rautaan"+ 1,5% "infraan" näyttäisi olevan totta.  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Juha Toivonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 370


« : Eilen kello 19:49:30 »

Nyt kun tunnelin päässä on varovasti arvioituna valoa, niin toivottavasti tuohon "1,5% infraan", saadaan viimeinkin kiireellisenä asemoitua Laitaatsalmen rautatiesillan uudisrakennus. Toki paljon muutakin paikattavaa on jo pelkästään ratainfran puitteissa. Tähän lisäksi tieverkoston isohkot puutteet.
tallennettu
Tero Korkeakoski
Käyttäjä
Paikalla

Viestejä: 325


« Vastaus #1 : Eilen kello 22:26:40 »

Nyt kun tunnelin päässä on varovasti arvioituna valoa, niin toivottavasti tuohon "1,5% infraan", saadaan viimeinkin kiireellisenä asemoitua Laitaatsalmen rautatiesillan uudisrakennus. Toki paljon muutakin paikattavaa on jo pelkästään ratainfran puitteissa. Tähän lisäksi tieverkoston isohkot puutteet.
Mahtaako sitä saada tehtyä kuin 1435mm raideleveydellä.

Yksinkertainen matematiikkahan oikeasti kertoo että jos nuo ratahankkeet toteutuvat voidaan tottua siihen että teiden kuoppien määrä moninkertaistuu, liittymiä tuskin on varaa parantaa ja wanhoille radoille tulee nopeusrajoituksia kunnon vuoksi.
tallennettu

Mielipiteeni ja kommenttini ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Työasiat pidän omanani.
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1977


« Vastaus #2 : Tänään kello 07:13:07 »

Nyt kun tunnelin päässä on varovasti arvioituna valoa, niin toivottavasti tuohon "1,5% infraan", saadaan viimeinkin kiireellisenä asemoitua Laitaatsalmen rautatiesillan uudisrakennus. Toki paljon muutakin paikattavaa on jo pelkästään ratainfran puitteissa. Tähän lisäksi tieverkoston isohkot puutteet.

rahoitus kattaa vain yhteyksiä nato-kumppaneihin.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Naton 3,5% "rautaan"+ 1,5% "infraan" näyttäisi olevan totta.  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2025 Resiina