Aina "luotettavan" Wikipedian mukaan olisi ensimmäinen Dv12 valmistunut 1963. Viimeisin Vv13 1960. Täten Dv35 olisi vanhempi. Toki Dv12-veturit ovat varmasti kovemmassa käytössä, mutta varmaankin Komsorilla oleva Dv35 ajoittaan pääsee oikeisiin toimiinkin sepelivaunujen kanssa.
Viimeiset toimitukset VR:lle olivat 1960 mutta viimeinen teollisuudelle myyty uusi Move 51h valmistui ulkomuistista repäistynä vasta 1967.
Nyt on käsissä Resiina 1/95, jossa Timo Lehtosen erinomainen artikkeli Move 5/51 -sarjasta.
Valmistuslistan mukaan tuo Komsorin Move (ex Vv13 1783/ Tve3 484) on toimitettu 28.9.1960.
Kuusakosken Move (ex Vv13 1777/Tve3 478) on vanhempi, toimitettu 1.7.1960.
Simpeleen veturi on toimitettu 4.9.1962, lieneekö se enää käytössä, viimeisin havainto Teräspyörän halleilta.
Otanmäen vaunutehtaan veturi vnro 570 on uusin, toimitettu 6/1964 ja on yksi kolmesta Rolls-Royce -moottorisista ja Twin Disk-vaihteistollisista Move 51:stä. Ne kaikki toimitettiin alkujaan Rautaruukille. Mikähän on kahden muun kohtalo, numerot 567 ja 569?
Uusin Move on ollut numero 571, joka toimitettiin 3.4.1967 Ensolle Kotkaan, se valmistui kolme vuotta noiden RR-koneisten jälkeen.
Onkohan tuota Move 51-listausta missään netin syövereissä?