16.06.2026 Katon puuosia oli niitäkin vielä hieman jäljellä. Mikäs tuo ruosteinen lokerikko on? Asiakirjasäilö?
| 21.06.2026 12:12 | Oula Vattulainen: | Onko noissa vielä maalia jäljellä vai näyttääkö se vain siltä? | |
| 21.06.2026 21:19 | Esa J. Rintamäki: | Asiakirjasäilö - miksipä ei? Sopivan kokoinen vaikkapa kohtauslapuille...? | |
| 22.06.2026 20:49 | Into Tilander: | Sanoisin itse, että sota-aikana on ollut varmaankin pulaa maaleista ja on käytetty puuöljyä ja lakkaa. Varmaankin ollut hieman halvempaakin. Nuo tummemmat kohdat näyttäisi mielestäni juuri joltain puuöljyltä. Vihreä on jo sitten varmasti levää. |