22.06.2026 Hämeenlinna-Turku-Tampere-rautatien juhlat ovat päättyneet ja Prinsessan on aika palata takaisin Hyvinkäälle. Paluujunalle valikoitui kuvauspaikaksi Kuurilan eteläpuolella oleva peltomaisema, jonne löysi myös aika moni muukin harrastaja.
| 23.06.2026 22:09 | Jimi Lappalainen: | On kyllä sääli, ettei Turkuun ajettu mitään junia. | |
| 23.06.2026 23:54 | Rainer Silfverberg: | Näin on! | |
| 24.06.2026 00:25 | Jorma Rauhala: | Olihan Turun museojunillakin tilaus, aikataulut ja jokin operaattorikin. Vaan kuinkas kävi, oliko se elämys junassa? | |
| 24.06.2026 01:17 | John Lindroth: | Kuva on hyvin onnistunut! | |
| 24.06.2026 06:27 | Teppo Niemi: | Jorma Rauhalan kommenttiin liittyen: Tuota junaahan mainosti pitkään sivuillaan Reissujuna, joka siis on Suomen Elämysjunat Oyn aputoiminimi. Kapasiteetti oli myönnetty Höyryraide Oy:lle, ( https://juliadata.fi/train?s=1933&d=22.6.2026 ) jonka turvallisuuslupa oli Traficom peruuttanut huhtikuun puolivälissä, mutta tuo Höyryraide Oy:n kapasiteetti peruttiin vasta 11.5.2026 12:24. |
|
| 24.06.2026 11:29 | Leevi Heino: | Laskin, että tässä paikassa oli 9 autollista ihmisiä kuvaamassa/katsomassa junaa. Suosittu harrastus :D | |
| 24.06.2026 13:34 | Kimmo Pyrhönen: | Vilkasta oli, mutta hyvä kuvauspaikka tämä on. Eli yksi autoista oli minun. |