|
|
20.03.2007 14:59 | Timo Arolainen | ||
| Rohkenen väittää että Audi on 60 eikä 100. Voin toki olla myös väärässä.. Ratikan vieressä Anglia ja takarivissä vasemmalta VW1500, Taunus, Amazon, Elite, Anglia ja tähtiperä Cortina. | ||||
|
|
18.03.2007 17:26 | Timo Arolainen | ||
| Pari moottoriajoneuvoa joita ei juurikaan enää näe vaikka ne olivat aikanaan tavallisia näkyjä.. | ||||
|
|
18.03.2007 17:20 | Timo Arolainen | ||
| Pirteä kuvakulma ! | ||||
|
|
05.03.2007 21:30 | Timo Arolainen | ||
| Kokonaisuus tosiaan ratkaisee ja tämä on erittäin hieno kuva ! | ||||
|
|
21.02.2007 16:32 | Timo Arolainen | ||
| On hieno kuva. Tutun näköistä kalustoa myös Kotkan suunnalla nuoruusvuosinani.. | ||||
|
|
14.02.2007 09:41 | Timo Arolainen | ||
| Illan viimeinen juna Kouvolaan lähti 22.00 ja oli Kouvolassa 22.47 jos lahoava muistini ei ole jo antautunut.. Siis 80 kesällä oli näin ? | ||||
|
|
14.02.2007 06:58 | Timo Arolainen | ||
| Koematkoja on voinut olla jo aiemmin mutta virallisesti Sm aika alkoi kesäkuun alusta. Koska silloin sahasin tuota väliä lomille niin jäi tuo muutos mieleeni. Olihan sähkövehje uusi ja hiljainen mutta kyllä lätän tunnelma oli aivan omaa luokkaansa. | ||||
|
|
13.02.2007 16:26 | Timo Arolainen | ||
| Lätät jäivät historiaan Kotka-Kouvola väliltä 31.5. 1980. Kesäkuun ekana matkustin Kouvolaan viikonloppuvapaalta takaisin armeijan hoiviin. Kyllä oli haikeaa kun oli tottunut lättään ja sen äänimaailmaan.. | ||||
|
|
13.02.2007 16:18 | Timo Arolainen | ||
| Onpa saatu yhteen kuvaan paljon silmäiltävää sekä rautateiden että merenkulun historiasta. Mahtava kuva ! | ||||
|
|
13.02.2007 16:14 | Timo Arolainen | ||
| Hyvin on onnistuttu tallentamaan kuvaan talvisen kylmyyden tuntu. | ||||