Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 26.06. 16:06 Veeti Heino  
  Enään.
kuva 25.06. 03:11 Veeti Heino  
  Näin se aika menee, tuostakin on jo yli 20 vuotta!
kuva 25.06. 00:11 Veeti Heino  
  Onkohan Suomessa ollut koskaan yhtäkään bensiinikäyttöistä rautatieyksikköä. Bensa haisee karseelle tietysti, mutta mitenkähän sellainen toimisi rautatiekalustossa.
kuva 22.06. 03:25 Veeti Heino  
  Vastaava löytyy myös Suolahdesta. Turha välttämättä useampaa pelastaa kun yhdenkin pelastaminen voi osoittautua aika vaaralliseksi.
kuva 22.06. 03:24 Veeti Heino  
  Ainakin aikaisempien minulle tulleiden tietojen mukaan tämä olisi merkitty romutetuksi.
kuva 20.06. 18:28 Veeti Heino  
  Tämä vaunu on romutettu parisen kymmentä vuotta sitten, siitä huolimatta on edelleen olemassa.
kuva 18.06. 18:57 Veeti Heino  
  Pari vuotta sitten oon tossa sisällä käynyt (luvallisesti). Lähinnä eteisissä haiskahti home, matkustamo oli yllättävän hyvässä hapessa. Eteiset nyt muutenkin haiskahtaa aina ensimmäisenä homeelta.
kuva 18.06. 18:54 Veeti Heino  
  Puukoristen kestävyys ei aina ole mitään parasta. Tuossa toki uskoakseni on ihan hyvä alakerta edelleen.
kuva 13.06. 23:00 Veeti Heino  
  Tuollaisella olisi hienoa surauttaa töihin. Nykyään on niin paljon muovia junissa, että ovat ihan tylsiä.
kuva 29.05. 00:33 Veeti Heino  
  Onko junan lähtöajasta tarkempaa tietoa? Eräs iäkkäämpi tuttu kertoi, että jos junan lähtöaika on ollut 17:15, hän olisi ollut lämmittäjänä tuon kuvanottohetkellä.
kuva 23.04. 10:57 Veeti Heino  
  Raimo, tarkoittiko Juha sitten nokikaapin kiinnikkeitä? Niitä on vähintään kolme.
kuva 10.04. 21:39 Veeti Heino  
  Mihin Juha tarviit Hr1 veturin ajovaloja?
kuva 28.03. 09:38 Veeti Heino  
  Rk sarjan vaunu.
kuva 24.03. 21:39 Veeti Heino  
  Risut voi aina viedä johonkin yhteisille virkistysalueille pakettiautolla jos niitä on vain muutama.
kuva 12.03. 16:49 Veeti Heino  
  Eihän Juho vaan ole tunkeemassa kassulle?
kuva 07.03. 22:57 Veeti Heino  
  Onko Jartzan Tesla musta vai valkoinen?
kuva 07.03. 20:09 Veeti Heino  
  Mielestäni tuon vaunun littera on hyvin loukkaava.
kuva 04.03. 11:10 Veeti Heino  
  Miksi se moottori tarvitsee vaihtaa? 1.9tdi kestää helposti 700000 km eikä edes oireile sen jälkeen.
kuva 04.03. 10:06 Veeti Heino  
  Oon parilla sähöautolla ajanut enkä ymmärrä mikä niissä on niin hehkutuksen arvoista, varsinkin kun hehkutus tapahtuu dieselautossa.
kuva 01.03. 00:36 Veeti Heino  
  Tämähän on suorastaan ihana laite tällainen höyryveturi.
kuva 18.01. 11:11 Veeti Heino  
  Kirjoitusvirheitä löytyy jo otsikostakin kun mitään ei missään vaiheessa hajonnut.
kuva 17.01. 09:19 Veeti Heino  
  Tää vehje polttaa niin nopeasti ettei puulla pärjää kovinkaan pitkälle. Tolla huonolaatusemmalla hiilellä on hyvä lämmittää jos vaan osaa.
kuva 16.01. 15:26 Veeti Heino  
  218 on, 215 ja 217 myyty pois.
kuva 03.12.2025 09:52 Veeti Heino  
  Todennäköisesti.
kuva 27.11.2025 18:22 Veeti Heino  
  Anteeksi, en tunlut huomanneeksi.
kuva 27.11.2025 16:50 Veeti Heino  
  Arvata kuvauspaikka
kuva 27.11.2025 12:49 Veeti Heino  
  Veikkaan Kuusaanniemi Kuusankoskella.
kuva 27.11.2025 12:47 Veeti Heino  
  Upea kuva!
kuva 26.11.2025 23:00 Veeti Heino  
  Sepä hienoa. Olen aina haaveillut tuommoisen lämmittämisestä ja korjaamisesta.
kuva 26.11.2025 22:42 Veeti Heino  
  Missä tämä veturi nykyään on ja kuka sen omistaa? Vai onko tämä romutettu aikoinaan jo höyryn loputtua?
kuva 29.07.2025 13:02 Veeti Heino  
  Pslolaitoksen harjoitusvaunu. Eit 23044 oli aiemmin siinä käytössä.
kuva 18.10.2024 18:34 Veeti Heino  
  Tuolla ovat kaahanneet ympäri Kouvolaa parin päivän ajan.
kuva 31.07.2024 06:22 Veeti Heino  
  Miksi valot eivät ole yhdessäkään kuvassa päällä
kuva 11.01.2024 14:51 Veeti Heino  
  Muistaakseni tästä kyseisestä vaunusta on käytännössä kaikki riisuttu irti mitä vain on mahdollista saada. Se selittänee miksi kukaan ei osta tätä pois. Tokihan se on ihme kuinka tämä on kohta kaksi vuosikymmentä ehtinyt seistä tuolla eikä romutusta ole tapahtunut.
kuva 01.01.2024 15:25 Veeti Heino  
  Tämä ei ole HVM1009.
kuva 09.07.2023 19:19 Veeti Heino  
  Paluukuormana meni pelkät veturit.
kuva 08.02.2023 20:20 Veeti Heino  
  23547 on tämä vaunu.
kuva 30.12.2022 10:35 Veeti Heino  
  Lieneeköhän kovin montaa kertaa olemassa kun CEmt ollut Pekan perässä
kuva 06.12.2022 01:19 Veeti Heino  
  Ein 23212.
kuva 24.10.2022 21:05 Veeti Heino  
  Vähäsen myöhässä Timon kommenttiin vastaan. Siihen ilmeisesti tehtiin Hyvinkäällä maalauksia sekä moottoriin jotakin kunnostuksia ja kaiketi on yhä edessä. HMVY asiantuntijat voivat kertoa lisää.
kuva 03.10.2022 19:41 Veeti Heino  
  Vaunu oli Ein 23246, 45 on Pohjankurussa.
kuva 19.08.2022 21:43 Veeti Heino  
  Varoventtiilillä oli paljon asiaa museon alueella olon ajan.
kuva 02.08.2022 18:58 Veeti Heino  
  CEmt 24044, Ein 23245, Eipt 27381 ja EFit 23546 ovat vaunujen numerot.
kuva 27.07.2022 15:16 Veeti Heino  
  Näin se aika menee, tuostakin on jo yli 17 vuotta!
kuva 26.07.2022 19:22 Veeti Heino  
  Ja yhä tänä päivänäkin vilkuttaa. Seis levy tosiaan on, mutta se mitä radan vierusta kävelin jokusen matkaa, niin käyriä esimerkiksi ei oikeastaan edes näkynyt koko raiteella. Pienesti heinikoista oli ja yksi vaahtera oli tullut raiteiden puolelle ikävästi nyt. Pölkkyjen kuntoon en alkanut kiinnittelemään huomiota.
kuva 23.07.2022 10:46 Veeti Heino  
  Onkohan jälleen vorgin temppu kun kuva kyljellään.
kuva 17.07.2022 19:27 Veeti Heino  
  Tka7 237 tuotiin Lohjalle helmikuussa 2021, näemmä nyt uutta paikkaa tiedossa. Tuleekohan ne kaksi puuvaunuakin vaihtamaan paikkaa.
kuva 14.06.2022 20:33 Veeti Heino  
  Jimi, sitten ei tarvita kuin enää 7009 mukaan ;)
kuva 18.04.2022 09:04 Veeti Heino  
  4207 sai kunnian olla viimeinen juna Mikkelin tallissa.
kuva 06.04.2022 21:33 Veeti Heino  
  En ihmettelisi vaikka tämä on viimeinen kuva Joensuussa majailleista Sm1 junista ennen romutusta. Niin ne ajat muuttuvat.
kuva 09.02.2022 22:51 Veeti Heino  
  Joo tosiaan, Eifet latasi itseään sen verran, että sinne jäi tuo sininen valo palamaan. Mutta veikkaisin, ettei akut ehtineet täydeksi latautua noin pienellä matkalla, joten lienee tuo valo jo sammunut.