|
|
19.04.2020 09:35 | Veeti Heino | ||
| Toivottavasti tämä viikon kuvaksi. On aivan järjettömän hieno! | ||||
|
|
17.04.2020 19:01 | Veeti Heino | ||
| Hieno kuva! Deeverit vaan väärin päin. | ||||
|
|
15.04.2020 20:44 | Veeti Heino | ||
| Juu niin on. En muistanu sitä tossa | ||||
|
|
15.04.2020 15:49 | Veeti Heino | ||
| Mondia ei enää ole eikä kauaa kiskojakaan | ||||
|
|
15.04.2020 15:47 | Veeti Heino | ||
| Tuolla olin kyydissä aikanaan. Juurikin tuossa junassa ja varmaan ihan sama kerta kun tämä on otettu. | ||||
|
|
15.04.2020 15:46 | Veeti Heino | ||
| Harmittaa että tuonne ei enää mene mitään nykyisin. Paitsi lenkkipolku kohta. | ||||
|
|
15.04.2020 15:40 | Veeti Heino | ||
| Tuokin jo purettu. Onpa kiskot jo tuolloin ollut ruosteen peitossa | ||||
|
|
15.04.2020 15:38 | Veeti Heino | ||
| Tuo oli joskus sahakadulla. Vähän myöhänen vastaus. Se sahakatu oli ääni ja valovarotuslaitos. | ||||
|
|
15.04.2020 15:35 | Veeti Heino | ||
| Enää jäljellä kiskot. Ja niidenkin purku on jo aloitettu. | ||||