Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 19.04.2020 09:35 Veeti Heino  
  Toivottavasti tämä viikon kuvaksi. On aivan järjettömän hieno!
kuva 17.04.2020 19:01 Veeti Heino  
  Hieno kuva! Deeverit vaan väärin päin.
kuva 15.04.2020 20:44 Veeti Heino  
  Juu niin on. En muistanu sitä tossa
kuva 15.04.2020 15:49 Veeti Heino  
  Mondia ei enää ole eikä kauaa kiskojakaan
kuva 15.04.2020 15:47 Veeti Heino  
  Tuolla olin kyydissä aikanaan. Juurikin tuossa junassa ja varmaan ihan sama kerta kun tämä on otettu.
kuva 15.04.2020 15:46 Veeti Heino  
  Harmittaa että tuonne ei enää mene mitään nykyisin. Paitsi lenkkipolku kohta.
kuva 15.04.2020 15:40 Veeti Heino  
  Tuokin jo purettu. Onpa kiskot jo tuolloin ollut ruosteen peitossa
kuva 15.04.2020 15:38 Veeti Heino  
  Tuo oli joskus sahakadulla. Vähän myöhänen vastaus. Se sahakatu oli ääni ja valovarotuslaitos.
kuva 15.04.2020 15:35 Veeti Heino  
  Enää jäljellä kiskot. Ja niidenkin purku on jo aloitettu.