Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 24.06. 10:23 Veikko Hattunen  
  Onko Joensuussa enään deevereitä? Tuntuu siltä että Onttolan suunnan junat ovat kaikki Krokoja. Ainakin Ilomantsiin menee Deeveri vielä.
kuva 18.06. 20:36 Veikko Hattunen  
  Suomen rautatiemuseo.
kuva 18.06. 20:35 Veikko Hattunen  
  Ohhoh upea otos!
kuva 17.06. 19:39 Veikko Hattunen  
  Upea kuva!
kuva 17.06. 18:59 Veikko Hattunen  
  Mikäs on koneen speksit ja käyttöjärjestelmä?
kuva 17.06. 12:17 Veikko Hattunen  
  Tervetuloa vorgiin!
Tässä on tunnelmaakin.
kuva 17.06. 09:12 Veikko Hattunen  
  Kiitos Jarno! Ja sinä puhut täyttä totta.
kuva 17.06. 08:46 Veikko Hattunen  
  Kiitos Jimi!
kuva 16.06. 20:27 Veikko Hattunen  
  Varmaan syy joka ei auttanut museointipäätöstä oli fakta että vaunu on täynnä asbestia.
kuva 16.06. 19:02 Veikko Hattunen  
  Kiitos Pasi!
kuva 16.06. 11:55 Veikko Hattunen  
  Kyllä ekallakin kuultiin!
kuva 15.06. 08:25 Veikko Hattunen  
  Eikö tässä ole asbestiakin?
kuva 14.06. 22:54 Veikko Hattunen  
  Ei tuo taida Dr18 olla?
kuva 14.06. 19:34 Veikko Hattunen  
  Upea kuva!
kuva 13.06. 23:37 Veikko Hattunen  
  Tämä rata on, tuota toista rataa ei ole.
Lähde: Google Maps
kuva 12.06. 22:05 Veikko Hattunen  
  Hyvä kuva!
kuva 11.06. 14:46 Veikko Hattunen  
  https://vaunut.org/kuva/120181?tag0=19%7CMove90%7C
Ei taida vorgin pahin kuva silti olla?
kuva 11.06. 11:07 Veikko Hattunen  
  https://vaunut.org/kuva/133854?tt=16&i1=T&i2=4678 hieman parempi kuvakulma täysin samasta junasta.
kuva 10.06. 22:23 Veikko Hattunen  
  Kummalla puolella junan ovet aukeavat raiteella 3/4? Näyttäisi olevan laituri molemmilla puolilla.
kuva 10.06. 22:18 Veikko Hattunen  
  Näissä on tämmöinen outo terävyysfiltteri.
kuva 10.06. 21:05 Veikko Hattunen  
  Samana päivänä Riihimäeltä Heinolaan saapui (tai palasi) kaksi Deeveriä (2660, 2738). Kuvanottohetkellä kyseiset Deeverit odottivat pääsyä vaihtotyöliikkeenä veturitalleille Riihimäki tavarasta runsaan savutuksen kera. Myös talleilla nukkuivat Sr3 3306, 3327, 3305 ja Dr19 2841.
kuva 09.06. 21:04 Veikko Hattunen  
  Ompahan BMo vaunu tuolla takana hapantunut!
kuva 09.06. 20:19 Veikko Hattunen  
  Tässähän (tai ainakin samalla raiteella) viime vuonna Tka8 tippui kiskoilta.
kuva 08.06. 15:17 Veikko Hattunen  
  Kuvassa taitaa olla väärä päivä?
kuva 07.06. 20:25 Veikko Hattunen  
  Ratapihoista jossa on tavaravaunua ja muutakin kalustoa olisi kiva saada kuvia. Muuten asutko tsekeissä kun suurin osa sinun kuvistasi tulee sieltä?
kuva 07.06. 16:00 Veikko Hattunen  
  Missä päin liettuaa?
kuva 07.06. 15:59 Veikko Hattunen  
  2006?
kuva 06.06. 17:45 Veikko Hattunen  
  Eikö nuo ole BOppy?
kuva 06.06. 10:11 Veikko Hattunen  
  https://vaunut.org/kuva/74?tt=1&i1=Dv12 on julkaistu ilmeisesti 18.01.1999 eli aikaisemmin kuin tämä.
kuva 04.06. 11:01 Veikko Hattunen  
  Millonkohan juna on viimeksi mennyt tältä sivuraiteelta?
kuva 03.06. 20:20 Veikko Hattunen  
  Mitä asetuksia käytit saada näin hyvän terävyysalueen?
kuva 31.05. 21:04 Veikko Hattunen  
  Aika korkeat nuo punaiset sepelivaunut. Miksi on näin?
kuva 31.05. 10:18 Veikko Hattunen  
  https://vaunut.org/kuva/162786?tt=2&i1=Ulkomaat&i2=1110524
Sama kuva on tainut tulla tuplana?
kuva 31.05. 10:14 Veikko Hattunen  
  Missä kunnossa kaasuraide on?
kuva 31.05. 09:28 Veikko Hattunen  
  Nämä ulkomaan tavarajunakuvat kiinnostaa. Mitäs näissä pöntöissä kuljetetaan?
kuva 30.05. 20:32 Veikko Hattunen  
  Luuliko Juha-Pekka että tämä on aito kuva?
kuva 30.05. 11:57 Veikko Hattunen  
  Siis jostakin he saivat tietää että olisin muka kuvannut radalla.
kuva 30.05. 11:49 Veikko Hattunen  
  Kiitos!
kuva 30.05. 11:44 Veikko Hattunen  
  Kiitos!
kuva 29.05. 19:50 Veikko Hattunen  
  Tämäkin on nykyään hylätty.
kuva 29.05. 15:39 Veikko Hattunen  
  Erinomainen aloituskuva!
kuva 28.05. 15:19 Veikko Hattunen  
  Milloin 1080 romutettiin?
kuva 28.05. 15:18 Veikko Hattunen  
  Mitä pönttövaunuissa kuljetetaan?
kuva 26.05. 22:17 Veikko Hattunen  
  Kuva taitaa olla otettu sammalistossa, ja miksi vankivaunu oli mukana ja oliko se siirrossa vai kuljettiko matkustajia? Mutta sitten jos kuljetti niin mistä minne?
kuva 26.05. 22:16 Veikko Hattunen  
  Junanumero olisi voinut olla 33333
kuva 26.05. 15:46 Veikko Hattunen  
  https://vaunut.org/kuva/178044?tt=1&i1=Dv12&i2=2731
Ainakin 2731 vaikuttaisi olevan valmistuslaatat?
kuva 26.05. 15:18 Veikko Hattunen  
  Minne valmistuslaatta on hävinnyt?
kuva 25.05. 22:23 Veikko Hattunen  
  Mitä tuo sininen A merkki tarkoittaa tuossa laiturilla?
kuva 25.05. 22:20 Veikko Hattunen  
  Miksi s poistettiin litterasta?
kuva 25.05. 22:11 Veikko Hattunen  
  Eikö tässä ole viittä eri vaunutyyppiä, Vop, Vocp, Hkba, Laaiis ja Habins?
kuva 24.05. 21:01 Veikko Hattunen  
  Onko oikea sana Kuukausi?