|
|
24.06. 10:23 | Veikko Hattunen | ||
| Onko Joensuussa enään deevereitä? Tuntuu siltä että Onttolan suunnan junat ovat kaikki Krokoja. Ainakin Ilomantsiin menee Deeveri vielä. | ||||
|
|
18.06. 20:36 | Veikko Hattunen | ||
| Suomen rautatiemuseo. | ||||
|
|
18.06. 20:35 | Veikko Hattunen | ||
| Ohhoh upea otos! | ||||
|
|
17.06. 19:39 | Veikko Hattunen | ||
| Upea kuva! | ||||
|
|
17.06. 18:59 | Veikko Hattunen | ||
| Mikäs on koneen speksit ja käyttöjärjestelmä? | ||||
|
|
17.06. 12:17 | Veikko Hattunen | ||
| Tervetuloa vorgiin! Tässä on tunnelmaakin. |
||||
|
|
17.06. 09:12 | Veikko Hattunen | ||
| Kiitos Jarno! Ja sinä puhut täyttä totta. | ||||
|
|
17.06. 08:46 | Veikko Hattunen | ||
| Kiitos Jimi! | ||||
|
|
16.06. 20:27 | Veikko Hattunen | ||
| Varmaan syy joka ei auttanut museointipäätöstä oli fakta että vaunu on täynnä asbestia. | ||||
|
|
16.06. 19:02 | Veikko Hattunen | ||
| Kiitos Pasi! | ||||
|
|
16.06. 11:55 | Veikko Hattunen | ||
| Kyllä ekallakin kuultiin! | ||||
|
|
15.06. 08:25 | Veikko Hattunen | ||
| Eikö tässä ole asbestiakin? | ||||
|
|
14.06. 22:54 | Veikko Hattunen | ||
| Ei tuo taida Dr18 olla? | ||||
|
|
14.06. 19:34 | Veikko Hattunen | ||
| Upea kuva! | ||||
|
|
13.06. 23:37 | Veikko Hattunen | ||
| Tämä rata on, tuota toista rataa ei ole. Lähde: Google Maps |
||||
|
|
12.06. 22:05 | Veikko Hattunen | ||
| Hyvä kuva! | ||||
|
|
11.06. 14:46 | Veikko Hattunen | ||
| https://vaunut.org/kuva/120181?tag0=19%7CMove90%7C Ei taida vorgin pahin kuva silti olla? |
||||
|
|
11.06. 11:07 | Veikko Hattunen | ||
| https://vaunut.org/kuva/133854?tt=16&i1=T&i2=4678 hieman parempi kuvakulma täysin samasta junasta. | ||||
|
|
10.06. 22:23 | Veikko Hattunen | ||
| Kummalla puolella junan ovet aukeavat raiteella 3/4? Näyttäisi olevan laituri molemmilla puolilla. | ||||
|
|
10.06. 22:18 | Veikko Hattunen | ||
| Näissä on tämmöinen outo terävyysfiltteri. | ||||
|
|
10.06. 21:05 | Veikko Hattunen | ||
| Samana päivänä Riihimäeltä Heinolaan saapui (tai palasi) kaksi Deeveriä (2660, 2738). Kuvanottohetkellä kyseiset Deeverit odottivat pääsyä vaihtotyöliikkeenä veturitalleille Riihimäki tavarasta runsaan savutuksen kera. Myös talleilla nukkuivat Sr3 3306, 3327, 3305 ja Dr19 2841. | ||||
|
|
09.06. 21:04 | Veikko Hattunen | ||
| Ompahan BMo vaunu tuolla takana hapantunut! | ||||
|
|
09.06. 20:19 | Veikko Hattunen | ||
| Tässähän (tai ainakin samalla raiteella) viime vuonna Tka8 tippui kiskoilta. | ||||
|
|
08.06. 15:17 | Veikko Hattunen | ||
| Kuvassa taitaa olla väärä päivä? | ||||
|
|
07.06. 20:25 | Veikko Hattunen | ||
| Ratapihoista jossa on tavaravaunua ja muutakin kalustoa olisi kiva saada kuvia. Muuten asutko tsekeissä kun suurin osa sinun kuvistasi tulee sieltä? | ||||
|
|
07.06. 16:00 | Veikko Hattunen | ||
| Missä päin liettuaa? | ||||
|
|
07.06. 15:59 | Veikko Hattunen | ||
| 2006? | ||||
|
|
06.06. 17:45 | Veikko Hattunen | ||
| Eikö nuo ole BOppy? | ||||
|
|
06.06. 10:11 | Veikko Hattunen | ||
| https://vaunut.org/kuva/74?tt=1&i1=Dv12 on julkaistu ilmeisesti 18.01.1999 eli aikaisemmin kuin tämä. | ||||
|
|
04.06. 11:01 | Veikko Hattunen | ||
| Millonkohan juna on viimeksi mennyt tältä sivuraiteelta? | ||||
|
|
03.06. 20:20 | Veikko Hattunen | ||
| Mitä asetuksia käytit saada näin hyvän terävyysalueen? | ||||
|
|
31.05. 21:04 | Veikko Hattunen | ||
| Aika korkeat nuo punaiset sepelivaunut. Miksi on näin? | ||||
|
|
31.05. 10:18 | Veikko Hattunen | ||
| https://vaunut.org/kuva/162786?tt=2&i1=Ulkomaat&i2=1110524 Sama kuva on tainut tulla tuplana? |
||||
|
|
31.05. 10:14 | Veikko Hattunen | ||
| Missä kunnossa kaasuraide on? | ||||
|
|
31.05. 09:28 | Veikko Hattunen | ||
| Nämä ulkomaan tavarajunakuvat kiinnostaa. Mitäs näissä pöntöissä kuljetetaan? | ||||
|
|
30.05. 20:32 | Veikko Hattunen | ||
| Luuliko Juha-Pekka että tämä on aito kuva? | ||||
|
|
30.05. 11:57 | Veikko Hattunen | ||
| Siis jostakin he saivat tietää että olisin muka kuvannut radalla. | ||||
|
|
30.05. 11:49 | Veikko Hattunen | ||
| Kiitos! | ||||
|
|
30.05. 11:44 | Veikko Hattunen | ||
| Kiitos! | ||||
|
|
29.05. 19:50 | Veikko Hattunen | ||
| Tämäkin on nykyään hylätty. | ||||
|
|
29.05. 15:39 | Veikko Hattunen | ||
| Erinomainen aloituskuva! | ||||
|
|
28.05. 15:19 | Veikko Hattunen | ||
| Milloin 1080 romutettiin? | ||||
|
|
28.05. 15:18 | Veikko Hattunen | ||
| Mitä pönttövaunuissa kuljetetaan? | ||||
|
|
26.05. 22:17 | Veikko Hattunen | ||
| Kuva taitaa olla otettu sammalistossa, ja miksi vankivaunu oli mukana ja oliko se siirrossa vai kuljettiko matkustajia? Mutta sitten jos kuljetti niin mistä minne? | ||||
|
|
26.05. 22:16 | Veikko Hattunen | ||
| Junanumero olisi voinut olla 33333 | ||||
|
|
26.05. 15:46 | Veikko Hattunen | ||
| https://vaunut.org/kuva/178044?tt=1&i1=Dv12&i2=2731 Ainakin 2731 vaikuttaisi olevan valmistuslaatat? |
||||
|
|
26.05. 15:18 | Veikko Hattunen | ||
| Minne valmistuslaatta on hävinnyt? | ||||
|
|
25.05. 22:23 | Veikko Hattunen | ||
| Mitä tuo sininen A merkki tarkoittaa tuossa laiturilla? | ||||
|
|
25.05. 22:20 | Veikko Hattunen | ||
| Miksi s poistettiin litterasta? | ||||
|
|
25.05. 22:11 | Veikko Hattunen | ||
| Eikö tässä ole viittä eri vaunutyyppiä, Vop, Vocp, Hkba, Laaiis ja Habins? | ||||
|
|
24.05. 21:01 | Veikko Hattunen | ||
| Onko oikea sana Kuukausi? | ||||