Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 23.06. 09:30 Mikael Westman  
  Rajoittuuko tuommoisessa pariajossa teho 12000kw kun SR2 6000kw ja Vectronissa on 6400kw? Ja vääntö rajoituuko max 600kN kun Vectronissa on 350kN ja SR2 300kN? Mietin vaan onko siitä haittaa jos johtoveturi vääntää tai antaa enempi tehoja kuin apuveturi, Lisäksi toimiiko esim tehorajoitus tuolla kokoonpanolla?
kuva 23.06. 08:34 Mikael Westman  
  Onko SR2 ja SR3 ohjelmistot keskenään yhteensopivia, eli ohjataanko tuossa SR2 myös vectronista?