|
|
23.06. 09:30 | Mikael Westman | ||
| Rajoittuuko tuommoisessa pariajossa teho 12000kw kun SR2 6000kw ja Vectronissa on 6400kw? Ja vääntö rajoituuko max 600kN kun Vectronissa on 350kN ja SR2 300kN? Mietin vaan onko siitä haittaa jos johtoveturi vääntää tai antaa enempi tehoja kuin apuveturi, Lisäksi toimiiko esim tehorajoitus tuolla kokoonpanolla? | ||||
|
|
23.06. 08:34 | Mikael Westman | ||
| Onko SR2 ja SR3 ohjelmistot keskenään yhteensopivia, eli ohjataanko tuossa SR2 myös vectronista? | ||||