|
|
22.04.2005 13:59 | Mika Hakala | ||
| kyllähä siel ki sellain on. sähköt vaa loppu siihen sillalle | ||||
|
|
20.04.2005 14:07 | Mika Hakala | ||
| juu... ruokapuoti | ||||
|
|
18.04.2005 13:23 | Mika Hakala | ||
| kaitjärven as. vanhat raiteet on vielä maassa.onkohan niil mittää käyttöö enää... | ||||
|
|
18.04.2005 13:15 | Mika Hakala | ||
| montako junaa kulkee nurmeksella viikos? | ||||
|
|
11.04.2005 12:06 | Mika Hakala | ||
| minnnekäs asti toi satamaraide jatkuu...? | ||||
|
|
08.04.2005 15:46 | Mika Hakala | ||
| mitä helv***n järkkeä on laittaa tollanen kiemura silta, nääs iteki tiiän kuustoita kesäsenä että koko homma kusee... hommat hoidetaa veronmaksajien rahoista ja järkätä tollasuuksia... | ||||
|
|
08.04.2005 15:42 | Mika Hakala | ||
| muistaakseni siinä tasoristeyksessä jossa raiteet haarautuvat rautuvaaraan ja äkäsjoensuulle oli jotain kylttejä että vr lopettanut toimintasa. | ||||
|
|
08.04.2005 15:36 | Mika Hakala | ||
| koskas vuohijärven asema lopetettu? | ||||
|
|
21.03.2005 15:20 | Mika Hakala | ||
| Mitä tos kyltis lukee? | ||||
|
|
18.03.2005 10:04 | Mika Hakala | ||
| Tietääks kukaa milloin henkilöjunat lopettivat pysähtymisen Kaipsassa? | ||||
|
|
18.03.2005 09:58 | Mika Hakala | ||
| Menkäämme kaikki tuuriin junalla laatu kamaa halvalla . |
||||
|
|
18.03.2005 09:53 | Mika Hakala | ||
| aika söpöjä ootte <3 | ||||
|
|
17.03.2005 14:08 | Mika Hakala | ||
| Miksei kukaan ota kuvia myös sallan kirkonkylästä tai kelloselästä itellä jos olisi kameraa, diginen sellainen niin kyllä lähtis... | ||||
|
|
17.03.2005 14:06 | Mika Hakala | ||
| heh heh he.. | ||||
|
|
17.03.2005 14:03 | Mika Hakala | ||
| ja noi kauniit puhelinpylväätkiin aijai... | ||||
|
|
17.03.2005 14:01 | Mika Hakala | ||
| Miksköhän kukaan ei ikinä ota kuvaa äkäsjoen suuntaa menevästi raiteesta. on sekin niin hieno... | ||||