![]() |
02.04.2005 22:34 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Savonlinna-Pieksämäki? | ||||
![]() |
02.04.2005 22:31 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ja se on sinivalkonen, joka kuvaa suomalaisuutta. Ei punavalkonen. | ||||
![]() |
02.04.2005 22:26 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ai Vemput ja Deeverit on eri? Okei. | ||||
![]() |
02.04.2005 21:46 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Mitäh? Hävitetääks Deeverit? | ||||
![]() |
02.04.2005 21:01 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Italiassa on liikenne muutenki kaaoksellista. Kaistajaot huonot, ihmiset pysäköivät minne lystää, kaupustelijat kulkevat kaduilla autojen seassa, samoin pyöräilijät ja opastuskin on pe....stä. Liikenneonnettomuudet ovat yleisiä. | ||||
![]() |
02.04.2005 20:50 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Aitaa? Luulin sitä tieksi. | ||||
![]() |
02.04.2005 00:03 | Kasimir Kärkkäinen | ||
So luxus. | ||||
![]() |
01.04.2005 23:55 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Siis junia. | ||||
![]() |
01.04.2005 23:55 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Joo, joo! Suomeen tällasia! | ||||
![]() |
01.04.2005 17:20 | Kasimir Kärkkäinen | ||
No, hylkäämällä ne siniset vaunut ja lopuksi romutetaan. | ||||
![]() |
01.04.2005 16:39 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Onx noi Seeprat Deevereitä lyhempiä? Ainakin siltä näyttää. | ||||
![]() |
01.04.2005 16:32 | Kasimir Kärkkäinen | ||
En mä sitä tarkoittanut, että ne korvaavat pikajunia. Mutta eikö sitten nykyisiä pikajunavaunuista koostuvia taajamajunia hävitetäkään kiskobussien tieltä? | ||||
![]() |
31.03.2005 17:07 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Juhanan pitkässä kommmentissa on niin monta asiaa, jotka voisivat ehkä mahdollistaa pikajunien säilymisen. Kunhan vain osaa ilmaista mielipiteensä. | ||||
![]() |
31.03.2005 16:56 | Kasimir Kärkkäinen | ||
No, mä otan selvää noist molemmist. Ainoo este on vain sitten minun perheeni puolella, että saako jompaan kumpaan seuraan liittyä. Niin se viel, että onko niissä seuroissa nuorimmillakin kiire vai aloittaako ne kevyesti? | ||||
![]() |
31.03.2005 16:34 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ja tuo, kun putoais alas, niin UPS! | ||||
![]() |
31.03.2005 16:31 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ettei tuo mies tuijota sua Perttu väärästä teosta. | ||||
![]() |
31.03.2005 16:06 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Jos haluaa olla aktiivinen hyvin laajalla alueella, niin kumpi olis parempi: Porvoon Museorautatieyhdistys vai Suomen Rautatiehistoriallinen Seura? | ||||
![]() |
30.03.2005 21:50 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Niin, ja vielä onko ne yhdistyksien jäsenet aloittaneet silloin, kun ne olivat iältään 13v.? | ||||
![]() |
30.03.2005 21:47 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Miten tässä näin on käynyt? Niin paljon samankaltaisia adjektiivikommentteja eli samankaltaisten adjektiivikommenttien paljous (Vastatkaa ajankohtaisesti). | ||||
![]() |
30.03.2005 21:40 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Jatkuu:redromaisuus. | ||||
![]() |
30.03.2005 21:34 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Näiden samankaltaisten ''adjektiivikommenttien'' yhtenäisyyden väärillä kommenteilla rikkoneiden ihmisten typeryys. | ||||
![]() |
30.03.2005 20:49 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ei muistella pahalla 1006:ta. Tosin en ole koskaan nähnyt 1006:ta livenä, mut silti... (Snif). | ||||
![]() |
30.03.2005 20:44 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ja minä, kun luulin Haapamäkeä junien suojapaikaksi. | ||||
![]() |
30.03.2005 20:28 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Nuo kirotut kiskobussit korvaavat paikallisjunia, jotka ovat kalustettu pikajunavaunuilla. Taas pikajunia syrjitään! | ||||
![]() |
30.03.2005 19:21 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Vai onko Helsingissä sellaista? | ||||
![]() |
30.03.2005 19:21 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Mikä on yhdistys on lähinnä Helsinkiä? | ||||
![]() |
30.03.2005 15:23 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Onx Pönttövuoren uusi tunneli noin nuori? Kuvitella, että mäkin oon elänyt aikaa, jolloin tuo rataosuus oli vielä sähköistämätön. | ||||
![]() |
30.03.2005 15:08 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Hieno kuva, jos säätä ei oteta huomioon. | ||||
![]() |
30.03.2005 14:58 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Kyl mäkin pari kertaa kuvasin videokameralla tota rajaa. Juna vaan meni niin kovaa, että epäonnistuin molempina kertoina. | ||||
![]() |
30.03.2005 14:52 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Oon mäkin 13. | ||||
![]() |
30.03.2005 14:44 | Kasimir Kärkkäinen | ||
No jos näissä museoyhdistyksissä ei ole alaikärajaa niin sitten. Mut se riippuu vähän minusta, kun en voi alaikäisenä tehdä mitä lystään. Mutta katotaan. Kyl mä joka tapauksessa aion jotain tehdä ennemmin tai myöhemmin. HUOM! Niin pian, kun voin. | ||||
![]() |
29.03.2005 22:28 | Kasimir Kärkkäinen | ||
On puhuttu raitiovaunujen palauttamisesta Turkuun. Siitä olisi tarkoitus tulla pikaraitiotie, joka ulottuisi Turun rajojen ulkopuolelle Raision kautta Naantaliin ja idässä Kaarinaan. Linjan kustannuksiksi on laskettu 321 miljoonaa euroa. Liikenteen hoidon on laskettu parhaimmassa tapauksessa tuottavan 32,2% ja huonoimmassa vaativan subventiota 29,2%. |
||||
![]() |
29.03.2005 22:15 | Kasimir Kärkkäinen | ||
On kiva nähdä pienoisrautatiemäinen mutka todellisuudessaki. | ||||
![]() |
29.03.2005 22:12 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ellen erehdy, niin tämän valmistaja on Adtranz. | ||||
![]() |
29.03.2005 21:46 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Olen samaa mieltä Jounin kanssa. Ärsyttävää, kun VR:n pitää maalata kaikki uusi kalustonsa punavalkoiseksi. Pian ei sitä muun väristä kalustoa olekaan, kun nuo pikajunatki saa#§%§ hävitetään. Muutenki Suomessa kaikki pitää maalata valkoiseksi. |
||||
![]() |
29.03.2005 21:36 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Tällaista ei näe ihan joka päivä. | ||||
![]() |
29.03.2005 21:31 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Huomatkaa kolmosraiteen kyltti kuvan oikealla laidalla keltaisen kyltin takana! | ||||
![]() |
29.03.2005 21:01 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Siis väitättekste, että tuo vaunu on sieni? En usko. | ||||
![]() |
29.03.2005 17:59 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Miksi ne sen leffan teki Senaatintorilla eikä Pietarissa ja Moskovassa? Helsingissä kuvattuna elokuva ei vastaa laisinkaan todellisuutta varsinkin, kun nuo ratikatkin ovat kaukaa haettu. | ||||
![]() |
29.03.2005 17:38 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Jotenkin vähän ankee paikka. Tuo mieleen Venäjän. | ||||
![]() |
29.03.2005 17:32 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Mä pidän enemmän pitkistä yksikerrosjunista, kuin puolet lyhyemmistä kaksikerrosjunista. En mä silti vastusta kaksikerroksisia junia. Tylsää, kun IC-junia ei enää näe ilman kaksikerroksisia vaunuja. | ||||
![]() |
29.03.2005 17:28 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Mut täähän on hieno! Vaik mä vastustankin pikajunien hävittämistä, niin voisi VR nyt edes muuttaa pikajunavaunuja tulevaisuudessakin IC-vaunuiksi kaluston romuttamisen sijaan. Parempi sekin, kun romutus. | ||||
![]() |
29.03.2005 17:17 | Kasimir Kärkkäinen | ||
En tiedä, kun oon vielä aika nuori, mutta kyllä sitä voisi osallistua mihin tahansa projektiin kaluston suojaamiseksi. Niin pian, kun kerkee. | ||||
![]() |
29.03.2005 17:12 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Riippuen siitä miten tiilitalo on rakennettu. Jos se on tehty elementeistä, niin kyllä se voisi olla 70-luvulta. Saattahan tuo asema ollakin 80-luvulta, mutta tiilitaloja on 70-luvultaki. | ||||
![]() |
29.03.2005 17:04 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Voisikohan talkoovoimin perustaa rautatiemuseo, kun sellaista ei noin vain perusteta yhden keskituloisen miehen kukkarosta. Saatais pikajunille ja muille hävitettäville junille suojapaikka. | ||||
![]() |
29.03.2005 16:55 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Mä luulen, et toi on viimeistään 70-luvun lopulta. Ei 80-luvulla tehty noin rumia taloja. Puhumattakaan ns. laatikoista, sillä tuo jos mikä on aito laatikko. | ||||
![]() |
29.03.2005 16:39 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Sperkele, kun tääkin on niin vanha kuva. Eikö huruja näy enää nykyään, vai onx ne kaikki romutettu? | ||||
![]() |
28.03.2005 21:31 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Tarja on käyttänyt A1:tä koko virkansa aikana kahdeksan kertaa. Se on käynyt esim. Turussa, Lahdessa ja Pieksämäellä. Useimmiten Halonen taittaa matkansa autolla tai lentäen eli ei mikään ahkera junalla matkustaja. | ||||
![]() |
28.03.2005 21:09 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Ei kai noitakin teurasteta sukupuuttoon? | ||||
![]() |
28.03.2005 20:57 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Osama hyökännyt. | ||||
![]() |
28.03.2005 20:35 | Kasimir Kärkkäinen | ||
Jos konnaritkin ovat yöpikajunien puolella, niin niiden hävittäminen ja korvaaminen tulevilla IC-makuuvaunuilla olisi rahan haaskausta. |