Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen Henkilöratapihan ja lähistön muutoksia  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] | Siirry alas Tulostusversio
Erkki Nuutio
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 865


« Vastaus #175 : Eilen kello 10:08:22 »

Kiitos havaintopiirroksesta. Se kuitenkin jättää tallustelijalle keskeisen kysymyksen vastaamatta.
Epäselväksi jää Itsenäisyydenkadun alikulku. Tähän asti  se muodostui : Alkuperäisestä alikulusta (1937)
kaksi ajorataa, reunoillaan jalkakäytävät). Toinen ajoradoista muutettiin sitten ratikkaradaksi ja säilynyt ajorata muutettiin kaksisuuntaiseksi. 1990-luvulla (?) oli rakennettu uusi liiketilojen reunustama tallustelutunneli asemahallin kyljelle liittymineen Hämeenkadun päähän ja Itsenäisyydenkadun alkuun.

Sisältääkö kaavion uusi Itsenäisyydenkadun alikulku (pohjoisesta aloittaen) Itsenäisyydenkadun pohjoisen jalkakäytävän ja yhden kaksisuuntaisen ajoradan, kahdet ratikkaraiteet sekä matkakeskukseen yhteydessä olevan Itsenäisyydenkadun eteläisen jalkakäytävän?
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2261


« Vastaus #176 : Eilen kello 13:18:01 »

Kiitos havaintopiirroksesta. Se kuitenkin jättää tallustelijalle keskeisen kysymyksen vastaamatta.
Epäselväksi jää Itsenäisyydenkadun alikulku. Tähän asti  se muodostui : Alkuperäisestä alikulusta (1937)
kaksi ajorataa, reunoillaan jalkakäytävät). Toinen ajoradoista muutettiin sitten ratikkaradaksi ja säilynyt ajorata muutettiin kaksisuuntaiseksi. 1990-luvulla (?) oli rakennettu uusi liiketilojen reunustama tallustelutunneli asemahallin kyljelle liittymineen Hämeenkadun päähän ja Itsenäisyydenkadun alkuun.

Sisältääkö kaavion uusi Itsenäisyydenkadun alikulku (pohjoisesta aloittaen) Itsenäisyydenkadun pohjoisen jalkakäytävän ja yhden kaksisuuntaisen ajoradan, kahdet ratikkaraiteet sekä matkakeskukseen yhteydessä olevan Itsenäisyydenkadun eteläisen jalkakäytävän?

helpompi selittää kuvalla



* tretunnelit2.jpg (95.55 kilotavua, 1121x543 - tarkasteltu 58 kertaa.)
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2261


« Vastaus #177 : Eilen kello 18:18:06 »


Nokian ratapihahanke: Uusi liityntäpysäköintialue avattu matkustajien käyttöön

29.9.2025

"”Uudelta liityntäpysäköintialueelta löytyy autopaikkojen lisäksi pysäköintipaikkoja myös moottoripyörille ja polkupyörille. Polkupyöräpysäköinnit ovat runkolukittavia ja suurin osa paikoista on myös katettuja”, kertoo hankkeen projektipäällikkö Mervi Kulha Väylävirastosta."

https://vayla.fi/-/nokian-ratapihahanke-uusi-liityntapysakointialue-avattu-matkustajien-kayttoon
tallennettu
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1856


« Vastaus #178 : Eilen kello 21:33:01 »


Nokian ratapihahanke: Uusi liityntäpysäköintialue avattu matkustajien käyttöön

29.9.2025

"”Uudelta liityntäpysäköintialueelta löytyy autopaikkojen lisäksi pysäköintipaikkoja myös moottoripyörille ja polkupyörille. Polkupyöräpysäköinnit ovat runkolukittavia ja suurin osa paikoista on myös katettuja”, kertoo hankkeen projektipäällikkö Mervi Kulha Väylävirastosta."

https://vayla.fi/-/nokian-ratapihahanke-uusi-liityntapysakointialue-avattu-matkustajien-kayttoon

Aluksi maksuton, mutta aikarajoitettu.

Näkisi sen päivän kun Nokialla voi alkaa laskuttamaan pysäköinnistä ilman, että autot katoavat kadunvarsiin ym.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen Henkilöratapihan ja lähistön muutoksia  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2025 Resiina