23.06.2026 IC 142 oli vissiin jotain ongelmaa, kun Kuopiosta tultiin Tampereelle Sr3 Edon edessä ja tampereella ajettiin kolmion kautta Viinikkaan, josta perä edellä asemalle. Näin ei tarvinnut asemalla ajaa konetta rungon toiseen päähän ja muutenkin runko pysyi oikein päin.