22.06.2026 Hämeenlinna-Turku-Tampere-rautatien juhlat ovat päättyneet ja Prinsessan on aika palata takaisin Hyvinkäälle. Paluujunalle valikoitui kuvauspaikaksi Kuurilan eteläpuolella oleva peltomaisema, jonne löysi myös aika moni muukin harrastaja.
| 23.06.2026 22:09 | Jimi Lappalainen: | On kyllä sääli, ettei Turkuun ajettu mitään junia. | |
| 23.06.2026 23:54 | Rainer Silfverberg: | Näin on! | |
| 24.06.2026 00:25 | Jorma Rauhala: | Olihan Turun museojunillakin tilaus, aikataulut ja jokin operaattorikin. Vaan kuinkas kävi, oliko se elämys junassa? | |
| 24.06.2026 01:17 | John Lindroth: | Kuva on hyvin onnistunut! |