24.06.2026 Tampereen lähijuna odottelee lähtöaikaansa Nokian aseman laiturilla 3
| 25.06.2026 07:20 | Simo Virtanen: | Alkaa olemaan aamut vähissä Sm2:lla. Historiallista arvoa kun joskus 50-luvulla pohditaan, että mahtoiko ne ehtiä liikennöimään Nokian uudella asemalla. | |
| 25.06.2026 07:34 | Jari Välimaa: | Vähiin on käynyt aamut. Mutta niin paljon riippuu Sm7 tyyppihyväksynnästä jota ei vielään ole tullut |