22.06.2026 Veturimuseon Ankka taapertaa entisen Savikon seisakkeen tuntumassa seututien 303 ylittävällä sillalla.
| 27.06.2026 16:53 | Simo Tuominen: | Kiitos Jorma hyvistä kuvista. | |
| 27.06.2026 22:08 | Jorma Rauhala: | Kiitos kiittämästä. Hienoista junista pitää koettaa ottaa aina hyviä kuvia. | |
| 27.06.2026 22:22 | John Lindroth: | Komea kuva! |