25.06.2026 Poro katselee ihmeissään, kun kerrankin työjunaa ajetaan oikealla veturilla eikä millään pikkukinnerillä. Mattamusta deeveri on upea ilmestys. Puuttuu enää vain pinkit LED-nauhat ja karvanopat tuulilasista!
| 25.06.2026 23:34 | Juha-Pekka Marttila: | Pikkukinnerillä..? Etkö osaa enää arvostaa esim Tka7? | |
| 25.06.2026 23:53 | Antti Ojala: | Palaapa diesel puhtaasti. Tälle on näemmä tehty vähän muutakin kuin läpiajo maalaamohallin kautta. |