25.06.2026 Poro katselee ihmeissään, kun kerrankin työjunaa ajetaan oikealla veturilla eikä millään pikkukinnerillä. Mattamusta deeveri on upea ilmestys. Puuttuu enää vain pinkit LED-nauhat ja karvanopat tuulilasista!
| 25.06.2026 23:34 | Juha-Pekka Marttila: | Pikkukinnerillä..? Etkö osaa enää arvostaa esim Tka7? | |
| 25.06.2026 23:53 | Antti Ojala: | Palaapa diesel puhtaasti. Tälle on näemmä tehty vähän muutakin kuin läpiajo maalaamohallin kautta. | |
| 26.06.2026 02:46 | Esa J. Rintamäki: | Herra Antti, onko tehty moottorin vaihto moternimpaan vaiko vaan tyhjennetty pakoputken hiukkasloukku? |