27.06.2026 Infonäyttö näyttää, että vuoden jälkeen lähtisi jälleen H-juna Riihimäelle.
| 28.06.2026 13:29 | Uwe Geuder: | Matkustin heti maanantaina. On aika pitkä matka Riihimäeltä Hankoon, jos Sm4:n ainoa vessa on suljettu. Ilmeisesti ei edes rikki, ei ollut vain tyhjennetty, sanoi konduktööri. Kiitos VR! Ei sentään ajettu ilman konduktööriä, niin kuin näyttää olevan tapa R-junilla Tampere - Helsinki. |