07.07.2014 Tätä kulkijaa jäin odottelemaan Kapulakorven tasoristeykseen kun toinen kuvauspaikka osoittautui huonoksi. Lähes heti juna tulikin, nyt 19 vaunua perässään.
| 25.06.2026 10:46 | Toni Lassila: | Sääli ettei tuollakaan rataosalla enää kulje mitään ja mahtaako enää koskaan kulkea? |