07.07.1994 Dv12 2760 ja 2747 ovat tuoneet keskipäivällä tavarajunan Parikkalan suunnasta. Tavara-asema jää oikealle.
| 01.01.2015 19:06 | Tuomo Ala-Keturi: | Jopas on ollut hyvässä maalissa tuo 2760 silloin, on ilmeisesti hiljattain maalattu. Isot punavalotkin keulalla ja taitaa olla jopa niin, että tätä ei ole sen koomin maalattukaan, mitä nyt tuo keulapala ainoastaan vaihdettu. | |
| 21.06.2026 03:05 | Jussi-Pekka Halonen: | Mitä todennäköisimmin maalaus tehtiin D900-luokkakorjauksessa, jossa 2760 kävi 15.08.91–15.11.91. Veturin alakertakin näyttää siltä kuin sillä olisi ajettu kaksi ja puoli vuotta edellisen siistimisen jälkeen. Niinhän siinä sitten kävi, että 2760 joutui pärjäämään noilla samoilla maaleilla loppuun asti eli lähes 24 vuotta liikenteessä ja siihen päälle muutama vuosi hylättynä. Lähde: https://digihakemisto.net/item/837845910/12478563172/367 |