|
|
07.08.2006 22:22 | Otto Tuomainen | ||
| Tänään tämä 1874 hinattiin tavarajunassa 3124 Hyvinkäälle. | ||||
|
|
07.08.2006 00:16 | Otto Tuomainen | ||
| Ainakin vaihtotöissä yksiohjaamoinen ratkaisu on varsin käytännöllinen. :) | ||||
|
|
06.08.2006 23:40 | Otto Tuomainen | ||
| Onhan se laskumäki vielä Riihimäellä käytössä. Ja deevereitä käytetään vaihtotöissä. | ||||
|
|
31.07.2006 11:07 | Otto Tuomainen | ||
| Eli tämä juna (2087?) on vedetty vain Riihimäelle asti. Riihimäen ratapihalla onkin kesän aikana seisonut varsin runsaasti näitä pönttöjä. | ||||
|
|
31.07.2006 00:41 | Otto Tuomainen | ||
| Jokin aika sitten "pendelin" veturi vaihdettiin aina puolen päivän jälkeen Hangossa. "Uusi" veturi tuli junalla 3046 ja "vanha" palautettiin Riihimäelle 3679:llä. Nykyään käytäntö on ilmeisesti muuttunut. | ||||
|
|
31.07.2006 00:32 | Otto Tuomainen | ||
| 2550 ei kovin kauan viihtynyt Hangossa... Veturi palasi jo samana iltana Riihimäelle junassa 3679. Tämä 3046 on nykyään ollut usein erittäin lyhyt. | ||||
|
|
28.07.2006 23:26 | Otto Tuomainen | ||
| Voisi olla 2087. | ||||
|
|
19.07.2006 23:13 | Otto Tuomainen | ||
| Venäjä? | ||||
|
|
17.07.2006 08:23 | Otto Tuomainen | ||
| Onneksi en mennyt sentään inttämään, että tamä aivan varmasti on 3649 :) Näköjään kaikki mielenkiintoiset tilanteet tapahtuvat silloin, kun ei ole itse näkemässä... | ||||
|
|
15.07.2006 23:17 | Otto Tuomainen | ||
| 3647:ssa pääasiassa raakapuuta ja 3649:ssä umpivaunuja. Voi tämä olla periaatteessa kumpi tahansa. Nämä junat eivät kovin täsmällisiä ole... Ajan perusteella näitä on aika hankala tunnistaa. | ||||
|
|
12.07.2006 22:58 | Otto Tuomainen | ||
| Saattaisi olla (umpivaunujen perusteella) myös 3649. Mikään täysin ainutlaatuinen tapaus tuo virkatarvevaunun siirto ei ole. Hangon radan junissa olen noita nähnyt ainakin kolme kertaa. | ||||
|
|
12.07.2006 07:36 | Otto Tuomainen | ||
| Tulee mieleen tämä http://www.onnettomuustutkinta.fi/25321.htm tapaus... | ||||
|
|
12.07.2006 00:12 | Otto Tuomainen | ||
| Kyllä näitä 8-akselisia on näkynyt hyvin usein esim. junassa 2083. | ||||
|
|
12.07.2006 00:06 | Otto Tuomainen | ||
| Tuli tästä kuvasta mieleen... Kannattaisi näitä Sld:n junia muistaa kuvailla ahkerasti Kerava-Riihimäki-Hakosilta välillä. | ||||
|
|
11.07.2006 01:00 | Otto Tuomainen | ||
| Ja junan numerokin näyttäisi oikealta. Vaunustona: Hkba + Vtad + Hkba + 2 Laais + Smnps + Sim + 5 Occ :) | ||||
|
|
11.07.2006 00:56 | Otto Tuomainen | ||
| Vgkak on kyseessä. Tämän junan vaunusto: 3 Vgkak + 4 Vgk + Hkba. | ||||
|
|
09.07.2006 13:46 | Otto Tuomainen | ||
| Voisi olla 2812. | ||||
|
|
03.07.2006 23:10 | Otto Tuomainen | ||
| Ihan normaaleilla tavarajunilla nämä kuljetukset kyllä yleensä hoidetaan. | ||||
|
|
27.06.2006 19:39 | Otto Tuomainen | ||
| Dv12-veturit olivat: 2735 + 2742 + 2546. Juna lähti Riihimäeltä noin tunnin myöhässä. | ||||
|
|
26.06.2006 00:07 | Otto Tuomainen | ||
| Lohjan liikennepaikka ei ole kauko-ohjattu. | ||||
|
|
23.06.2006 01:05 | Otto Tuomainen | ||
| Koskahan muuten Dv15-vetureiden käyttö loppui Riihimäellä? | ||||
|
|
20.06.2006 16:24 | Otto Tuomainen | ||
| Riihimäelle tämä on saapunut usein jo siinä klo 4:n aikoihin. Eli etuajassa tuntuu kulkevan. | ||||
|
|
14.06.2006 00:17 | Otto Tuomainen | ||
| Voisi olla 3647. Mihinkäs aikaan tämä meni? | ||||
|
|
13.06.2006 00:59 | Otto Tuomainen | ||
| Sonk-nestekaasuvaunuilta nuo näyttäisivät. | ||||
|
|
11.06.2006 17:42 | Otto Tuomainen | ||
| Muun liikenteen takia 3598 ei oikein sovi Kr-Hy -radalle. | ||||
|
|
11.06.2006 16:02 | Otto Tuomainen | ||
| Ei ole tietoa, mutta arvataan: Puntala? | ||||
|
|
07.06.2006 23:48 | Otto Tuomainen | ||
| Viime kesänä täällä on ollut viimeksi "todistettavasti" liikennettä. Ei välttämättä uskoisi kun katsoo kuvaa... :) | ||||
|
|
07.06.2006 11:41 | Otto Tuomainen | ||
| Järvenpään Romu Ky käyttää myös satunnaisesti rautatiekuljetuksia. | ||||
|
|
06.06.2006 22:47 | Otto Tuomainen | ||
| Epäilen, että KCI:n raidetta ei ole käytetty vähään aikaan. Myllyn Parhaalle on ainakin viime vuonna mennyt todistettavasti vaunuja. | ||||
|
|
06.06.2006 22:44 | Otto Tuomainen | ||
| Järvenpääläisvaunut tulevat Saunakallion suunnalta. Nuo Gbln/Gbln-t -vaunut ovat lähteneet Isoverilta. | ||||
|
|
06.06.2006 22:40 | Otto Tuomainen | ||
| Oikeanpuoleinen raide johtaa myös Myllyn Paras Oy:lle. | ||||
|
|
06.06.2006 22:31 | Otto Tuomainen | ||
| Eli neljä viimeistä vaunua (Sim-u:t) ovat lähtöisin Järvenpäästä ja loput on otettu mukaan Hyvinkäältä. :) | ||||
|
|
06.06.2006 22:14 | Otto Tuomainen | ||
| Kuinkas paljon vaunuja oli tällä kertaa? Välillähän tämä juna on ollut varsin pitkä. | ||||
|
|
06.06.2006 22:07 | Otto Tuomainen | ||
| Vai olisiko tulossa Metsäkansasta? | ||||
|
|
05.06.2006 12:52 | Otto Tuomainen | ||
| Ja 2565:ssä. | ||||
|
|
04.06.2006 10:41 | Otto Tuomainen | ||
| Sr1 3076 + Sr1 3061 + 58 Vgobo, 236 aks. | ||||
|
|
31.05.2006 00:54 | Otto Tuomainen | ||
| Suomessa tuon littera on Vgk. | ||||
|
|
29.05.2006 19:04 | Otto Tuomainen | ||
| Ja tältä se E2M62M näyttää: http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?ID=702&LNG=EN | ||||
|
|
29.05.2006 18:54 | Otto Tuomainen | ||
| En itse tuota rataa ehtinyt näkemään. Resiina-lehdestä olen tuon vuosiluvun joskus lukenut. | ||||
|
|
29.05.2006 18:47 | Otto Tuomainen | ||
| Näköjään Mongoliassa näitä on alettu modernisoimaan: http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?ID=15598&LNG=EN | ||||
|
|
29.05.2006 18:40 | Otto Tuomainen | ||
| Kyseinen Katinhännän soraraide on purettu joskus 90-luvun puolivälissä. Muistaakseni 1995. | ||||
|
|
20.05.2006 21:57 | Otto Tuomainen | ||
| Tuntuisi todennäköiseltä, että ovat jäämässä pidemmäksi aikaa. Ihan vetureiden numeroidenkin perusteella... :) | ||||
|
|
17.05.2006 13:05 | Otto Tuomainen | ||
| Dv12 2718 + Dv12 2565 + Dv12 2704 + 38 Vtad | ||||
|
|
25.04.2006 22:49 | Otto Tuomainen | ||
| JR ehti näköjään ensin. Samaa kuitenkin ajattelin :) | ||||
|
|
24.04.2006 18:29 | Otto Tuomainen | ||
| Tämä oli sentään vakinainen juna. Harmi kun ei tullut kuvattua koskaan. | ||||
|
|
15.04.2006 10:23 | Otto Tuomainen | ||
| Vai olisiko Tytyrin radalta? :) | ||||
|
|
14.04.2006 14:33 | Otto Tuomainen | ||
| Eikös se 3042 lähde Tampereelta... | ||||
|
|
13.04.2006 21:44 | Otto Tuomainen | ||
| Melko todennäköisesti tämä on tullut Hyvinkäältä. | ||||
|
|
08.04.2006 00:28 | Otto Tuomainen | ||
| Oliko Vokissa mahdollisesti lastia vai oliko se tyhjä? | ||||
|
|
07.04.2006 21:05 | Otto Tuomainen | ||
| Erittäin epätodennäköistä, että tämä olisi Rajamäeltä tullut. | ||||
|
|
07.04.2006 13:43 | Otto Tuomainen | ||
| Sen verran tavallisuudesta poikkeava juna, että en osaa varmasti sanoa mikä tämä on. Tämä VOISI olla Kirkniemen päivystäjä, joka on tullut takaisin poikkeuksellisen aikaisin. Eli siis 3649. | ||||