|
|
24.05. 21:01 | Veikko Hattunen | ||
| Onko oikea sana Kuukausi? | ||||
|
|
24.05. 11:04 | Veikko Hattunen | ||
| Katoppas Oc vieläkin ajossa! | ||||
|
|
24.05. 09:25 | Veikko Hattunen | ||
| Dv11? | ||||
|
|
21.05. 18:03 | Veikko Hattunen | ||
| Kuvassa korostuu hyvin eri 2aks avovaunujen pankkojen korkeudet. | ||||
|
|
16.05. 19:51 | Veikko Hattunen | ||
| e- | ||||
|
|
15.05. 12:06 | Veikko Hattunen | ||
| Tuossa lähellä on kaksi tasoristeystä ihan vierekkäin. | ||||
|
|
15.05. 12:05 | Veikko Hattunen | ||
| Onhan siniset vieläkin käytössä ja samoin Dr16. Yksikerros-IC vaunuissa oli se ongelma että siinä oli paljon alkeellisia ja epäluotettavia tietokoneita jolle ei saa helposti varaosia, ja myös peruskorjaus ei olisi ollut looginen koska 2krs vaunuun mahtuu yhtä monta ihmistä kun kahteen 1krs vaunuun. Tarvetta koronapandemian jälkeen pidemmille junille ei VR:än mielestä pahemmin ollut jonka vuoksi 1krs vaunut ovat unohdettu paitsi CEmt, Eifet, De ja Eil/Eilf. | ||||
|
|
14.05. 19:28 | Veikko Hattunen | ||
| Ali-Vekkosken jälkeistä kalliota? | ||||
|
|
14.05. 09:01 | Veikko Hattunen | ||
| Hyvin vihertynyt kuva! | ||||
|
|
11.05. 10:54 | Veikko Hattunen | ||
| Kyllähän tänään etelän sivun raidetta pitkin meni SLD-ILR veturijuna. | ||||
|
|
11.05. 09:15 | Veikko Hattunen | ||
| Iso Sinikko? | ||||
|
|
11.05. 08:25 | Veikko Hattunen | ||
| Hieno kuva, väritykset pomppivat silmiin! | ||||
|
|
09.05. 10:31 | Veikko Hattunen | ||
| Hieno kuva! | ||||
|
|
08.05. 22:12 | Veikko Hattunen | ||
| Shmmn vaunu on itseasiassa Shimmn vaunu. | ||||
|
|
08.05. 22:08 | Veikko Hattunen | ||
| Kiitos! | ||||
|
|
08.05. 17:07 | Veikko Hattunen | ||
| Hieno kuva! | ||||
|
Kuvasarja: Sibiun niin kutsuttu rautatiemuseo |
07.05. 22:13 | Veikko Hattunen | ||
| Muistuttaa enemmän romuttamoa kun museota. Vaikkapa 755 paremmassakin "museointikunnossa" kuin nämä ruosteromut. | ||||
|
|
07.05. 22:11 | Veikko Hattunen | ||
| Hieno kuva! | ||||
|
|
06.05. 19:23 | Veikko Hattunen | ||
| Milloin tästä viimeksi juna kulkenut? | ||||
|
|
03.05. 18:05 | Veikko Hattunen | ||
| Todellamontakommenttiaisuus | ||||
|
|
03.05. 10:50 | Veikko Hattunen | ||
| Vasta on vihreä juna! | ||||
|
|
03.05. 09:04 | Veikko Hattunen | ||
| Olisikohan se hajonnut moottori korjattu? | ||||
|
|
01.05. 18:24 | Veikko Hattunen | ||
| Kuva on ehkä hieman ylivaloittunut? | ||||
|
|
01.05. 17:44 | Veikko Hattunen | ||
| Milläistä tavaraliikennettä Kirkkonummella oli? | ||||
|
|
01.05. 17:43 | Veikko Hattunen | ||
| Hieno kuva! | ||||
|
|
30.04. 20:45 | Veikko Hattunen | ||
| Ei tuo Tekari ole SVY:n omistuksessa, koska itseasiassa tuo on Jemisoftin Tka7, mutta operaattori oli SVY. | ||||
|
|
30.04. 19:54 | Veikko Hattunen | ||
| Tervetuloa vorgiin! Mikä kiskotus tuossa on? |
||||
|
|
30.04. 19:50 | Veikko Hattunen | ||
| Puhuppa litterahirviöstä! | ||||
|
|
30.04. 19:35 | Veikko Hattunen | ||
| Mitä nuo taustalla olevien vaunujen litterat ovat? | ||||
|
|
27.04. 18:58 | Veikko Hattunen | ||
| Tervetuloa vorgiin! | ||||
|
|
26.04. 22:32 | Veikko Hattunen | ||
| ei taida Dv15 olla 2621? | ||||
|
|
26.04. 12:36 | Veikko Hattunen | ||
| Varmaan, mutta monessa muussakin on kuvioita tuossa. Lienee varmaankin eri maalia käytetty? | ||||
|
|
26.04. 11:25 | Veikko Hattunen | ||
| Hieno kuva! | ||||
|
|
26.04. 10:49 | Veikko Hattunen | ||
| Tietääkö joku, että miksi 2748 on saanut teippinumerot ja ei edes valmistuslaattoja? | ||||
|
|
25.04. 11:17 | Veikko Hattunen | ||
| Ilmeisesti matkustajainformaatiotaulu on nähnyt hieman kiveä? | ||||
|
|
24.04. 20:08 | Veikko Hattunen | ||
| Mikäs tekari tämä alunperin on? | ||||
|
|
24.04. 19:08 | Veikko Hattunen | ||
| Helposti näyttää 2000-luvun ratapihalta! | ||||
|
|
19.04. 22:14 | Veikko Hattunen | ||
| Minne rata nykyisen jälkeen jatkui? | ||||
|
|
12.04. 11:31 | Veikko Hattunen | ||
| 2506:dessa oli jonkun 27-sarjan nokka ja reikä moottorin vieressä. | ||||
|
Kuvasarja: Hyt:tiä kenttätutkimuksena |
12.04. 10:44 | Veikko Hattunen | ||
| Mielenkiintoinen kuvasarja! | ||||
|
|
11.04. 19:07 | Veikko Hattunen | ||
| Tervetuloa Vorgiin! | ||||
|
|
08.04. 21:08 | Veikko Hattunen | ||
| Nämäkin on nyt noin viikko sitten lakkautettu. | ||||
|
|
08.04. 20:32 | Veikko Hattunen | ||
| Eikä tunkea väestö kahteen kiskobussiin. | ||||
|
|
08.04. 20:27 | Veikko Hattunen | ||
| Onko tuo avoteräskelavaunu kolmantena? | ||||
|
|
08.04. 17:54 | Veikko Hattunen | ||
| Nämä muunnettiin ainakin BMo vaunuiksi. | ||||
|
|
06.04. 15:27 | Veikko Hattunen | ||
| Kyllä, se meni PMR:än omistukseen. | ||||
|
|
05.04. 18:23 | Veikko Hattunen | ||
| Hupsista korjattu! | ||||
|
|
04.04. 19:54 | Veikko Hattunen | ||
| On se Eifet silti komia vaunu! | ||||
|
|
04.04. 15:39 | Veikko Hattunen | ||
| Tämä on vanha ravintolavaunujen väritys ennen nykyistä (vihreänä) Taitaa olla vihertyneillä ravintolavaunuilla neljä väritystä, Duetto+, Roberts Coffee, Karhu ja kala ja nykyinen. |
||||
|
Kuvasarja: H-juna in memoriam |
29.03. 10:35 | Veikko Hattunen | ||
| Mahtava ja historiallisesti merkittävä kuvasarja! | ||||
|
|
28.03. 20:38 | Veikko Hattunen | ||
| Viheriää se pilkottaa! | ||||