Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 24.05. 21:01 Veikko Hattunen  
  Onko oikea sana Kuukausi?
kuva 24.05. 11:04 Veikko Hattunen  
  Katoppas Oc vieläkin ajossa!
kuva 24.05. 09:25 Veikko Hattunen  
  Dv11?
kuva 21.05. 18:03 Veikko Hattunen  
  Kuvassa korostuu hyvin eri 2aks avovaunujen pankkojen korkeudet.
kuva 16.05. 19:51 Veikko Hattunen  
  e-
kuva 15.05. 12:06 Veikko Hattunen  
  Tuossa lähellä on kaksi tasoristeystä ihan vierekkäin.
kuva 15.05. 12:05 Veikko Hattunen  
  Onhan siniset vieläkin käytössä ja samoin Dr16. Yksikerros-IC vaunuissa oli se ongelma että siinä oli paljon alkeellisia ja epäluotettavia tietokoneita jolle ei saa helposti varaosia, ja myös peruskorjaus ei olisi ollut looginen koska 2krs vaunuun mahtuu yhtä monta ihmistä kun kahteen 1krs vaunuun. Tarvetta koronapandemian jälkeen pidemmille junille ei VR:än mielestä pahemmin ollut jonka vuoksi 1krs vaunut ovat unohdettu paitsi CEmt, Eifet, De ja Eil/Eilf.
kuva 14.05. 19:28 Veikko Hattunen  
  Ali-Vekkosken jälkeistä kalliota?
kuva 14.05. 09:01 Veikko Hattunen  
  Hyvin vihertynyt kuva!
kuva 11.05. 10:54 Veikko Hattunen  
  Kyllähän tänään etelän sivun raidetta pitkin meni SLD-ILR veturijuna.
kuva 11.05. 09:15 Veikko Hattunen  
  Iso Sinikko?
kuva 11.05. 08:25 Veikko Hattunen  
  Hieno kuva, väritykset pomppivat silmiin!
kuva 09.05. 10:31 Veikko Hattunen  
  Hieno kuva!
kuva 08.05. 22:12 Veikko Hattunen  
  Shmmn vaunu on itseasiassa Shimmn vaunu.
kuva 08.05. 22:08 Veikko Hattunen  
  Kiitos!
kuva 08.05. 17:07 Veikko Hattunen  
  Hieno kuva!
Kuvasarja:
Sibiun niin kutsuttu rautatiemuseo
 
07.05. 22:13 Veikko Hattunen  
  Muistuttaa enemmän romuttamoa kun museota. Vaikkapa 755 paremmassakin "museointikunnossa" kuin nämä ruosteromut.
kuva 07.05. 22:11 Veikko Hattunen  
  Hieno kuva!
kuva 06.05. 19:23 Veikko Hattunen  
  Milloin tästä viimeksi juna kulkenut?
kuva 03.05. 18:05 Veikko Hattunen  
  Todellamontakommenttiaisuus
kuva 03.05. 10:50 Veikko Hattunen  
  Vasta on vihreä juna!
kuva 03.05. 09:04 Veikko Hattunen  
  Olisikohan se hajonnut moottori korjattu?
kuva 01.05. 18:24 Veikko Hattunen  
  Kuva on ehkä hieman ylivaloittunut?
kuva 01.05. 17:44 Veikko Hattunen  
  Milläistä tavaraliikennettä Kirkkonummella oli?
kuva 01.05. 17:43 Veikko Hattunen  
  Hieno kuva!
kuva 30.04. 20:45 Veikko Hattunen  
  Ei tuo Tekari ole SVY:n omistuksessa, koska itseasiassa tuo on Jemisoftin Tka7, mutta operaattori oli SVY.
kuva 30.04. 19:54 Veikko Hattunen  
  Tervetuloa vorgiin!
Mikä kiskotus tuossa on?
kuva 30.04. 19:50 Veikko Hattunen  
  Puhuppa litterahirviöstä!
kuva 30.04. 19:35 Veikko Hattunen  
  Mitä nuo taustalla olevien vaunujen litterat ovat?
kuva 27.04. 18:58 Veikko Hattunen  
  Tervetuloa vorgiin!
kuva 26.04. 22:32 Veikko Hattunen  
  ei taida Dv15 olla 2621?
kuva 26.04. 12:36 Veikko Hattunen  
  Varmaan, mutta monessa muussakin on kuvioita tuossa. Lienee varmaankin eri maalia käytetty?
kuva 26.04. 11:25 Veikko Hattunen  
  Hieno kuva!
kuva 26.04. 10:49 Veikko Hattunen  
  Tietääkö joku, että miksi 2748 on saanut teippinumerot ja ei edes valmistuslaattoja?
kuva 25.04. 11:17 Veikko Hattunen  
  Ilmeisesti matkustajainformaatiotaulu on nähnyt hieman kiveä?
kuva 24.04. 20:08 Veikko Hattunen  
  Mikäs tekari tämä alunperin on?
kuva 24.04. 19:08 Veikko Hattunen  
  Helposti näyttää 2000-luvun ratapihalta!
kuva 19.04. 22:14 Veikko Hattunen  
  Minne rata nykyisen jälkeen jatkui?
kuva 12.04. 11:31 Veikko Hattunen  
  2506:dessa oli jonkun 27-sarjan nokka ja reikä moottorin vieressä.
Kuvasarja:
Hyt:tiä kenttätutkimuksena
 
12.04. 10:44 Veikko Hattunen  
  Mielenkiintoinen kuvasarja!
kuva 11.04. 19:07 Veikko Hattunen  
  Tervetuloa Vorgiin!
kuva 08.04. 21:08 Veikko Hattunen  
  Nämäkin on nyt noin viikko sitten lakkautettu.
kuva 08.04. 20:32 Veikko Hattunen  
  Eikä tunkea väestö kahteen kiskobussiin.
kuva 08.04. 20:27 Veikko Hattunen  
  Onko tuo avoteräskelavaunu kolmantena?
kuva 08.04. 17:54 Veikko Hattunen  
  Nämä muunnettiin ainakin BMo vaunuiksi.
kuva 06.04. 15:27 Veikko Hattunen  
  Kyllä, se meni PMR:än omistukseen.
kuva 05.04. 18:23 Veikko Hattunen  
  Hupsista korjattu!
kuva 04.04. 19:54 Veikko Hattunen  
  On se Eifet silti komia vaunu!
kuva 04.04. 15:39 Veikko Hattunen  
  Tämä on vanha ravintolavaunujen väritys ennen nykyistä (vihreänä)
Taitaa olla vihertyneillä ravintolavaunuilla neljä väritystä, Duetto+, Roberts Coffee, Karhu ja kala ja nykyinen.
Kuvasarja:
H-juna in memoriam
 
29.03. 10:35 Veikko Hattunen  
  Mahtava ja historiallisesti merkittävä kuvasarja!
kuva 28.03. 20:38 Veikko Hattunen  
  Viheriää se pilkottaa!