Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 26.09.2005 22:11 Otto Tuomainen  
  Tampereen suunnasta.
kuva 26.09.2005 22:10 Arto Papunen  
  Onkos tämä kuva Tampereen suunnasta vai Helsingistä päin?
kuva 26.09.2005 22:09 Otto Tuomainen  
  Ei välttämättä kyllä ihan samalta paikalta. Muistaakseni kokeilin kahta hiukan erilaista kuvakulmaa.
kuva 26.09.2005 22:07 [Tunnus poistettu]  
  Lari: Tottakai koko juttu oli ennalta sovittu jo huhtikuussa!
kuva 26.09.2005 22:07 Otto Tuomainen  
  Kesti yllättävän kauan ennen kuin itseni tästä havaitsin... Tämä https://vaunut.org/kuvasivu.php/16886.html kuva tästä kuvausrintamasta käsin tuli otettua.
kuva 26.09.2005 21:56 Antti Havukainen  
  Eipä välttämättä millään noista, sillä ei tässä näyttäisi olevan muuta vikaa kuin se, että JPEG-pakkausta on tungettu 'hieman' liikaa.
kuva 26.09.2005 21:49 Nikolas Peippo  
  Hyvä vertailukuva, mutta onko tämä kuvattu web-kameralla, kännykällä vai HP:n kameralla? ;)
kuva 26.09.2005 21:44 Jussi Mäkinen  
  Hieno kuva! Otettu Urakansillalta, Hämeensilta näkyy taustalla. Nykyään välissä on myös kevyen liikenteen silta. Niin, nyt olisi se vertailukuva vuodelta 2005 (kuvanro 17018).
kuva 26.09.2005 21:41 Jonne Reitti  
  Aika jännän näkönen
kuva 26.09.2005 21:37 Lari Nylund  
  Niin ja kenen kameralla. Toi oli selkeästi Kimmolta joku törkeä salajuoni saada meikäläinen veturin ja itsensä eteen nöyristelemään. Tottakai sekin tuli sitten todistettua täällä.
kuva 26.09.2005 21:36  
  Ja veturin numero oli 1862 jos Savolaisukko ei sitä n e ä.
kuva 26.09.2005 21:29 Lari Nylund  
  Onnittelut myös täältä. Erittäin rautatieaiheinen päivä syntyä (Dr13) 2309 (Dv15) 2005.
kuva 26.09.2005 21:18 Eero Heinonen  
  Asiallisen lakin omistaja kiittää. Voisi sivullisille tällainen kuva olla melko hupaisa. :)
kuva 26.09.2005 21:06 Samu Sirkiä  
  Onnistuin piiloutumaan tuonne kauemmaksi :p
kuva 26.09.2005 21:04 Teemu Lokka  
  Katos, mitens tää on mahollista? Molemmissa miehitys?
kuva 26.09.2005 20:10 Juha Vuorinen  
  Se on tuo valokuvaus vähän niin kuin lasten teko. Kun tarpeeks monta on laukoo, niin kyllä sinne deekujen ja murhamiesten joukkoon yks lääkärikin mahtuu!
kuva 26.09.2005 20:00 [Tunnus poistettu]  
  Juha: Calmin skriptin whitespacen tunnistus ei taida oikein toimia :-)
kuva 26.09.2005 20:00 Tommi K Hakala  
  Kun lisää linkkiä niin kannattaa laittaa välilyönti ennen ja jälkeen linkin,tällöin tulee "suora" linkki varmasti.
kuva 26.09.2005 20:00 Anssi Krooks  
  Ja aika tarkalleen samalla hetkellä sillan toiselta puolelta: https://vaunut.org/kuvasivu.php/16891.html?
kuva 26.09.2005 19:59 Tommi K Hakala  
  Jos tuohon PhotoShoppais höyryn sopivasti niin kukaan ei huomaisi...savun määrä lähes sama.
kuva 26.09.2005 19:59 [Tunnus poistettu]  
  Asia tuli selväksi. Hahmajärvi-Okeroinen -väli on entisen työn takia hyvin tuttu - siitä vain on reilut 15 vuotta aikaa (eikä duuni mitenkään liittynyt rautateihin).
kuva 26.09.2005 19:58 Juha Vuorinen  
  Äsh.. antaa olla.
kuva 26.09.2005 19:58 Juha Vuorinen  
  Joko nyt toimii??
https://vaunut.org/kuvasivu.php/16957.html
kuva 26.09.2005 19:55 Juha Vuorinen  
  Terveisiä ainakin Aarnelle, Eerolle, Sakelle, Väiskille ja HT:lle. Taitaa siellä olla muitakin tulluja, vaan kun mie en enää n e ä..
kuva 26.09.2005 19:52 [Tunnus poistettu]  
  Erittäin samaa mieltä Olavin kanssa. Anssilla on kuvantekijän silmä ja näköjään myös kärsivällisyyttä viimeistelyn kanssa!
kuva 26.09.2005 19:45 [Tunnus poistettu]  
  Asiallinen lakki harrastajalla joka on punapuseroisen harrastajan vieressä maassa kyykyssä :).
kuva 26.09.2005 19:43 [Tunnus poistettu]  
  Hieno kuva, harvemmin näkee Sr1:stä ja Sr2:sta yhdessä vetämässä.
kuva 26.09.2005 19:42 Olavi Huotari  
  Paljon on näitä Hurukuvia nyt nähty ja hyviäkin kuvia, mutta tästä Anssin sarjasta pidin erityisesti. Mukavan erilaisia, tyylekkäitä ja viimeisteltyjä kuvia. Kiitokset Anssille!
kuva 26.09.2005 19:31 Olli Keski-Rahkonen  
  Äläkä suotta pyytele anteeksi, jokaiselle meistä tulee vastaan uusia asioita :)
kuva 26.09.2005 19:25 [Tunnus poistettu]  
  Selväpä tuo, kiitoksia tiedosta.
kuva 26.09.2005 19:20 Olli Keski-Rahkonen  
  Stokeri on ruuvikuljetin joka siirtää hiiltä tenderistä veturin tulipesään. Hytistä käsin voidaan paineilmahanoilla ohjata hiilisuihku eri tulipesän osiin. Suomalaisista vetureista stokeri on ollut Tr2:ssa eli Trumannissa, yleensäkin stokeria on käytetty vain suurimmissa vetureissa.
kuva 26.09.2005 19:06 [Tunnus poistettu]  
  Tuota, mikä se stokeri on? En ole vielä kovin kauan harrastanut näitä rautatie- ja junajuttuja niin kaikki asiaan liittyvät termit eivät ole mulle vielä tuttuja. Vaikka hieman nolottaa lähteä sitä täällä kysymään kun olen eläkkeellä olevan veturinkuljettan poika :). No eihän suutarinlapsillakaan ole kenkiä :).
kuva 26.09.2005 19:03 [Tunnus poistettu]  
  Tämäkin huru voi olla tuonaikaisia Ylivieskan vetureita. Varma en tietenkään asiasta ole mutta kuvittelisin näin asian olevan.
kuva 26.09.2005 18:58 Lasse Härkönen  
  Siirtoajon viivästyminen tarjosikin loistavan kuvaustilanteen kun ic meni linjalla ohi. Kuvia täällä: http://www.saunalahti.fi/lasseh/jkp/uudet.html
kuva 26.09.2005 18:51 Joona Kärkkäinen  
  Todennäköisesti tuli turun radalta koska tuona päivänä siellä oli häiriöitä.
kuva 26.09.2005 18:28 Eero Heinonen  
  Jos joku tilaa sen sinne.
kuva 26.09.2005 18:12 Väinö Savela  
  Tommolassa vaihdettiin takaisin oikealle puolelle. Hakosillassa ei ole mahdollista vaihtaa Riihimäen suunnasta tultaessa pohjoiselta raiteelta eteläiselle raiteelle. On toki syytä huomata että Tommolan ja Hakosillan väli ei ole kuin pari kilometriä.
kuva 26.09.2005 18:09 Joona Kärkkäinen  
  ok.
kuva 26.09.2005 18:06 Jukka Voudinmäki  
  Henkilöliikenne Raaheen lakkautettiin v. 1966.
kuva 26.09.2005 18:02 [Tunnus poistettu]  
  Näetäänkös tätä Oulussapäinkin?
kuva 26.09.2005 17:56 Joona Kärkkäinen  
  Mistä lähtien rautaruuukin malmi on ruvennut kulkemaan vokeilla? Muuten minä vuonna Raahen henkilöliikenne loppui?
kuva 26.09.2005 17:50 [Tunnus poistettu]  
  Heitin sen takia läppärin melkein ulos työhuoneen ikkunasta... =D
kuva 26.09.2005 17:36 Joni Kontio  
  Kiva, että tälläisiä kuvia tulee myös "tutuista" paikoista...
kuva 26.09.2005 17:36 Olli Keski-Rahkonen  
  Käyttäjien koneissahan ei ollut mitään vikaa, mutta Nebulan kuvapalvelimet olivat hetken aikaa pois pelistä.
kuva 26.09.2005 17:34 Juha Vuorinen  
  Kuvasta voi helposti bongata sivuston ylläpitäjän! :)
kuva 26.09.2005 17:34 [Tunnus poistettu]  
  oliko se sullaki näkymättömissä??
kuva 26.09.2005 17:11 Miika Rissanen  
  mielenkiintoista, että tuuletusritilätkin on voitu kaikki laittaa umpeen.
kuva 26.09.2005 17:04 Jape Ruotsalainen  
  Joo kyllä se vemputin taisi vähän tuolla taempana olla. Mutta kyllä tuollakin jokin veturi näyttäisi olevan. Oisko deeveri? Ja tuossa taitaa olla toinen susi alstin takana?
kuva 26.09.2005 16:59 Miika Rissanen  
  no nyt toimii molempaiset
kuva 26.09.2005 16:07 [Tunnus poistettu]  
  Wohan Q-ukko mikä kone!!
kuva 26.09.2005 16:06 [Tunnus poistettu]  
  älkää välittäkö äskisestä kommentistani. kone vaan alkoi pelleileen.