|
|
26.09.2005 22:11 | Otto Tuomainen | ||
| Tampereen suunnasta. | ||||
|
|
26.09.2005 22:10 | Arto Papunen | ||
| Onkos tämä kuva Tampereen suunnasta vai Helsingistä päin? | ||||
|
|
26.09.2005 22:09 | Otto Tuomainen | ||
| Ei välttämättä kyllä ihan samalta paikalta. Muistaakseni kokeilin kahta hiukan erilaista kuvakulmaa. | ||||
|
|
26.09.2005 22:07 | [Tunnus poistettu] | ||
| Lari: Tottakai koko juttu oli ennalta sovittu jo huhtikuussa! | ||||
|
|
26.09.2005 22:07 | Otto Tuomainen | ||
| Kesti yllättävän kauan ennen kuin itseni tästä havaitsin... Tämä https://vaunut.org/kuvasivu.php/16886.html kuva tästä kuvausrintamasta käsin tuli otettua. | ||||
|
|
26.09.2005 21:56 | Antti Havukainen | ||
| Eipä välttämättä millään noista, sillä ei tässä näyttäisi olevan muuta vikaa kuin se, että JPEG-pakkausta on tungettu 'hieman' liikaa. | ||||
|
|
26.09.2005 21:49 | Nikolas Peippo | ||
| Hyvä vertailukuva, mutta onko tämä kuvattu web-kameralla, kännykällä vai HP:n kameralla? ;) | ||||
|
|
26.09.2005 21:44 | Jussi Mäkinen | ||
| Hieno kuva! Otettu Urakansillalta, Hämeensilta näkyy taustalla. Nykyään välissä on myös kevyen liikenteen silta. Niin, nyt olisi se vertailukuva vuodelta 2005 (kuvanro 17018). | ||||
|
|
26.09.2005 21:41 | Jonne Reitti | ||
| Aika jännän näkönen | ||||
|
|
26.09.2005 21:37 | Lari Nylund | ||
| Niin ja kenen kameralla. Toi oli selkeästi Kimmolta joku törkeä salajuoni saada meikäläinen veturin ja itsensä eteen nöyristelemään. Tottakai sekin tuli sitten todistettua täällä. | ||||
|
|
26.09.2005 21:36 | |||
| Ja veturin numero oli 1862 jos Savolaisukko ei sitä n e ä. | ||||
|
|
26.09.2005 21:29 | Lari Nylund | ||
| Onnittelut myös täältä. Erittäin rautatieaiheinen päivä syntyä (Dr13) 2309 (Dv15) 2005. | ||||
|
|
26.09.2005 21:18 | Eero Heinonen | ||
| Asiallisen lakin omistaja kiittää. Voisi sivullisille tällainen kuva olla melko hupaisa. :) | ||||
|
|
26.09.2005 21:06 | Samu Sirkiä | ||
| Onnistuin piiloutumaan tuonne kauemmaksi :p | ||||
|
|
26.09.2005 21:04 | Teemu Lokka | ||
| Katos, mitens tää on mahollista? Molemmissa miehitys? | ||||
|
|
26.09.2005 20:10 | Juha Vuorinen | ||
| Se on tuo valokuvaus vähän niin kuin lasten teko. Kun tarpeeks monta on laukoo, niin kyllä sinne deekujen ja murhamiesten joukkoon yks lääkärikin mahtuu! | ||||
|
|
26.09.2005 20:00 | [Tunnus poistettu] | ||
| Juha: Calmin skriptin whitespacen tunnistus ei taida oikein toimia :-) | ||||
|
|
26.09.2005 20:00 | Tommi K Hakala | ||
| Kun lisää linkkiä niin kannattaa laittaa välilyönti ennen ja jälkeen linkin,tällöin tulee "suora" linkki varmasti. | ||||
|
|
26.09.2005 20:00 | Anssi Krooks | ||
| Ja aika tarkalleen samalla hetkellä sillan toiselta puolelta: https://vaunut.org/kuvasivu.php/16891.html? | ||||
|
|
26.09.2005 19:59 | Tommi K Hakala | ||
| Jos tuohon PhotoShoppais höyryn sopivasti niin kukaan ei huomaisi...savun määrä lähes sama. | ||||
|
|
26.09.2005 19:59 | [Tunnus poistettu] | ||
| Asia tuli selväksi. Hahmajärvi-Okeroinen -väli on entisen työn takia hyvin tuttu - siitä vain on reilut 15 vuotta aikaa (eikä duuni mitenkään liittynyt rautateihin). | ||||
|
|
26.09.2005 19:58 | Juha Vuorinen | ||
| Äsh.. antaa olla. | ||||
|
|
26.09.2005 19:58 | Juha Vuorinen | ||
| Joko nyt toimii?? https://vaunut.org/kuvasivu.php/16957.html |
||||
|
|
26.09.2005 19:55 | Juha Vuorinen | ||
| Terveisiä ainakin Aarnelle, Eerolle, Sakelle, Väiskille ja HT:lle. Taitaa siellä olla muitakin tulluja, vaan kun mie en enää n e ä.. | ||||
|
|
26.09.2005 19:52 | [Tunnus poistettu] | ||
| Erittäin samaa mieltä Olavin kanssa. Anssilla on kuvantekijän silmä ja näköjään myös kärsivällisyyttä viimeistelyn kanssa! | ||||
|
|
26.09.2005 19:45 | [Tunnus poistettu] | ||
| Asiallinen lakki harrastajalla joka on punapuseroisen harrastajan vieressä maassa kyykyssä :). | ||||
|
|
26.09.2005 19:43 | [Tunnus poistettu] | ||
| Hieno kuva, harvemmin näkee Sr1:stä ja Sr2:sta yhdessä vetämässä. | ||||
|
|
26.09.2005 19:42 | Olavi Huotari | ||
| Paljon on näitä Hurukuvia nyt nähty ja hyviäkin kuvia, mutta tästä Anssin sarjasta pidin erityisesti. Mukavan erilaisia, tyylekkäitä ja viimeisteltyjä kuvia. Kiitokset Anssille! | ||||
|
|
26.09.2005 19:31 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Äläkä suotta pyytele anteeksi, jokaiselle meistä tulee vastaan uusia asioita :) | ||||
|
|
26.09.2005 19:25 | [Tunnus poistettu] | ||
| Selväpä tuo, kiitoksia tiedosta. | ||||
|
|
26.09.2005 19:20 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Stokeri on ruuvikuljetin joka siirtää hiiltä tenderistä veturin tulipesään. Hytistä käsin voidaan paineilmahanoilla ohjata hiilisuihku eri tulipesän osiin. Suomalaisista vetureista stokeri on ollut Tr2:ssa eli Trumannissa, yleensäkin stokeria on käytetty vain suurimmissa vetureissa. | ||||
|
|
26.09.2005 19:06 | [Tunnus poistettu] | ||
| Tuota, mikä se stokeri on? En ole vielä kovin kauan harrastanut näitä rautatie- ja junajuttuja niin kaikki asiaan liittyvät termit eivät ole mulle vielä tuttuja. Vaikka hieman nolottaa lähteä sitä täällä kysymään kun olen eläkkeellä olevan veturinkuljettan poika :). No eihän suutarinlapsillakaan ole kenkiä :). | ||||
|
|
26.09.2005 19:03 | [Tunnus poistettu] | ||
| Tämäkin huru voi olla tuonaikaisia Ylivieskan vetureita. Varma en tietenkään asiasta ole mutta kuvittelisin näin asian olevan. | ||||
|
|
26.09.2005 18:58 | Lasse Härkönen | ||
| Siirtoajon viivästyminen tarjosikin loistavan kuvaustilanteen kun ic meni linjalla ohi. Kuvia täällä: http://www.saunalahti.fi/lasseh/jkp/uudet.html | ||||
|
|
26.09.2005 18:51 | Joona Kärkkäinen | ||
| Todennäköisesti tuli turun radalta koska tuona päivänä siellä oli häiriöitä. | ||||
|
|
26.09.2005 18:28 | Eero Heinonen | ||
| Jos joku tilaa sen sinne. | ||||
|
|
26.09.2005 18:12 | Väinö Savela | ||
| Tommolassa vaihdettiin takaisin oikealle puolelle. Hakosillassa ei ole mahdollista vaihtaa Riihimäen suunnasta tultaessa pohjoiselta raiteelta eteläiselle raiteelle. On toki syytä huomata että Tommolan ja Hakosillan väli ei ole kuin pari kilometriä. | ||||
|
|
26.09.2005 18:09 | Joona Kärkkäinen | ||
| ok. | ||||
|
|
26.09.2005 18:06 | Jukka Voudinmäki | ||
| Henkilöliikenne Raaheen lakkautettiin v. 1966. | ||||
|
|
26.09.2005 18:02 | [Tunnus poistettu] | ||
| Näetäänkös tätä Oulussapäinkin? | ||||
|
|
26.09.2005 17:56 | Joona Kärkkäinen | ||
| Mistä lähtien rautaruuukin malmi on ruvennut kulkemaan vokeilla? Muuten minä vuonna Raahen henkilöliikenne loppui? | ||||
|
|
26.09.2005 17:50 | [Tunnus poistettu] | ||
| Heitin sen takia läppärin melkein ulos työhuoneen ikkunasta... =D | ||||
|
|
26.09.2005 17:36 | Joni Kontio | ||
| Kiva, että tälläisiä kuvia tulee myös "tutuista" paikoista... | ||||
|
|
26.09.2005 17:36 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Käyttäjien koneissahan ei ollut mitään vikaa, mutta Nebulan kuvapalvelimet olivat hetken aikaa pois pelistä. | ||||
|
|
26.09.2005 17:34 | Juha Vuorinen | ||
| Kuvasta voi helposti bongata sivuston ylläpitäjän! :) | ||||
|
|
26.09.2005 17:34 | [Tunnus poistettu] | ||
| oliko se sullaki näkymättömissä?? | ||||
|
|
26.09.2005 17:11 | Miika Rissanen | ||
| mielenkiintoista, että tuuletusritilätkin on voitu kaikki laittaa umpeen. | ||||
|
|
26.09.2005 17:04 | Jape Ruotsalainen | ||
| Joo kyllä se vemputin taisi vähän tuolla taempana olla. Mutta kyllä tuollakin jokin veturi näyttäisi olevan. Oisko deeveri? Ja tuossa taitaa olla toinen susi alstin takana? | ||||
|
|
26.09.2005 16:59 | Miika Rissanen | ||
| no nyt toimii molempaiset | ||||
|
|
26.09.2005 16:07 | [Tunnus poistettu] | ||
| Wohan Q-ukko mikä kone!! | ||||
|
|
26.09.2005 16:06 | [Tunnus poistettu] | ||
| älkää välittäkö äskisestä kommentistani. kone vaan alkoi pelleileen. | ||||