Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 26.09.2005 15:17 Tuukka Ryyppö  
  Hyvin hyvin samannäköinen kapistus kuin Talgon uuden lähiliikennejunan proto yläkerrasta. Ei liene sattumaa :)
kuva 26.09.2005 15:15 Tuukka Ryyppö  
  Mainosvaunuja on ollut aiemminkin, tässä kuvia: http://www.nettilinja.fi/~ahellman/ratikat/hkimain/mainos.htm
kuva 26.09.2005 15:09 Eero Heinonen  
  Nykyään keskusvoitelupumppu on konehuoneessa samalla puolella ja toimii sähköisesti.
kuva 26.09.2005 15:07 Eero Heinonen  
  Eivät ole.
kuva 26.09.2005 15:05 Eero Heinonen  
  Ehkä ne aikanaan menevät.
kuva 26.09.2005 15:01 Eero Heinonen  
  Suunniteleeko Jarmo aikatauluja myös tälle sivustolle...;P
kuva 26.09.2005 14:50 Eero Heinonen  
  Suomen rataverkolla on liikennöitsijöitä moneksi, HMVY:n junat ovat yleensä kuljettajille niin herkullisia, ettei mietään ylimääräistä viihdettä tarvita.;) Lisäksi vetureiden kunnossapidon vastuuhenkilöt pitävät yleensä omat vastuualueensa siisteinä.
kuva 26.09.2005 14:40 Esa-Pekka Karvinen  
  Toimintaa pyörittää työttömien toimintajärjestö ja kierrätyskeskus, ei hae "kusarin" romulavoilta vaan saa kaikki pyörät lahjoituksena...
kuva 26.09.2005 11:49 Perttu Karttunen  
  On muuten hauska ilmiö se, kun tuolla tasoristeyksissä kuvaa videokameran kanssa niin autot takuulla odottaa siihen saakka kunnes puomit on ihan ylhäällä.
kuva 26.09.2005 11:46 Kasimir Kärkkäinen  
  Lyhyt, mutta rankka sadekuuro tulossa.
kuva 26.09.2005 11:22 Kari Paavola  
  http://www.ess.fi/Article.jsp?article=60258&main=-1&dept=1
kuva 26.09.2005 11:21 Teppo Niemi  
  Ja minun mielikuvani oli, että Hakosillassa olimme jo oikealla (eli eteläisellä) raiteella.
kuva 26.09.2005 10:53 Toni Aitta  
  23.9 tässä junassa oli A40 rovaniemeltä ouluuun. Oli kuulemma tulossa ouluun säilytettäväksi.
kuva 26.09.2005 10:50 Toni Aitta  
  Seon kuorma-auto jonka lavalla on iso kompressori. Laittoivat jotain putkee 3 raiteen alle, kun seurasin junaa odotellessa. Menin kuvassa näkyvällä P972:lla.
kuva 26.09.2005 10:29 Teppo Niemi  
  Aikataulun mukainen Ilmalan ratapihalta lähtöaika oli 10.20, mutta matka Helsingin liikennepaikan rajalle vei uskomattoman paljon aikaa. Järvenpäässä olimme jäljessä taulusta n. 40 min. Tampere Tavaralta (Käytännössä Perkiöstä) jakoimme klo 15 ja Haapamäelle tultiin hieman klo 17 jälkeen.
kuva 26.09.2005 10:25 Lasse Härkönen  
  Tuossa tuo Itä-Hämeessä ollut ennakkotiedote: http://www.ita-hame.fi/edrumArt.jsp?article=59867
kuva 26.09.2005 09:31 Pekka Kerttula  
  Koneen sointuja voi kuunnella kotisivuillani http://pjkerttula.net/sound.html .
kuva 26.09.2005 09:23 Kimmo Pyrhönen  
  Auttaisi tieto, mihin päin juna on menossa. Jos pohjoiseen, niin asema todennäköisesti on kuvaajan puolella, mikä taas karsii aika paljon. En uskalla kuitenkaan nyt veikata, mikä muu tämä olisi.
kuva 26.09.2005 08:06 Tapio Keränen  
  Muistinkohan paikan väärin: kävisikö Voikoski?
kuva 26.09.2005 04:42 Pentti Yli-Karjanmaa  
  Kyllä pyöräkerta nousi samalla irti (löysälle) kiskosta. Pikkuisen Mobiilia pyörän ja kiskon väliin. Pyörähtää nytkähtäen, suhteellisen helposti!
kuva 26.09.2005 00:44 Otto Tuomainen  
  Noiden Vok-vaunujen mukana tulee kyllä aika paljon rautalankaa kuten tässä https://vaunut.org/kuvasivu.php/16281.html kuvassakin näkyy.
kuva 26.09.2005 00:42 Kimmo Pyrhönen  
  Onnea korkki, eiköhän tuo Huru vielä liikuskele rataverkolla, niin pääset isommallakin porukalla mukaan!
kuva 26.09.2005 00:40 Kimmo Pyrhönen  
  Kuva ja koko kuvasarja on tosin aivan mahtavaa katseltavaa...
kuva 26.09.2005 00:39 Kimmo Pyrhönen  
  Olen monesti sanonut, ettei kuvaajan kanssa kannattaisi inttää, mutta kuva ei ole Haukivuorelta!
kuva 26.09.2005 00:37 Otto Tuomainen  
  Tavarajuna voisi olla 2038.
kuva 26.09.2005 00:36 Kimmo Pyrhönen  
  Toisaalta, juurikin hyvä näin. Marsu ja Huru ovat harvoin samassa kuvassa ja etenkin Ilmalassa.
kuva 26.09.2005 00:34 [Tunnus poistettu]  
  Jaa, en käy kiistelemään kun en tullut kirjoitelleeksi muistiinpanoja. Minulle jäi mielikuva, että oikealle palattiin vasta oikoradan vaihteiden kieppeillä, mutta vanhan pää on niin hatara...
kuva 26.09.2005 00:31 Otto Tuomainen  
  Eikös se palannut oikealle jo Tommolassa...
kuva 26.09.2005 00:29 [Tunnus poistettu]  
  Siltä varalta, että perverssit yksityiskohdat ei-mukanaolleita sttuvat kiinnostamaan: 503 ohjattiin Järvelässä pohjoiselle (vasemmalle) raiteelle ja jonkin ajan kuluttua 73 ohitti sen eteläistä raidetta. 503 palasi oikealle Hakosillassa ja pian vastaan tuli tavarajuna, jonka numero ei ole tiedossani.
kuva 26.09.2005 00:28 Reijo Salminen  
  Aapiipaalle, ainakin minulle annettiin ymmärtää, että tuo taaempi pyöräsatsi on 'yhtä murua' ja etumainen on jotenkin jousitettu. Keulan ratkaisua en älynnyt mennä tutkimaan. Stokerista on kanssa kuva, tosin ei mikään pulitzerin palkinnon arvoinen.
kuva 26.09.2005 00:23 Kimmo Pyrhönen  
  Jaettu ykkössija tätä retkeä koskettavista kuvateksteistä, ehdottomasti!
kuva 26.09.2005 00:16 Ville Saarelainen  
  Tämä veturi on varmaankin varustettu stokerilla? Voi muussa tapauksessa olla lämmittäjälle aika kova pala purtavaksi.
kuva 26.09.2005 00:15 Reijo Salminen  
  Onnittelut korkille! Ehkä jonain päivänä ajatte vaikka samanlaisella junalla tästä yli, tai vaikkapa höyryllä...
kuva 26.09.2005 00:12 Kimmo Pyrhönen  
  Aijai, Huru varsin perinteisen oloisella radalla, tosin ei perinteisellä rataosalla.
kuva 26.09.2005 00:11 Reijo Salminen  
  Väentungos kuvastaa amerikkalaista kertakäyttökulttuuria - näyttely oli osana messuja, ja lähes kukaan ei tullut tänne messualueen perukalle näitä kuninkaita katsomaan. Toisaalta se on kuvausmielessä hyvä juttu, mutta jostainhan heidän on ylläpitokustannuksetkin raavittava. Olivat aika hämmästyneitä kun sanoin että tulin tänne suomesta nimenomaan tätä katsomaan. Juttelimme siitä, miltä on mahtanut tuntua ja näyttää kun tämä on lähtenyt vetämään raskasta junaa...
kuva 26.09.2005 00:09 Kimmo Pyrhönen  
  Myös oma harmitukseni oli äärimmäisen suuri, sillä olin tuon päivän kiinni työssä ja vieläpä Helsingissäkin, mutta aikataulut eivät osuneet millään muotoa yhteen :'-(
kuva 26.09.2005 00:04 Kimmo Pyrhönen  
  Onpahan taas tyylikäs kuva!!! Syksyn ja voiman tunnelmaa!
kuva 26.09.2005 00:00 Teemu Lokka  
  Eipä vissiin koskaan tätä ennen tuosta olla hurulla menty???
kuva 26.09.2005 00:00 Anssi Tammi  
  Tossahan on siis "sarana" tuolla etupäässä, jotta se pääsee kääntyyn. Olis muuten aika vaikee mennä kaarteissa yhtenä pötkönä!
kuva 25.09.2005 23:52 Juhani Pirttilahti  
  Heittää joo. Korjattu..
kuva 25.09.2005 23:50 Otto Tuomainen  
  Tuo taitaa olla Starckjohann Steelin raide?
kuva 25.09.2005 23:39 Joni Leskinen  
  Juu Viinikan ratapiha Hatanpäällä. Ja Ericssonin vehkeet :)
kuva 25.09.2005 23:37 Tero Korkeakoski  
  Niimpä, olisi ollut hienoa päästä mukaan mutta oli sen verran esteitä että en päässyt (se kaksi päivää vanha este nukkuu jo yläkerrassa ;)
kuva 25.09.2005 23:35 Tero Korkeakoski  
  Niimpä joo taitaa ollakin. Se on niin kevyttä että saa tehtyä kukkupäisiä kuormia toisin kuin Kostamuksen pellettijunissa. Raaheenhan ei tarvitse koksia viedä, koska terästehtaalla on oma koksaamo mutta Tornion terästehdas sitä tarvitsee. Ja kertoo muuten jotain nykysuomesta että on halvempaa tuoda sitä venäjältä kuin ostaa toiselta firmalta sadan kilometrin päästä...
kuva 25.09.2005 23:30 Reijo Salminen  
  Voi kuinka silmä lepää näissä Hurukuvissa Heinolan radalta. Olisinpa voinut olla mukana.
kuva 25.09.2005 23:30 Ari Palin  
  Kuvien päivämäärä taitaa heittää päivällä.
kuva 25.09.2005 23:27 Tero Korkeakoski  
  Mihinkäs tuo vasemmalle kaartava raide menee?
kuva 25.09.2005 23:08 Juha Vuorinen  
  Tarkistetaan sitä kokoonpanoa! 2216+22799+22763+23513+22797+9822.
kuva 25.09.2005 23:07 Janne Määttä  
  Kuvassa myös jotain oleellista sivuston kannalta.
kuva 25.09.2005 22:57 Olli Keski-Rahkonen  
  Tulee halvemmaksi rakentaa vähän pidempi silta kun purkaa vanha ja rakentaa uusi hieman pidempi, eli tätäkin siltaa joskus aikoinaan rakennettaessa on otettu huomioon moottorietien toisen ajoradan varaus. Lohjalla uuden moottoritienpätkän alittaessa Hangon radan on myös otettu käyttöön tällainen varaus 70-luvulla rakennetun betonisillan alitse.
kuva 25.09.2005 22:53 Juha Vuorinen  
  "strait from fiftiis" sanois Lontoolainen..