Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 25.09.2005 16:24 Perttu Karttunen  
  Kyllähän tässä kaikki taajamajunat pysähtyy, itseasiassa asiasta on jopa jonkinasteinen videokin. Jahka ehtii reissulta kotia ja purkamaan kameran 8mm. nauhan sisältöä niin saattais olla jotain materiaalia tarjolla.
kuva 25.09.2005 16:18 Jussi Kortman  
  Onnellinen mies!
kuva 25.09.2005 16:18 Markku Blomgren  
  Tämä kuva on todella tyylikäs, kiitos. Rupesinkin jo miettimään, että missäs tälläinen paikka sijaitseen, mutta näemmä Joensuu - Lieksa välillä. Pysähtyykös tässä junakin vielä?
kuva 25.09.2005 15:52 [Tunnus poistettu]  
  Kuten myös http://pjh.iki.fi/album/junat/SRHS-0509/ (osin samoja kuin täällä)
kuva 25.09.2005 15:31 Joni Kontio  
  Harmitus suuritus, kun en päässyt lähtemään tuonne...
kuva 25.09.2005 15:29 Joni Kontio  
  Melekoset viritelmät... :)
kuva 25.09.2005 15:23 Joni Kontio  
  Loistavia Huru kuvia...
kuva 25.09.2005 15:20 Joni Kontio  
  Tästä kuvasta pidän eniten, muutenkin loistavasta sarjasta...
kuva 25.09.2005 14:51 Miika Rissanen  
  diiselrasia tulessa <:
kuva 25.09.2005 14:38 Valtteri Keski-Säntti  
  Ja vieläkö nuo kaksi vaunua ovat jäljellä?
kuva 25.09.2005 14:03 Ilkka Jokelainen  
  Ja lisää otoksia ajelulta: http://ikej.fotopic.net/c702841.html
kuva 25.09.2005 13:38 Valtteri Keski-Säntti  
  Hmm, olin tuolloin juuri Ilmalassa, valitettavasti en nähnyt Hurujunan lähtöä koska oli kaikkien vaunujen takana... Savu vaan näky. :)
kuva 25.09.2005 13:13 [Tunnus poistettu]  
  Komea yövalaistus!
kuva 25.09.2005 12:00 Perttu Karttunen  
  SIG - telinen Efit tuntuu olevan useinkin tässä rungossa nykyisin.
kuva 25.09.2005 10:58 Jukka Voudinmäki  
  Löysin arkistostani Shellin tiekartan vuodelta 1965. Kartalla Hyrkkäältä/Hyrkkäästä/Hyrkäksestä lähtee kolmekin raidetta: yksi Pälliin, toinen Pyhäkoskelle ja kolmas Pyhäkosken lounaispuolelle paikkaan, jonka nimeä kartta ei kertonut.
kuva 25.09.2005 10:54 Lari Nylund  
  Parhaimpia kuvia reissusta.
kuva 25.09.2005 10:49 Lari Nylund  
  Seuratkaa tuota punapaitaista miestä...
kuva 25.09.2005 10:47 [Tunnus poistettu]  
  Joo. se on tuo systeemi tuossa käyntisillan alla mutta sen käyttökampi on näemmä poistettu. Tuommoinen on ryskyssä vielä paikoillaan: https://vaunut.org/kuvasivu.php/15501.html?kuvaus=kaakunvatkain&paikka=&tyyppi=0&kuvaaja=0&x=
kuva 25.09.2005 02:19 Jukka Kolppanen  
  Tuo 2612 on ollut aiemmin kirjoitettuna yhteen, se näkyy tuolta uuden numeron alta, vrt. https://vaunut.org/kuvasivu.php/15757.html?kuvaus=&paikka=&tyyppi=0&kuvaaja=528&x=
kuva 24.09.2005 23:37 [Tunnus poistettu]  
  Kuuleman mukaan Heinolan paikallislehti oli ainoa, joka julkaisi puffin junan tulosta. Muualla matkan varrella ei ollut juuri väkeä. Tietysti kuvaajia lukuunottamatta: niitä kykki joka puskassa :-)
kuva 24.09.2005 21:50 Otto Tuomainen  
  Kertaajat on asennettu Dv12-vetureihin 2565-2568.
kuva 24.09.2005 21:37 Tapio Juomukkaharju  
  Niin, kertaajia on muutamissa Dv 12 vetureissa jotta niitä voidaan käyttää myös laskumäki työskentelyssä jos ei ole seeproja saatavana.
kuva 24.09.2005 21:30 Tapio Juomukkaharju  
  No, asiahan on näin: Pöllit on "liimattu" toisen asematunnelin kattoon siis uudemman tunnelin eli jos sitä mentäisiin sorkkimaan niin koko hoito hajoaisi "käsiin". Alueen molemmissa päissä on merkit.
kuva 24.09.2005 20:34 Hannu-Heikki Puupponen  
  Kiitokset tiedoista, saattaa tuollainen projekti ensi kesänä toteutuakin.
kuva 24.09.2005 20:03 Lari Åhman  
  Olavi, tarkkaa aikataulua en tiedä sille miten pitkään remontti kestää, mutta kun vkonloppuna ne ei töitä tee ja 4081 kulkee yleensä sunnuntaista puolenviikon paikkeille, ainakin tähän asti on niin kulkenut. 4081 lähtöaika Jns on 14.46, mutta en oikein osaa kuvitella miten se kulkee tuolla Nurmespaanalla.
kuva 24.09.2005 20:01 Marko Lillinen  
  Tuli Kajaanissa vastaan petäisenniskan kohdalla, lapset ihmettelivät takapenkillä. Kolme veturia ja kolme vaunua. Oli Kajaaniin tullessa n. 10-12 min. hiljasessa.
kuva 24.09.2005 19:26 [Tunnus poistettu]  
  Vein vaan läpee... M62 ja hr12 on vissiin ainoot koneet jokka dieseleinä noin LYÖ naftapumpulle noin paljon hommia...
kuva 24.09.2005 18:40 [Tunnus poistettu]  
  Eikö ookkin KÄTEVÄ!!!
kuva 24.09.2005 18:38 [Tunnus poistettu]  
  se suodattaa ANAn KAIKKI kommentit pois sinun koneeltasi. Vaikka ANA jauhaisi vaikka kuinka paljon paskaa niin se ei sinun koneellasi näy.
kuva 24.09.2005 18:05 Joni Leskinen  
  Oi mikä veturi!!! :)
kuva 24.09.2005 17:54  
  2040 on Kouvolassa, viimeksi tänään sen näin.
kuva 24.09.2005 17:28 Arto Papunen  
  Mie vaihoin tuo käyttätunnuksen jos ei kaikki tajunnu Arto>KMT.
kuva 24.09.2005 15:56 Arto Papunen  
  Olinko sokea vai mikä on kun 2040 ei näy vetokaluston sijoituslistassa?
kuva 24.09.2005 15:38 Valtteri Keski-Säntti  
  Mikähän muuten mahtaa olla anasuodin..?
kuva 24.09.2005 15:37 Valtteri Keski-Säntti  
  Onhan niitä enemmän, nimittäin 7: 2013, 2014, 2017, 2029, 2032, 2035 ja 2037. Ja tuskin on mennyt tämän jälkeen mitään hylkyyn...
kuva 24.09.2005 15:30 Arto Papunen  
  Suomessa... Eikö niitä 6 ollu jossakin vaiheessa hylättynä, onko niitä ny enempää menny?
kuva 24.09.2005 13:52 [Tunnus poistettu]  
  kätevä tuo "anasuodin"!!
kuva 24.09.2005 13:11 Miika Rissanen  
  deeverit ei oo niin kivoja ainakaan kun ne voi upota https://vaunut.org/kuvasivu.php/5059.html
kuva 24.09.2005 13:05 Miika Rissanen  
  eilinen ilta meni niin pitkäksi ettei kyennyt heräämään aamulla kuvaamaan tuota :/ mutta illalla pitää käydä ainakin kuuntelemassa vähän
kuva 24.09.2005 12:38 [Tunnus poistettu]  
  Kyl täytyy olla tyyppi hoidon tarpees oikeesti, menee hiukka liian törkeex extreme:ix.
kuva 24.09.2005 12:34 [Tunnus poistettu]  
  No joo kyl toi mun linkin juttu muakin koskettaa silleen että olen pessyt yliajoista jääneitä rippeitä junista, eikä se mitään herkkuu ole. Esim. Ensimmäistä ihmistä kun lähin pesee nii ei ollu kova pokka ku laatta oli jo kurkussa, johtuen siitä hajusta ja mitä näin siel pohjassa. :(
kuva 24.09.2005 12:27 [Tunnus poistettu]  
  Aika pian...
kuva 24.09.2005 12:14 Valtteri Keski-Säntti  
  Niin olisin ollut minäkin, mutta kun ei käy niin sitten ei. :-/
kuva 24.09.2005 10:56 Teemu Lokka  
  Harmi et tänään on työpäivä muuten olisin tuossa kyydissä =)
kuva 24.09.2005 10:35 Tapio Juomukkaharju  
  Täällä kun nykyään puhutaan kömytyksestä, niin siihen on syy. Jostain on yhtiö ostanut tosi ala-arvoista polttoainetta joka on tukkinut suodattimet useasta veturista ja savu on todella sankkaa.
kuva 24.09.2005 08:28 Joona Kärkkäinen  
  Tuskin koska vemppu oli suunnilleen EFit ja EFi vaunujen välillä.
kuva 24.09.2005 08:26 Joona Kärkkäinen  
  Kaikki muut protot on hylätty paitsi 2802.
kuva 24.09.2005 07:14 Eija Mari  
  Kuvausaika oli jokseenkin tarkasti tuo - lorveksin itsekin odottelemassa 128:n lähtöä
kuva 24.09.2005 02:54 Miika Rissanen  
  turussa vai suomessa?
kuva 24.09.2005 02:37 Miika Rissanen  
  on se ääretön... kantaa itse omaa ajolankaansakin...
kuva 24.09.2005 02:26 Arto Papunen  
  Eikö 2802 ja 2804 pitäs poistua jo?