|
|
25.09.2005 16:24 | Perttu Karttunen | ||
| Kyllähän tässä kaikki taajamajunat pysähtyy, itseasiassa asiasta on jopa jonkinasteinen videokin. Jahka ehtii reissulta kotia ja purkamaan kameran 8mm. nauhan sisältöä niin saattais olla jotain materiaalia tarjolla. | ||||
|
|
25.09.2005 16:18 | Jussi Kortman | ||
| Onnellinen mies! | ||||
|
|
25.09.2005 16:18 | Markku Blomgren | ||
| Tämä kuva on todella tyylikäs, kiitos. Rupesinkin jo miettimään, että missäs tälläinen paikka sijaitseen, mutta näemmä Joensuu - Lieksa välillä. Pysähtyykös tässä junakin vielä? | ||||
|
|
25.09.2005 15:52 | [Tunnus poistettu] | ||
| Kuten myös http://pjh.iki.fi/album/junat/SRHS-0509/ (osin samoja kuin täällä) | ||||
|
|
25.09.2005 15:31 | Joni Kontio | ||
| Harmitus suuritus, kun en päässyt lähtemään tuonne... | ||||
|
|
25.09.2005 15:29 | Joni Kontio | ||
| Melekoset viritelmät... :) | ||||
|
|
25.09.2005 15:23 | Joni Kontio | ||
| Loistavia Huru kuvia... | ||||
|
|
25.09.2005 15:20 | Joni Kontio | ||
| Tästä kuvasta pidän eniten, muutenkin loistavasta sarjasta... | ||||
|
|
25.09.2005 14:51 | Miika Rissanen | ||
| diiselrasia tulessa <: | ||||
|
|
25.09.2005 14:38 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Ja vieläkö nuo kaksi vaunua ovat jäljellä? | ||||
|
|
25.09.2005 14:03 | Ilkka Jokelainen | ||
| Ja lisää otoksia ajelulta: http://ikej.fotopic.net/c702841.html | ||||
|
|
25.09.2005 13:38 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Hmm, olin tuolloin juuri Ilmalassa, valitettavasti en nähnyt Hurujunan lähtöä koska oli kaikkien vaunujen takana... Savu vaan näky. :) | ||||
|
|
25.09.2005 13:13 | [Tunnus poistettu] | ||
| Komea yövalaistus! | ||||
|
|
25.09.2005 12:00 | Perttu Karttunen | ||
| SIG - telinen Efit tuntuu olevan useinkin tässä rungossa nykyisin. | ||||
|
|
25.09.2005 10:58 | Jukka Voudinmäki | ||
| Löysin arkistostani Shellin tiekartan vuodelta 1965. Kartalla Hyrkkäältä/Hyrkkäästä/Hyrkäksestä lähtee kolmekin raidetta: yksi Pälliin, toinen Pyhäkoskelle ja kolmas Pyhäkosken lounaispuolelle paikkaan, jonka nimeä kartta ei kertonut. | ||||
|
|
25.09.2005 10:54 | Lari Nylund | ||
| Parhaimpia kuvia reissusta. | ||||
|
|
25.09.2005 10:49 | Lari Nylund | ||
| Seuratkaa tuota punapaitaista miestä... | ||||
|
|
25.09.2005 10:47 | [Tunnus poistettu] | ||
| Joo. se on tuo systeemi tuossa käyntisillan alla mutta sen käyttökampi on näemmä poistettu. Tuommoinen on ryskyssä vielä paikoillaan: https://vaunut.org/kuvasivu.php/15501.html?kuvaus=kaakunvatkain&paikka=&tyyppi=0&kuvaaja=0&x= | ||||
|
|
25.09.2005 02:19 | Jukka Kolppanen | ||
| Tuo 2612 on ollut aiemmin kirjoitettuna yhteen, se näkyy tuolta uuden numeron alta, vrt. https://vaunut.org/kuvasivu.php/15757.html?kuvaus=&paikka=&tyyppi=0&kuvaaja=528&x= | ||||
|
|
24.09.2005 23:37 | [Tunnus poistettu] | ||
| Kuuleman mukaan Heinolan paikallislehti oli ainoa, joka julkaisi puffin junan tulosta. Muualla matkan varrella ei ollut juuri väkeä. Tietysti kuvaajia lukuunottamatta: niitä kykki joka puskassa :-) | ||||
|
|
24.09.2005 21:50 | Otto Tuomainen | ||
| Kertaajat on asennettu Dv12-vetureihin 2565-2568. | ||||
|
|
24.09.2005 21:37 | Tapio Juomukkaharju | ||
| Niin, kertaajia on muutamissa Dv 12 vetureissa jotta niitä voidaan käyttää myös laskumäki työskentelyssä jos ei ole seeproja saatavana. | ||||
|
|
24.09.2005 21:30 | Tapio Juomukkaharju | ||
| No, asiahan on näin: Pöllit on "liimattu" toisen asematunnelin kattoon siis uudemman tunnelin eli jos sitä mentäisiin sorkkimaan niin koko hoito hajoaisi "käsiin". Alueen molemmissa päissä on merkit. | ||||
|
|
24.09.2005 20:34 | Hannu-Heikki Puupponen | ||
| Kiitokset tiedoista, saattaa tuollainen projekti ensi kesänä toteutuakin. | ||||
|
|
24.09.2005 20:03 | Lari Åhman | ||
| Olavi, tarkkaa aikataulua en tiedä sille miten pitkään remontti kestää, mutta kun vkonloppuna ne ei töitä tee ja 4081 kulkee yleensä sunnuntaista puolenviikon paikkeille, ainakin tähän asti on niin kulkenut. 4081 lähtöaika Jns on 14.46, mutta en oikein osaa kuvitella miten se kulkee tuolla Nurmespaanalla. | ||||
|
|
24.09.2005 20:01 | Marko Lillinen | ||
| Tuli Kajaanissa vastaan petäisenniskan kohdalla, lapset ihmettelivät takapenkillä. Kolme veturia ja kolme vaunua. Oli Kajaaniin tullessa n. 10-12 min. hiljasessa. | ||||
|
|
24.09.2005 19:26 | [Tunnus poistettu] | ||
| Vein vaan läpee... M62 ja hr12 on vissiin ainoot koneet jokka dieseleinä noin LYÖ naftapumpulle noin paljon hommia... | ||||
|
|
24.09.2005 18:40 | [Tunnus poistettu] | ||
| Eikö ookkin KÄTEVÄ!!! | ||||
|
|
24.09.2005 18:38 | [Tunnus poistettu] | ||
| se suodattaa ANAn KAIKKI kommentit pois sinun koneeltasi. Vaikka ANA jauhaisi vaikka kuinka paljon paskaa niin se ei sinun koneellasi näy. | ||||
|
|
24.09.2005 18:05 | Joni Leskinen | ||
| Oi mikä veturi!!! :) | ||||
|
|
24.09.2005 17:54 | |||
| 2040 on Kouvolassa, viimeksi tänään sen näin. | ||||
|
|
24.09.2005 17:28 | Arto Papunen | ||
| Mie vaihoin tuo käyttätunnuksen jos ei kaikki tajunnu Arto>KMT. | ||||
|
|
24.09.2005 15:56 | Arto Papunen | ||
| Olinko sokea vai mikä on kun 2040 ei näy vetokaluston sijoituslistassa? | ||||
|
|
24.09.2005 15:38 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Mikähän muuten mahtaa olla anasuodin..? | ||||
|
|
24.09.2005 15:37 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Onhan niitä enemmän, nimittäin 7: 2013, 2014, 2017, 2029, 2032, 2035 ja 2037. Ja tuskin on mennyt tämän jälkeen mitään hylkyyn... | ||||
|
|
24.09.2005 15:30 | Arto Papunen | ||
| Suomessa... Eikö niitä 6 ollu jossakin vaiheessa hylättynä, onko niitä ny enempää menny? | ||||
|
|
24.09.2005 13:52 | [Tunnus poistettu] | ||
| kätevä tuo "anasuodin"!! | ||||
|
|
24.09.2005 13:11 | Miika Rissanen | ||
| deeverit ei oo niin kivoja ainakaan kun ne voi upota https://vaunut.org/kuvasivu.php/5059.html | ||||
|
|
24.09.2005 13:05 | Miika Rissanen | ||
| eilinen ilta meni niin pitkäksi ettei kyennyt heräämään aamulla kuvaamaan tuota :/ mutta illalla pitää käydä ainakin kuuntelemassa vähän | ||||
|
|
24.09.2005 12:38 | [Tunnus poistettu] | ||
| Kyl täytyy olla tyyppi hoidon tarpees oikeesti, menee hiukka liian törkeex extreme:ix. | ||||
|
|
24.09.2005 12:34 | [Tunnus poistettu] | ||
| No joo kyl toi mun linkin juttu muakin koskettaa silleen että olen pessyt yliajoista jääneitä rippeitä junista, eikä se mitään herkkuu ole. Esim. Ensimmäistä ihmistä kun lähin pesee nii ei ollu kova pokka ku laatta oli jo kurkussa, johtuen siitä hajusta ja mitä näin siel pohjassa. :( | ||||
|
|
24.09.2005 12:27 | [Tunnus poistettu] | ||
| Aika pian... | ||||
|
|
24.09.2005 12:14 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Niin olisin ollut minäkin, mutta kun ei käy niin sitten ei. :-/ | ||||
|
|
24.09.2005 10:56 | Teemu Lokka | ||
| Harmi et tänään on työpäivä muuten olisin tuossa kyydissä =) | ||||
|
|
24.09.2005 10:35 | Tapio Juomukkaharju | ||
| Täällä kun nykyään puhutaan kömytyksestä, niin siihen on syy. Jostain on yhtiö ostanut tosi ala-arvoista polttoainetta joka on tukkinut suodattimet useasta veturista ja savu on todella sankkaa. | ||||
|
|
24.09.2005 08:28 | Joona Kärkkäinen | ||
| Tuskin koska vemppu oli suunnilleen EFit ja EFi vaunujen välillä. | ||||
|
|
24.09.2005 08:26 | Joona Kärkkäinen | ||
| Kaikki muut protot on hylätty paitsi 2802. | ||||
|
|
24.09.2005 07:14 | Eija Mari | ||
| Kuvausaika oli jokseenkin tarkasti tuo - lorveksin itsekin odottelemassa 128:n lähtöä | ||||
|
|
24.09.2005 02:54 | Miika Rissanen | ||
| turussa vai suomessa? | ||||
|
|
24.09.2005 02:37 | Miika Rissanen | ||
| on se ääretön... kantaa itse omaa ajolankaansakin... | ||||
|
|
24.09.2005 02:26 | Arto Papunen | ||
| Eikö 2802 ja 2804 pitäs poistua jo? | ||||