Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 25.09.2005 22:43 Kasimir Kärkkäinen  
  "Varokaa, ettette kompastu pölkkyihin!"
kuva 25.09.2005 22:42 Anssi Manninen  
  Joensuussa on siis seeprat 1861 ja 1859. Vokeissa on koksia ja määränpäänä Tornio.
kuva 25.09.2005 22:42 Juha Vuorinen  
  No Perskeles!
kuva 25.09.2005 22:38 Kasimir Kärkkäinen  
  Tyhmä ja outo kysymys: Miten ne ihmiset on saanu tuon toisen ajoradan tieosuuden ylikulkusiltojen ali? Eihän alkuperäisiä siltoja ehdi hujauksessa pidentää liikenteen takia ja ainakaan tuo silta ei näytä uunituoreelta.
kuva 25.09.2005 22:31 Kasimir Kärkkäinen  
  Hieno.
kuva 25.09.2005 22:28 Tero Korkeakoski  
  Mitä ihmettä noissa Vokeissa on? Soraako?
kuva 25.09.2005 22:19 Pauli Kyllönen  
  kyllä tämä on 81:n
kuva 25.09.2005 22:18 Miika Rissanen  
  hämärä sen vaan tekee. kamera erottaa pitkällä valotuksella siitä paljon enemmän sävyjä.
kuva 25.09.2005 21:32 Arto Papunen  
  Oikeastaan koska Sr1 on veturina niin pakko olla 81...
kuva 25.09.2005 21:16 Juhana Nordlund  
  Tapsapas laittoi asialliset kuvat tänne! Kiitos niistä!
kuva 25.09.2005 21:16 Miika Rissanen  
  kuinkas kytkin on noin solmussa?
kuva 25.09.2005 21:14 Kari Kuusela  
  Pyöräkertaa itseäänkö ei nostettu lainkaan irti kiskosta, vaan sekö vain luisui tunkatessa kiskoa vasten..?
kuva 25.09.2005 21:06 [Tunnus poistettu]  
  Tuosta pjh:n kuvasta kommentoin, on se vaan tyylikäs tuo VR:n konnarin virka-asu.
kuva 25.09.2005 21:04 Oskari Iivarinen  
  On tämä maailma niin pieni.
kuva 25.09.2005 21:01 Mikko Mäntymäki  
  Mihin aikaan junanrunko ajettiin Ilmalasta Haapamäelle? Olisi ollut mukava kuvata kunnon veturia.
kuva 25.09.2005 20:54 Mikko Mäntymäki  
  Marsu olisi voinut mennä kokonaan hurun taakse piiloon, Todella upea kuva.
kuva 25.09.2005 20:53 Lari Åhman  
  Uijui, miten sen nyt taas kuvailisi, ma.. mah... MAHTAVA kuva tämä!!! Ei siinä mtn, nämä kaikki ovat kyllä ykkösluokan kuvia, muttaaa... :) Voi että kun tällaista näkisi normaaliliikenteessä vieläkin, edes silloin tällöin :/
kuva 25.09.2005 20:51 Tommi K Hakala  
  MoVe 66 katselee kateellisena taustalla.
kuva 25.09.2005 20:48 Tommi K Hakala  
  On tainneet hetken olla nuo Hk(?) vaunut seistä tuosta lumen määrästä päätellen...
kuva 25.09.2005 20:32 Mikko Mäntymäki  
  Ja etelästä tuli tavarajuna raiteelle 843 ja peitti kuvaus näkymän.
kuva 25.09.2005 20:32 [Tunnus poistettu]  
  81? Jos on ja kellot ovat ajassa, on jo minuutin myöhässä.
kuva 25.09.2005 20:23 Ville Saarelainen  
  Kas, tuttu kuvauspaikka, ja näkyvyyden puolesta varsin hyvä sellainen. Onhan tuolla joitakin kertoja käyty itsekin. https://vaunut.org/kuvasivu.php/14790.html
kuva 25.09.2005 20:22 [Tunnus poistettu]  
  Ja http://pjh.iki.fi/album/junat/SRHS-0509/kuva.php?nro=17 :)
kuva 25.09.2005 20:07 Ville Saarelainen  
  Etusivun satunnaiskuvissa tulikin sopivasti tällainen vastaan: https://vaunut.org/kuvasivu.php/4408.html
kuva 25.09.2005 19:44 Lari Nylund  
  Väritys on aikalailla tällainen, mutta välivaunu on uudemman version eli ETR460-mallia. http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=25106
kuva 25.09.2005 19:28 Reijo Salminen  
  kuva 9103 kannattaa kanssa vilkaista.
kuva 25.09.2005 19:27 [Tunnus poistettu]  
  Mikä numero?
kuva 25.09.2005 19:24 Tommi K Hakala  
  Mutta missä on Iltasanomat?
kuva 25.09.2005 18:37 Lari Åhman  
  Nämähän käväisivät Oulussakin tässä välillä, menivät 73:lla ensin sinne ja T5402:ssa Kontsaan, vai olikohan Kajaaniin, mutta armeijan käyttöön ne oli menossa. Sitten jälleen takaisin Ouluun ja Pohojanmaan paanaa takaisin Ilmalaan. Ja kysessä nimenomaan 23114+121.
kuva 25.09.2005 18:26 Mika Nuutinen  
  Aivan oikkein.Milloikahan tämäkin"kaunotar" on tehty.?
kuva 25.09.2005 17:59 [Tunnus poistettu]  
  Kyllä varmasti moni haluaisi päästä ajamaan tuollasella klassikolla.
kuva 25.09.2005 17:58 [Tunnus poistettu]  
  Kuin ennen vanhaan...
kuva 25.09.2005 17:58 [Tunnus poistettu]  
  Juna komeassa maisemassa!
kuva 25.09.2005 17:56 [Tunnus poistettu]  
  On melkonen möhköfantti :)!
kuva 25.09.2005 17:56 [Tunnus poistettu]  
  Leevi and the leavingsia lainatakseni: "Hommat hanskassa ja hanskat hukassa". :)
kuva 25.09.2005 17:54 [Tunnus poistettu]  
  Komeaa lakritsia :)!
kuva 25.09.2005 17:53 [Tunnus poistettu]  
  Mukavaa nähdä kuvia harrastajistakin. Ehkäpä itekin joskus tulee lähdettyä tuollaisille reissuille.
kuva 25.09.2005 17:50 [Tunnus poistettu]  
  Mukavaa nähdä kuva Laristakin :).
kuva 25.09.2005 17:50 Lari Nylund  
  Kun liikkuu paljon, pitää silmänsä auki, niin sitä löytää mitä ihmeellisempiä asioita...
kuva 25.09.2005 17:49 [Tunnus poistettu]  
  Komea kömytys :)!
kuva 25.09.2005 17:48 [Tunnus poistettu]  
  Luulin että noita mukeja ei enää ole olemassa mutta näkyypä niitä vieläkin olevan. Mulle etenkin tuttuja 80-luvulta :).
kuva 25.09.2005 17:45 Lari Nylund  
  Sinänsä yllättävää, että tilanteesta löytyy kuva myös toisinpäin.
kuva 25.09.2005 17:42 Topi Lajunen  
  Ilme ja vasen lahje.
kuva 25.09.2005 17:36 Juhana Nordlund  
  Jaahas, minäkin olen kuvassa. Mutta, mutta. He-hee: http://jno.1g.fi/2409056233A.html :)
kuva 25.09.2005 17:21 Valtteri Keski-Säntti  
  Samat sanat...
kuva 25.09.2005 17:17 Valtteri Keski-Säntti  
  Suonenjoki..?
kuva 25.09.2005 17:01 Lari Nylund  
  Ettei tule sanomista, niin toinen konduktööri Cristian Dahlström oli junan toisessa päässä.
kuva 25.09.2005 16:52 Miika Rissanen  
  äää, mänee p i ä sekaisin! :D
kuva 25.09.2005 16:47 Ronja Venesperä  
  Ovatko nuo sileäkattoiset menossa kohti Hyvinkään konepajaa ja vaunujen taivasta?
kuva 25.09.2005 16:30 Jussi Kortman  
  Tommosen kun näkis livenä niin sais seuraavana päivänä vaikka hirttää!
kuva 25.09.2005 16:28 Perttu Karttunen  
  SKS:n ilme!!! :D