|
|
25.09.2005 22:43 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| "Varokaa, ettette kompastu pölkkyihin!" | ||||
|
|
25.09.2005 22:42 | Anssi Manninen | ||
| Joensuussa on siis seeprat 1861 ja 1859. Vokeissa on koksia ja määränpäänä Tornio. | ||||
|
|
25.09.2005 22:42 | Juha Vuorinen | ||
| No Perskeles! | ||||
|
|
25.09.2005 22:38 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Tyhmä ja outo kysymys: Miten ne ihmiset on saanu tuon toisen ajoradan tieosuuden ylikulkusiltojen ali? Eihän alkuperäisiä siltoja ehdi hujauksessa pidentää liikenteen takia ja ainakaan tuo silta ei näytä uunituoreelta. | ||||
|
|
25.09.2005 22:31 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Hieno. | ||||
|
|
25.09.2005 22:28 | Tero Korkeakoski | ||
| Mitä ihmettä noissa Vokeissa on? Soraako? | ||||
|
|
25.09.2005 22:19 | Pauli Kyllönen | ||
| kyllä tämä on 81:n | ||||
|
|
25.09.2005 22:18 | Miika Rissanen | ||
| hämärä sen vaan tekee. kamera erottaa pitkällä valotuksella siitä paljon enemmän sävyjä. | ||||
|
|
25.09.2005 21:32 | Arto Papunen | ||
| Oikeastaan koska Sr1 on veturina niin pakko olla 81... | ||||
|
|
25.09.2005 21:16 | Juhana Nordlund | ||
| Tapsapas laittoi asialliset kuvat tänne! Kiitos niistä! | ||||
|
|
25.09.2005 21:16 | Miika Rissanen | ||
| kuinkas kytkin on noin solmussa? | ||||
|
|
25.09.2005 21:14 | Kari Kuusela | ||
| Pyöräkertaa itseäänkö ei nostettu lainkaan irti kiskosta, vaan sekö vain luisui tunkatessa kiskoa vasten..? | ||||
|
|
25.09.2005 21:06 | [Tunnus poistettu] | ||
| Tuosta pjh:n kuvasta kommentoin, on se vaan tyylikäs tuo VR:n konnarin virka-asu. | ||||
|
|
25.09.2005 21:04 | Oskari Iivarinen | ||
| On tämä maailma niin pieni. | ||||
|
|
25.09.2005 21:01 | Mikko Mäntymäki | ||
| Mihin aikaan junanrunko ajettiin Ilmalasta Haapamäelle? Olisi ollut mukava kuvata kunnon veturia. | ||||
|
|
25.09.2005 20:54 | Mikko Mäntymäki | ||
| Marsu olisi voinut mennä kokonaan hurun taakse piiloon, Todella upea kuva. | ||||
|
|
25.09.2005 20:53 | Lari Åhman | ||
| Uijui, miten sen nyt taas kuvailisi, ma.. mah... MAHTAVA kuva tämä!!! Ei siinä mtn, nämä kaikki ovat kyllä ykkösluokan kuvia, muttaaa... :) Voi että kun tällaista näkisi normaaliliikenteessä vieläkin, edes silloin tällöin :/ | ||||
|
|
25.09.2005 20:51 | Tommi K Hakala | ||
| MoVe 66 katselee kateellisena taustalla. | ||||
|
|
25.09.2005 20:48 | Tommi K Hakala | ||
| On tainneet hetken olla nuo Hk(?) vaunut seistä tuosta lumen määrästä päätellen... | ||||
|
|
25.09.2005 20:32 | Mikko Mäntymäki | ||
| Ja etelästä tuli tavarajuna raiteelle 843 ja peitti kuvaus näkymän. | ||||
|
|
25.09.2005 20:32 | [Tunnus poistettu] | ||
| 81? Jos on ja kellot ovat ajassa, on jo minuutin myöhässä. | ||||
|
|
25.09.2005 20:23 | Ville Saarelainen | ||
| Kas, tuttu kuvauspaikka, ja näkyvyyden puolesta varsin hyvä sellainen. Onhan tuolla joitakin kertoja käyty itsekin. https://vaunut.org/kuvasivu.php/14790.html | ||||
|
|
25.09.2005 20:22 | [Tunnus poistettu] | ||
| Ja http://pjh.iki.fi/album/junat/SRHS-0509/kuva.php?nro=17 :) | ||||
|
|
25.09.2005 20:07 | Ville Saarelainen | ||
| Etusivun satunnaiskuvissa tulikin sopivasti tällainen vastaan: https://vaunut.org/kuvasivu.php/4408.html | ||||
|
|
25.09.2005 19:44 | Lari Nylund | ||
| Väritys on aikalailla tällainen, mutta välivaunu on uudemman version eli ETR460-mallia. http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=25106 | ||||
|
|
25.09.2005 19:28 | Reijo Salminen | ||
| kuva 9103 kannattaa kanssa vilkaista. | ||||
|
|
25.09.2005 19:27 | [Tunnus poistettu] | ||
| Mikä numero? | ||||
|
|
25.09.2005 19:24 | Tommi K Hakala | ||
| Mutta missä on Iltasanomat? | ||||
|
|
25.09.2005 18:37 | Lari Åhman | ||
| Nämähän käväisivät Oulussakin tässä välillä, menivät 73:lla ensin sinne ja T5402:ssa Kontsaan, vai olikohan Kajaaniin, mutta armeijan käyttöön ne oli menossa. Sitten jälleen takaisin Ouluun ja Pohojanmaan paanaa takaisin Ilmalaan. Ja kysessä nimenomaan 23114+121. | ||||
|
|
25.09.2005 18:26 | Mika Nuutinen | ||
| Aivan oikkein.Milloikahan tämäkin"kaunotar" on tehty.? | ||||
|
|
25.09.2005 17:59 | [Tunnus poistettu] | ||
| Kyllä varmasti moni haluaisi päästä ajamaan tuollasella klassikolla. | ||||
|
|
25.09.2005 17:58 | [Tunnus poistettu] | ||
| Kuin ennen vanhaan... | ||||
|
|
25.09.2005 17:58 | [Tunnus poistettu] | ||
| Juna komeassa maisemassa! | ||||
|
|
25.09.2005 17:56 | [Tunnus poistettu] | ||
| On melkonen möhköfantti :)! | ||||
|
|
25.09.2005 17:56 | [Tunnus poistettu] | ||
| Leevi and the leavingsia lainatakseni: "Hommat hanskassa ja hanskat hukassa". :) | ||||
|
|
25.09.2005 17:54 | [Tunnus poistettu] | ||
| Komeaa lakritsia :)! | ||||
|
|
25.09.2005 17:53 | [Tunnus poistettu] | ||
| Mukavaa nähdä kuvia harrastajistakin. Ehkäpä itekin joskus tulee lähdettyä tuollaisille reissuille. | ||||
|
|
25.09.2005 17:50 | [Tunnus poistettu] | ||
| Mukavaa nähdä kuva Laristakin :). | ||||
|
|
25.09.2005 17:50 | Lari Nylund | ||
| Kun liikkuu paljon, pitää silmänsä auki, niin sitä löytää mitä ihmeellisempiä asioita... | ||||
|
|
25.09.2005 17:49 | [Tunnus poistettu] | ||
| Komea kömytys :)! | ||||
|
|
25.09.2005 17:48 | [Tunnus poistettu] | ||
| Luulin että noita mukeja ei enää ole olemassa mutta näkyypä niitä vieläkin olevan. Mulle etenkin tuttuja 80-luvulta :). | ||||
|
|
25.09.2005 17:45 | Lari Nylund | ||
| Sinänsä yllättävää, että tilanteesta löytyy kuva myös toisinpäin. | ||||
|
|
25.09.2005 17:42 | Topi Lajunen | ||
| Ilme ja vasen lahje. | ||||
|
|
25.09.2005 17:36 | Juhana Nordlund | ||
| Jaahas, minäkin olen kuvassa. Mutta, mutta. He-hee: http://jno.1g.fi/2409056233A.html :) | ||||
|
|
25.09.2005 17:21 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Samat sanat... | ||||
|
|
25.09.2005 17:17 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Suonenjoki..? | ||||
|
|
25.09.2005 17:01 | Lari Nylund | ||
| Ettei tule sanomista, niin toinen konduktööri Cristian Dahlström oli junan toisessa päässä. | ||||
|
|
25.09.2005 16:52 | Miika Rissanen | ||
| äää, mänee p i ä sekaisin! :D | ||||
|
|
25.09.2005 16:47 | Ronja Venesperä | ||
| Ovatko nuo sileäkattoiset menossa kohti Hyvinkään konepajaa ja vaunujen taivasta? | ||||
|
|
25.09.2005 16:30 | Jussi Kortman | ||
| Tommosen kun näkis livenä niin sais seuraavana päivänä vaikka hirttää! | ||||
|
|
25.09.2005 16:28 | Perttu Karttunen | ||
| SKS:n ilme!!! :D | ||||