Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 23.09.2005 23:50 Otto Tuomainen  
  Kyllä. Forcit on tuon mutkan takana.
kuva 23.09.2005 23:40 Tero Korkeakoski  
  Hankoniemellä. Olisko Dynamiittivaihde takana ja Forcit edessä tai toisinpäin.
kuva 23.09.2005 23:33 Perttu Karttunen  
  tai Kirkniemi :P
kuva 23.09.2005 22:59 Perttu Karttunen  
  Sandvikin rata??
kuva 23.09.2005 22:58 Perttu Karttunen  
  Jep ja tännepäin olevassa yksikössä lasilinssit, toisessa muoviset
kuva 23.09.2005 22:41 Joni Leskinen  
  Juu siin on toi "ping ping" ;) Muuten kyllä hieno laitos ja pitkälippaiset Ericssonit. :)
kuva 23.09.2005 22:10 Miika Rissanen  
  höyryfontti <3 ja ampparivärit puuttuu
kuva 23.09.2005 21:51 Olavi Huotari  
  No niin. Tänään sain viimeisteltyä sunnuntain Vartiuksen keikan kuvat. 29 niitä kertyi ja löytyvät osoitteesta -> http://noviisi.1g.fi/kuvat/Kon-Var-Kon+18.09.2005/ . Vartiuksen osalta ei mitään järisyttäviä uusia kuvakulmia vaan melko samanlaisia kuin ennenkin pakollisine kömyytyskuvineen. Mutta jos kiinnostaa niin siitä vaan katselemaan.
kuva 23.09.2005 21:49 Perttu Karttunen  
  Jos arvon kolleegat ihmettelee joidenkin kuvien samankaltaisuutta, johtuu se siitä että yhdessä ollaan pyörittykin pari päivää jo samoilemassa näitä korpiradan syrjäseutuja
kuva 23.09.2005 21:35 Teemu Vehkaoja  
  Kyllähän tuohon ilmeisesti tulee uusittu kakkosraide (jos mahdollista niin saisivat jatkaa sitä myös kun malmi ei mahdu sivulle). Nelonenhan jäänee raakapuun kuormausraiteeksi, että kolmoselle ei sitten ilmeisesti tule sähköjä ollenkaan. Nykyisillä liikennemäärillä tuo Arolan kolmosraiteen käyttö junaliikenteessä on aika harvinainen tapahtuma.
kuva 23.09.2005 21:32 Perttu Karttunen  
  Täällä vissiin oli taannoin mainosta issestään, pakko sitten itsekin esitellä itsensä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Kaivosrautatie :)
kuva 23.09.2005 21:15 Perttu Karttunen  
  Sepäse. Tänään tosin meni ihan normaali T4075.
kuva 23.09.2005 21:13 Olli Keski-Rahkonen  
  07:33, mikäli Eija on pitänyt huolta kameran ajassapysymisestä :)
kuva 23.09.2005 21:06 Valtteri Keski-Säntti  
  Selvä. :)
kuva 23.09.2005 21:06 Valtteri Keski-Säntti  
  Hieno iltakuva! :) Ettei vaan muuten olisi oikealla Vemppu 2030..?
kuva 23.09.2005 21:05 Valtteri Keski-Säntti  
  Mihin aikaan tämä kuva on otettu?
kuva 23.09.2005 18:02 Niila Heikkilä  
  Sateinen keli on tässä antanut hieman patinaa, sillä valo on ollut todella vähissä, joten värit on kuvassa hieman väkisin revitettyjä, eli sen mitä Fujichrome Provia ASA 100 on nähnyt aukolla 19. Valotusaika siinä sekunnin tienoilla, kuten veturitallin tuulipussista ja vasemmassa laidassa kävelevästä vaunumiehestä on havaittavissa.
kuva 23.09.2005 17:56 Petri Koskela  
  Nämä kulkivat - vai kulkevatko vieläkin - eri raideleveyksillä Espanjan ja muun keskieuroopan välisillä reiteillä. Onnistui siis espanjalaisilta yli 60 vuotta se mikä ei kestä Variotramissa vieläkään, erilliset pyörät siis. (Kuolleet linkit poistettu a.d. 2015)
kuva 23.09.2005 17:28 Olavi Huotari  
  Onkos tämä nyt sitten se Sukevan vaihderemontin takia kulkeva poikkeusjuna, josta Lari toisen kuvan yhteydessä kertoi? Jos on niin poikkeuksen kesto ja aikataulu kiinnostaisi.
kuva 23.09.2005 16:13 Eija Mari  
  Tuota tarkoitatko että näinkö sinua?
kuva 23.09.2005 15:59 Jukka Markkanen  
  Mistä tämän kuvasit?
kuva 23.09.2005 15:55 Jukka Markkanen  
  Näitkö minua asemalla ;)
kuva 23.09.2005 15:35 Niila Heikkilä  
  Kainuussa näemmä harrastetaan joka ratapihalla yksijalkaisia portaaleja kahden raiteen sähköistämiseen. Onkos tuossa nyt sitten kakkosraide kokonaan purettuna ja uudelleen rakennettavana? Kuvassa näkyvä olemassaoleva sivuraide vaatisi jo yli-inhimillisen pitkän kääntöorren, tai sitten kuva vääristää mittasuhteita?
kuva 23.09.2005 13:54 Tuukka Ryyppö  
  Olisiko, että tuossa on yksi kolmesta osasta hajonnut ja se on vaihdettu sitten toiseen? Isommanpuoleisia nuo varaosta venäjänmaalla :)
kuva 23.09.2005 13:10 Simo Toikkanen  
  Tässä eräs otos iloiselta 1960-luvulta: https://vaunut.org/kuvasivu/11415
kuva 23.09.2005 13:07 Petri Koskela  
  Ottakaapa joku Haapamäen kävijä vastaava kuva myös 2071:stä...
kuva 23.09.2005 12:51 Ville Vehmaa  
  Eikös kaikissa Talgoissa (lukuunottamatta IC-kerrostaloja) ole pyörien kohdalla tuollainen "kapea kohta"? Ja tämähän on Talgo!
kuva 23.09.2005 11:36 Sauli Vähäkoski  
  Kannattaa olla tarkkana jos käyttää kiveä mittausvälineenä, voi pian osua jonkun päähän :) No tämä on vaan perjantain vitsi ..
kuva 23.09.2005 10:40 Teemu Lokka  
  Jep, näitä on kiva katella kun menee töihin tuohon kivenheiton päähän kuvauspaikasta...
kuva 23.09.2005 09:42 Valtteri Keski-Säntti  
  Onhan siinä. :)
kuva 23.09.2005 09:33 Sami Matthews  
  Eikös Talgon Tango-virityksessä ole vähän samanlainen "kapea" kohta vaunujen välissä?
kuva 23.09.2005 08:50 Jukka Pitkänen  
  Onpas tosiaan niin pendoa. Kiva "syvyyden" tunne tässä kuvassa.
kuva 23.09.2005 08:11 Tatu Lindeman  
  :) No laadukkaalla Nokia 3220:llä.
kuva 23.09.2005 05:28 Lari Nylund  
  Oikealla näkyy Kelan asema-alueen rakennus.
kuva 23.09.2005 02:47 Juha Paulavuo  
  Tai ainakin pesua... anteeksi taas tyhmyyteni ;), mutta kuinka usein noita "tiskataan"?
kuva 23.09.2005 02:37 Juha Paulavuo  
  Joita oli vielä muutamia vuosia sitten ruuhkaksi asti Tampereen Naistenlahden voimalaan vievällä radalla turvelastissa.
kuva 23.09.2005 02:30 Juha Paulavuo  
  Taitavat olla ensimmäisiä "logo"-ratikoita meillä? Maailmalla noita näkee kyllä. Todella hyvän näköisiä nää on
kuva 23.09.2005 02:27 Juha Paulavuo  
  Todellinen salonki.... Ei taida oikein sopia kuin junan ekaksi/viimeiseksi vaunuksi.
kuva 23.09.2005 02:25 Juha Paulavuo  
  Nyt olen kyllä tks:n kanssa täysin eri miletä. IMHO tyylikäs
kuva 23.09.2005 01:46 Kimmo Pyrhönen  
  Jep.
kuva 23.09.2005 01:44 Heidi Saarinen  
  Jepjep... Jos auto lähtee händystä sen takia että osuu rotvalliin niin puhutaanko "normaalista" mutkanopeudesta? Ja jos se sen jälkeen kulkee vielä 70 metriä ja _repii_ suhteelliseen raskastekoiseen aitaan 10m ison aukon... Oli se neljäkymppiä, juujuu! *nyökyttelee*
kuva 23.09.2005 01:21 Arto Papunen  
  Eli ajetaan aina etupää kohti Humppilaa?
kuva 23.09.2005 00:45 Jorma Rauhala  
  Eipä ole kääntöpöytiä tällä radalla (ollut alunperinkään koskaan) Varastoituna on olemassa lahjoituksena saatu GAS:n Mäntän 12,6 m pituinen kääntöpöytä vuodelta 1886. Alunperin se oli VR:n Kaipiaisten pöytä, ostettu GAS:lle 1947. Siinä oli Mäntässä 1524 mm ja 600 mm kiskot sisäkkäin. Syy että tänne ei tulekaan koskaan pöytää: Huhdinmäki on Suomen jyrkin rautatiemäki eli 23 promillea (nousua/laskua on 23 metriä kilometrillä) eikä sitä pysty ajamaan höyryveturilla kuin piippu ylämäen suunnassa. Toisinpäin mentäessä kattilan vesi pakenisi tulipesän ympäriltä ja olisi olemassa kattilan kuivumisen ja räjähdyksen vaara. Siispä ei GAS:n pöytää koskaan tänne tulla kasaamaan. Mutta voisikos sen jonnekin muualle antaa? Alunperin JR:n liikenteen aikaan Huhdinmäki oli 16 promillea, mutta kun tämä osuus on uudelleen rakennettu kertaalleen puretun tilalle, uusi tasoristeysprofiili vaati museoradalle tiukempaa lukua.
kuva 23.09.2005 00:05 Mikko Mäntymäki  
  Näköjään nelosen päikkäri, sama kone 2561 jatkaa nelosen yötä...
kuva 23.09.2005 00:02 Mikko Mäntymäki  
  Mikä oli junan numero? Itse veikkaan että T3057.
kuva 23.09.2005 00:00 Mikko Mäntymäki  
  Siinä olisi harrastajalle oikein aitiopaikka, mutta itse haluaisin ikkunat perkiö yläpihalle.
kuva 22.09.2005 23:36 Arto Papunen  
  Onko Jokioinen-Humppila välillä kääntöpöytiä missään vai ajetaanko välillä perä edellä?
kuva 22.09.2005 23:11 Pauli Kyllönen  
  Mikäs auto tuolla taustalla on keskellä laituria?
kuva 22.09.2005 23:06  
  se ihana sami kakkonen vielä parhaassa värissä. hienoin.
kuva 22.09.2005 23:05  
  mielestäni erittäin hienot kokomainokset. on mainostoimiston suunnittelija onnistunut harvinaisen komiasti
kuva 22.09.2005 22:39 Ari Palin  
  Joo, siellähän näyttäisi olevan kiskotkin. Kun katsoo tarkkaan kuvan vasenta reunaa, näyttäisi Pikkalan (Båtvikin) raiteen tällä puolella olevan se vanha rantaradan penkkakin (kaartaa poispäin Pikkalan raiteesta).