|
|
22.09.2005 22:31 | Perttu Karttunen | ||
| Puomitulitus ei onnistunut sattuneesta syystä, siksi tuo valoyksikön vasemmanpuoleinen valo on "laajempi" :) Oli varsin ovelan näköinen, ja harmittaa vietävästi kun ei ehtinyt saada samalla videokuvaa tilanteesta | ||||
|
|
22.09.2005 22:18 | Lari Nylund | ||
| Tuo takana oleva raide taitaa kuitenkin olla Kelasta Pikkalaan menevä raide. | ||||
|
|
22.09.2005 22:14 | Miika Rissanen | ||
| kyllä minä ainakin jonkun vieraan naamataulua kattoisin,valitsisin vaan jonkun mukavan :) | ||||
|
|
22.09.2005 22:13 | Tommi K Hakala | ||
| Sähkö-otso norjasta; http://www.jernbane.net/norge/skd/ska223/223-402_02.jpg | ||||
|
|
22.09.2005 22:02 | Anssi Manninen | ||
| Noniin,nyt näyttää kuvatekstikin hyvältä! | ||||
|
|
22.09.2005 21:56 | Anssi Manninen | ||
| H864? Mikäs se semmonen juna on? Eikös kuitenkin H863!! | ||||
|
|
22.09.2005 21:52 | Tommi K Hakala | ||
| Marsu puuttuu kanssa,ja olishan se hienoa kun tuosta keskeltä vemputtelisi vielä karhukoira kohden autovaunuraidetta.Mutta se taitaa olla mennyttä aikaa...keltasirkku oli vaunuvarikolla,nallea ei näkynyt tänään. | ||||
|
|
22.09.2005 21:46 | Samu Sirkiä | ||
| Aivan, mietin näitä ongelmapuolia juuri. Toisaalta samat riskit on kuvateksteissäkin? Mutta joo asiaan takaisin. Jos käytte Barcelonassa ja on aikaa sompailla lähijunalla Vilanova i la Geltrú nimiseen kylään, niin museo kannattaa käydä katsomassa, vaikkei mikään kovin ihmeellinen olekaan. Tallikaaressa ja pihalla on vetopelit suunnilleen aika- ja samalla myös kokojärjestyksessä. Jokunen vaunukin on säästynyt esiteltäväksi. Sisätiloissa on hieno diashow historiasta ja muuta sälää. Aikaa kannattaa varata vajaa tunti suuntaansa matkustamiseen (itsekin häröilin ensin väärään junaan) ja sitten itse näyttelyyn 2-4 tuntia riippuen siitä miten tarkasti asiat tahtoo tutkia. | ||||
|
|
22.09.2005 21:39 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Enää ei puutu kun Perluskooni ja Halmeen Topi. | ||||
|
|
22.09.2005 21:38 | [Tunnus poistettu] | ||
| Noista näköö muuten hyvin, miten vahoosta pskoosta saa tyylikkähiä. Vähän terhakkaa väriä pintahan, ja nämän on komiota, oikiasti! | ||||
|
|
22.09.2005 21:35 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Jossain vaiheessa html toimikin täällä kommenteissa kunnes joku keksi asentaa kivoja javascript-ikkunoita kommentteihin haukkumaan sivustoa. | ||||
|
|
22.09.2005 21:35 | Samu Sirkiä | ||
| Ja jos sellaisen kyltin saisi jostain.. :p | ||||
|
|
22.09.2005 21:34 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Hmm, erittäin harkittavissa oleva kuvausvisio :) | ||||
|
|
22.09.2005 21:34 | [Tunnus poistettu] | ||
| Nämei passaa kaljuille. | ||||
|
|
22.09.2005 21:34 | Samu Sirkiä | ||
| Huomasin :S Kuvatekstissä taas joutuu tagit laittamaan. Ja saisi ne tagit kommenteissakin toimia, ei tulisi niin sotkuiseksi nämä tekstit. No aina oppii ja calm saa siivota jos tarpeelliseksi näkee. | ||||
|
|
22.09.2005 21:32 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Voihan loreaali! Raitiotiemme senkuin monipuolistuu. | ||||
|
|
22.09.2005 21:31 | [Tunnus poistettu] | ||
| Ehkä eri hautomoos kyspytettyjä klooneja. | ||||
|
|
22.09.2005 21:29 | Samu Sirkiä | ||
| Vai olisko ne sisko ja sen velipuoli? | ||||
|
|
22.09.2005 21:29 | Lasse Härkönen | ||
| 2704 onkin näköjään uusi Sv1 :) | ||||
|
|
22.09.2005 21:26 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Siis sisarpuolet... | ||||
|
|
22.09.2005 21:26 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Voidaan kai sanoa, että nämä ovat serkukset. Sama isä (= suunnittelija), mutta eri äidit! | ||||
|
|
22.09.2005 21:25 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Ainakin yhdessä vaiheessa oli laiturin kyljessä "vain puristelu"-teksti. Jos samaan kuvaan sijoittaisi...noh, antaa olla. | ||||
|
|
22.09.2005 21:15 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| No eipä siitä montaa vuotta ole :) Oliskos se tuossa 90-luvun lopulla kun Kelassakin vielä järjestelijä kävi. | ||||
|
|
22.09.2005 21:11 | Eija Mari | ||
| Ai niin kiitos infosta | ||||
|
|
22.09.2005 21:11 | Eija Mari | ||
| Tuosta vois tehdä itselleen kaupunkiasunnon - olis tuo rataliikenteen tarkkailukin hiukan helpompaa | ||||
|
|
22.09.2005 21:09 | Eija Mari | ||
| Turussahan nuo tiekulkuneuvot väkisinkin pakkautuu kokeilemaan pendojen kestävyyttä .... | ||||
|
|
22.09.2005 21:08 | [Tunnus poistettu] | ||
| Konepaja | ||||
|
|
22.09.2005 21:08 | [Tunnus poistettu] | ||
| Ja mikäs arskaa ottaessa kun kesä oli ilmoiltaan mitä mahtavin. Itsekin jään haikeudella kulunutta kesää kaipaamaan... | ||||
|
|
22.09.2005 21:07 | Samu Sirkiä | ||
| Toisessa päässä sentäs on normaali istuinjärjestys :) Tämä pääty on salonkimaisempi. | ||||
|
|
22.09.2005 21:07 | [Tunnus poistettu] | ||
| Kuvan pieni musta Porsse on nokkaa myäten lintas törmättyään Fiattihin ;^) | ||||
|
|
22.09.2005 21:04 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Näimpä. :) Mutta sanoisiko joku nyt milloin se Kelan liikenne lopetetiin? ;) | ||||
|
|
22.09.2005 21:03 | [Tunnus poistettu] | ||
| Neuvona, että kun laitat tänne kommenttiin linkin niin ei siinä tartte olla html-tageja vaan voit laittaa sen ihan näin, kuten esim. tämä https://vaunut.org/kuvasivu.php/16856.html?pvm=22.09.2005&kuvaaja=230&x= | ||||
|
|
22.09.2005 21:02 | Sauli Vähäkoski | ||
| Hauska nimi muuten tällä kuvalla: "rantavarata". Sen vois lukea myös vaikka rantatavararata tai rantavararata tms. :) | ||||
|
|
22.09.2005 21:01 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Hyi kamala mikä vaunu, yök. Ei n e ä akkunasta ulos, vaan pitää kattoo jonku vieraan naamataulua! | ||||
|
|
22.09.2005 21:00 | Samu Sirkiä | ||
| Ok, jotain levyjäkin tuossa kuvassa näkyy myös..? | ||||
|
|
22.09.2005 20:56 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Tässä tapauksessa tuossa on asematunnelin katto sen verran pinnnassa että tukemiskoneen hakut alkaisivat piikata betonia sepelimuokkaamisen sijaan. :) | ||||
|
|
22.09.2005 20:55 | Tommi K Hakala | ||
| Todennäköisesti on tehty samoilla piirrustuksilla joten ovat varsin samanlaisia.Tuollaiset pienet yksityiskohdat saattaa poiketa,siihen aikaan kun metallirakenteet tehtiin itse hyvin pitkälti.Nykyäänhän jos tehtäisiin olisi alihankkija sama molemmilla... | ||||
|
|
22.09.2005 20:51 | Juhana Nordlund | ||
| ole = on | ||||
|
|
22.09.2005 20:50 | Juhana Nordlund | ||
| Mun mielestä Valmetien ja Lokomoiden soittokellon kupukin ole muodoltaan erilainen. Siis alkuperäinen sellainen. Näkyy itse asiassa tässäkin kuvassa. | ||||
|
|
22.09.2005 20:47 | Samu Sirkiä | ||
| Onko tietoa miten identtistä kamaa Lokomo ja Valmet ylipäätänsä tekivät vetureita tehdessään? | ||||
|
|
22.09.2005 20:44 | Samu Sirkiä | ||
| Ratapöllien välissä on jotakin joka hajoisi jos niitä tukemiskoneella kolauttelisi. Eli pölkkyjen tukeminen on kiellettyä kyltistä eteenpäin. Jostain varmaan löytyy toinen vastaava osoittamaan kieltoalueen toisen rajan? | ||||
|
|
22.09.2005 20:41 | Samu Sirkiä | ||
| no joo :p | ||||
|
|
22.09.2005 20:41 | Samu Sirkiä | ||
| Noniin nyt on niitä sisäkuvia pari kappaletta. toka | ||||
|
|
22.09.2005 20:33 | Tommi K Hakala | ||
| Suokaa anteeksi tärähtänyt kuva,ei ollut iltakävelyllä mukana kamerajalkaa... | ||||
|
|
22.09.2005 20:29 | Niila Heikkilä | ||
| Esiopastimien sukupolvenvaihdos menossa. Vanha valkovilkku räpsyttelemässä viimeisiä tuikahduksiaan. | ||||
|
|
22.09.2005 20:25 | Jani Tuominen | ||
| Piiloutuu ahnaalta kuvaajalta ilmeisesti? :) | ||||
|
|
22.09.2005 20:24 | Jani Tuominen | ||
| Hienoa.. | ||||
|
|
22.09.2005 20:23 | Jani Tuominen | ||
| Lihavahan se siinä. (Fat.) Aina turpoo sokerijuurikasralleissa ym. ajankohtaisissa tapahtumissa. | ||||
|
|
22.09.2005 19:39 | Miiro Lindfors | ||
| Otitko kamerakännykällä vai jollain 1mp kameralla? | ||||
|
|
22.09.2005 18:26 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Onko tämä tulevaisuudesta, kun opastimet laseroivat ja taivas on ihan saasteiden peittämä? > Onko tätä kuvaa muokattu kun mitetityttää nuo värit? | ||||
|
|
22.09.2005 18:24 | Mika T. Polamo | ||
| ...vakinaisena. | ||||