Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 22.09.2005 22:31 Perttu Karttunen  
  Puomitulitus ei onnistunut sattuneesta syystä, siksi tuo valoyksikön vasemmanpuoleinen valo on "laajempi" :) Oli varsin ovelan näköinen, ja harmittaa vietävästi kun ei ehtinyt saada samalla videokuvaa tilanteesta
kuva 22.09.2005 22:18 Lari Nylund  
  Tuo takana oleva raide taitaa kuitenkin olla Kelasta Pikkalaan menevä raide.
kuva 22.09.2005 22:14 Miika Rissanen  
  kyllä minä ainakin jonkun vieraan naamataulua kattoisin,valitsisin vaan jonkun mukavan :)
kuva 22.09.2005 22:13 Tommi K Hakala  
  Sähkö-otso norjasta; http://www.jernbane.net/norge/skd/ska223/223-402_02.jpg
kuva 22.09.2005 22:02 Anssi Manninen  
  Noniin,nyt näyttää kuvatekstikin hyvältä!
kuva 22.09.2005 21:56 Anssi Manninen  
  H864? Mikäs se semmonen juna on? Eikös kuitenkin H863!!
kuva 22.09.2005 21:52 Tommi K Hakala  
  Marsu puuttuu kanssa,ja olishan se hienoa kun tuosta keskeltä vemputtelisi vielä karhukoira kohden autovaunuraidetta.Mutta se taitaa olla mennyttä aikaa...keltasirkku oli vaunuvarikolla,nallea ei näkynyt tänään.
kuva 22.09.2005 21:46 Samu Sirkiä  
  Aivan, mietin näitä ongelmapuolia juuri. Toisaalta samat riskit on kuvateksteissäkin? Mutta joo asiaan takaisin. Jos käytte Barcelonassa ja on aikaa sompailla lähijunalla Vilanova i la Geltrú nimiseen kylään, niin museo kannattaa käydä katsomassa, vaikkei mikään kovin ihmeellinen olekaan. Tallikaaressa ja pihalla on vetopelit suunnilleen aika- ja samalla myös kokojärjestyksessä. Jokunen vaunukin on säästynyt esiteltäväksi. Sisätiloissa on hieno diashow historiasta ja muuta sälää. Aikaa kannattaa varata vajaa tunti suuntaansa matkustamiseen (itsekin häröilin ensin väärään junaan) ja sitten itse näyttelyyn 2-4 tuntia riippuen siitä miten tarkasti asiat tahtoo tutkia.
kuva 22.09.2005 21:39 Olli Keski-Rahkonen  
  Enää ei puutu kun Perluskooni ja Halmeen Topi.
kuva 22.09.2005 21:38 [Tunnus poistettu]  
  Noista näköö muuten hyvin, miten vahoosta pskoosta saa tyylikkähiä. Vähän terhakkaa väriä pintahan, ja nämän on komiota, oikiasti!
kuva 22.09.2005 21:35 Olli Keski-Rahkonen  
  Jossain vaiheessa html toimikin täällä kommenteissa kunnes joku keksi asentaa kivoja javascript-ikkunoita kommentteihin haukkumaan sivustoa.
kuva 22.09.2005 21:35 Samu Sirkiä  
  Ja jos sellaisen kyltin saisi jostain.. :p
kuva 22.09.2005 21:34 Olli Keski-Rahkonen  
  Hmm, erittäin harkittavissa oleva kuvausvisio :)
kuva 22.09.2005 21:34 [Tunnus poistettu]  
  Nämei passaa kaljuille.
kuva 22.09.2005 21:34 Samu Sirkiä  
  Huomasin :S Kuvatekstissä taas joutuu tagit laittamaan. Ja saisi ne tagit kommenteissakin toimia, ei tulisi niin sotkuiseksi nämä tekstit. No aina oppii ja calm saa siivota jos tarpeelliseksi näkee.
kuva 22.09.2005 21:32 Kimmo Pyrhönen  
  Voihan loreaali! Raitiotiemme senkuin monipuolistuu.
kuva 22.09.2005 21:31 [Tunnus poistettu]  
  Ehkä eri hautomoos kyspytettyjä klooneja.
kuva 22.09.2005 21:29 Samu Sirkiä  
  Vai olisko ne sisko ja sen velipuoli?
kuva 22.09.2005 21:29 Lasse Härkönen  
  2704 onkin näköjään uusi Sv1 :)
kuva 22.09.2005 21:26 Kimmo Pyrhönen  
  Siis sisarpuolet...
kuva 22.09.2005 21:26 Kimmo Pyrhönen  
  Voidaan kai sanoa, että nämä ovat serkukset. Sama isä (= suunnittelija), mutta eri äidit!
kuva 22.09.2005 21:25 Kimmo Pyrhönen  
  Ainakin yhdessä vaiheessa oli laiturin kyljessä "vain puristelu"-teksti. Jos samaan kuvaan sijoittaisi...noh, antaa olla.
kuva 22.09.2005 21:15 Olli Keski-Rahkonen  
  No eipä siitä montaa vuotta ole :) Oliskos se tuossa 90-luvun lopulla kun Kelassakin vielä järjestelijä kävi.
kuva 22.09.2005 21:11 Eija Mari  
  Ai niin kiitos infosta
kuva 22.09.2005 21:11 Eija Mari  
  Tuosta vois tehdä itselleen kaupunkiasunnon - olis tuo rataliikenteen tarkkailukin hiukan helpompaa
kuva 22.09.2005 21:09 Eija Mari  
  Turussahan nuo tiekulkuneuvot väkisinkin pakkautuu kokeilemaan pendojen kestävyyttä ....
kuva 22.09.2005 21:08 [Tunnus poistettu]  
  Konepaja
kuva 22.09.2005 21:08 [Tunnus poistettu]  
  Ja mikäs arskaa ottaessa kun kesä oli ilmoiltaan mitä mahtavin. Itsekin jään haikeudella kulunutta kesää kaipaamaan...
kuva 22.09.2005 21:07 Samu Sirkiä  
  Toisessa päässä sentäs on normaali istuinjärjestys :) Tämä pääty on salonkimaisempi.
kuva 22.09.2005 21:07 [Tunnus poistettu]  
  Kuvan pieni musta Porsse on nokkaa myäten lintas törmättyään Fiattihin ;^)
kuva 22.09.2005 21:04 Valtteri Keski-Säntti  
  Näimpä. :) Mutta sanoisiko joku nyt milloin se Kelan liikenne lopetetiin? ;)
kuva 22.09.2005 21:03 [Tunnus poistettu]  
  Neuvona, että kun laitat tänne kommenttiin linkin niin ei siinä tartte olla html-tageja vaan voit laittaa sen ihan näin, kuten esim. tämä https://vaunut.org/kuvasivu.php/16856.html?pvm=22.09.2005&kuvaaja=230&x=
kuva 22.09.2005 21:02 Sauli Vähäkoski  
  Hauska nimi muuten tällä kuvalla: "rantavarata". Sen vois lukea myös vaikka rantatavararata tai rantavararata tms. :)
kuva 22.09.2005 21:01 Valtteri Keski-Säntti  
  Hyi kamala mikä vaunu, yök. Ei n e ä akkunasta ulos, vaan pitää kattoo jonku vieraan naamataulua!
kuva 22.09.2005 21:00 Samu Sirkiä  
  Ok, jotain levyjäkin tuossa kuvassa näkyy myös..?
kuva 22.09.2005 20:56 Olli Keski-Rahkonen  
  Tässä tapauksessa tuossa on asematunnelin katto sen verran pinnnassa että tukemiskoneen hakut alkaisivat piikata betonia sepelimuokkaamisen sijaan. :)
kuva 22.09.2005 20:55 Tommi K Hakala  
  Todennäköisesti on tehty samoilla piirrustuksilla joten ovat varsin samanlaisia.Tuollaiset pienet yksityiskohdat saattaa poiketa,siihen aikaan kun metallirakenteet tehtiin itse hyvin pitkälti.Nykyäänhän jos tehtäisiin olisi alihankkija sama molemmilla...
kuva 22.09.2005 20:51 Juhana Nordlund  
  ole = on
kuva 22.09.2005 20:50 Juhana Nordlund  
  Mun mielestä Valmetien ja Lokomoiden soittokellon kupukin ole muodoltaan erilainen. Siis alkuperäinen sellainen. Näkyy itse asiassa tässäkin kuvassa.
kuva 22.09.2005 20:47 Samu Sirkiä  
  Onko tietoa miten identtistä kamaa Lokomo ja Valmet ylipäätänsä tekivät vetureita tehdessään?
kuva 22.09.2005 20:44 Samu Sirkiä  
  Ratapöllien välissä on jotakin joka hajoisi jos niitä tukemiskoneella kolauttelisi. Eli pölkkyjen tukeminen on kiellettyä kyltistä eteenpäin. Jostain varmaan löytyy toinen vastaava osoittamaan kieltoalueen toisen rajan?
kuva 22.09.2005 20:41 Samu Sirkiä  
  no joo :p
kuva 22.09.2005 20:41 Samu Sirkiä  
  Noniin nyt on niitä sisäkuvia pari kappaletta. toka
kuva 22.09.2005 20:33 Tommi K Hakala  
  Suokaa anteeksi tärähtänyt kuva,ei ollut iltakävelyllä mukana kamerajalkaa...
kuva 22.09.2005 20:29 Niila Heikkilä  
  Esiopastimien sukupolvenvaihdos menossa. Vanha valkovilkku räpsyttelemässä viimeisiä tuikahduksiaan.
kuva 22.09.2005 20:25 Jani Tuominen  
  Piiloutuu ahnaalta kuvaajalta ilmeisesti? :)
kuva 22.09.2005 20:24 Jani Tuominen  
  Hienoa..
kuva 22.09.2005 20:23 Jani Tuominen  
  Lihavahan se siinä. (Fat.) Aina turpoo sokerijuurikasralleissa ym. ajankohtaisissa tapahtumissa.
kuva 22.09.2005 19:39 Miiro Lindfors  
  Otitko kamerakännykällä vai jollain 1mp kameralla?
kuva 22.09.2005 18:26 Kasimir Kärkkäinen  
  Onko tämä tulevaisuudesta, kun opastimet laseroivat ja taivas on ihan saasteiden peittämä? > Onko tätä kuvaa muokattu kun mitetityttää nuo värit?
kuva 22.09.2005 18:24 Mika T. Polamo  
  ...vakinaisena.