Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 21.09.2005 22:07 Lari Åhman  
  Ylemmäinenhän tämä, akselinlaskuri/kuumakäynti-ilmaisin sijaitsee junan alla, ja tasoristeys onkin nimeltään Ylemmäinen. Ja tuon tolpan km on siis 556 ;)
kuva 21.09.2005 21:57 Lari Nylund  
  Olisikos ollut TS, jossa kuljettajan mainittiin sanoneen noudattaneensa nopeusrajoitusta. Syytä on epäillä, jos auto on 40km/h nopeussa osunut katukiveykseen ja kimmonnut siitä aidan läpi kiskojen vierustalle jatkaen niiden vierustaa vielä 40 metriä. Yhteensä matkaa oli ollut lukemieni tietojen mukaan yli 70 metriä.
kuva 21.09.2005 20:57 Mika Nuutinen  
  Typeryksiä löytyy ja tulee löytymään,huomiottava jäävä osapuoli on todellakin koneen kuljettaja sekä kaikki muut junassa työskentelevät.
kuva 21.09.2005 20:44 Miika Rissanen  
  https://vaunut.org/kuvasivu.php/5558.html joku tunnistamaton lyhyt pää
kuva 21.09.2005 20:44 Juhani Pirttilahti  
  Joskus klo 15-18
kuva 21.09.2005 20:40 Tommi K Hakala  
  Eikun kyselemään,eikös noita Dv15:ia ole nyt purkuun menossa.Voisit saada edes sen,sillä kun ei voi kilpailla VR:n kanssa tulevaisuudessa_ _ _ _ _ _
kuva 21.09.2005 20:36 Valtteri Keski-Säntti  
  Hah, vielä jos saisi koko ajopöydän! :P
kuva 21.09.2005 19:58 Jape Ruotsalainen  
  Siirtoajo menee siis Tampereen ohi perjantai-iltana?
kuva 21.09.2005 19:50 Lasse Härkönen  
  Ei muuten kellään satu olemaan kuvia Palopuron asemarakennuksesta ehjänä? Itse pidin asemarakennusta aikoinaan niin itsestäänselvyytenä että en pitänyt kuvaamisen kanssa kiirettä. Ja niinhän siinä sitten kävi että itselläni on kuvia vain rakennuksen purkamisesta. Oli kyllä hyvä opetus siitä, että omassa arkielämässä päivittäin olevia asioita kannattaa kuvata heti, huomenna voi olla liian myöhäistä...
kuva 21.09.2005 19:25 Mikko Martimo  
  Mihin aikaan arviolta tämä juna on Turussa?
kuva 21.09.2005 19:03 Petri Lehtonen  
  Ei siinä jutussa mitään mainittu nopeusrajoituksen noudattamisesta. Jos kyseinen kuljettaja kiihdyttää normaalisti siihen vauhtiin. Tai vaihtoehtoisesti sillä on ollut niin kapeat renkaat että sivuttaispitoa ei ole ollut tarpeeksi. :P
kuva 21.09.2005 18:45 Eero Heinonen  
  Radan rakenne viittaisi juurikin Ilm-Yv-rataan.
kuva 21.09.2005 18:45 Mika Nuutinen  
  Oiskohan tämä Ylemmäinen 451+0555+0865 ja rata ois Iisalmi-Ylivieska?
kuva 21.09.2005 18:29 Tero Korkeakoski  
  Joo, varmasti äijä ajoi neljääkymppiä. Tuollaisille urpoille ei saisi antaa korttia lainkaan...
kuva 21.09.2005 18:15 Eero Heinonen  
  Joko minut lasketaan Vempu-ihimiseksi? Nimim. onnellinen ralliratin omistaja ;)
kuva 21.09.2005 18:04 Eero Heinonen  
  Hmm, mutta missä lukee, että kaikki junat (lukuunottamatta taajiksia) alkaa ajamaan 200 km/h heti radan avauduttua? Pendot niin saattavat tehdä, mutta tuskin ainakaan joka IC saa Marsun keulille niin kauan kun Lahdesta itään saa ajaa vain 140 km/h...
kuva 21.09.2005 17:56 Lari Nylund  
  Dv12 2640 ilman raitoja, mutta juhannuskoivuilla: https://vaunut.org/kuvasivu.php/14838.html
kuva 21.09.2005 17:15 Antti Busk  
  Onkos tuossa UIC54 -> K43 -> K30 ?
kuva 21.09.2005 16:05 Lari Åhman  
  Sami, mm. 2640 on sellainen, jossa pitkän keulan esteenraivaaja on ilman raitoja.
kuva 21.09.2005 15:55 Kimmo Pyrhönen  
  Vasemmanpuoleinen reikä osoittaa hyvin, kuinka jyrkästi rata kohti Flåmia alkaa laskeutua. Tunnelin alku on keinotekoinen ja suojaa lähinnä lumivyöryiltä. Tästä kuvan ottosuuntaan on kilometrin matkalla linnuntietä rataa viidellä eri korkeudella. Tämä on aivan uskomattoman hieno paikka ja vielä melko lähelläkin, joten eikun tutustumaan.
kuva 21.09.2005 15:53 Kimmo Pyrhönen  
  Tämäkin olisi ollut knoppikysymyksenä varsin vaikea, näyttää ihan normaalilta linjaosuudelta.
kuva 21.09.2005 15:43 Teppo Niemi  
  Kuvassa näkyy myös vanhan Halikonjoen sillan ristikkojänne.
kuva 21.09.2005 15:24 Eija Mari  
  Koko kuvasarja on tyylekäs - on tuolla seudulla hienot maastonmuodot. Tää on kyllä mun suosikki näistä.
kuva 21.09.2005 15:23 Aki Grönblom  
  Tässä päässä oven takaa löytyy käsienpesulaari, jota kyllä huhujen mukaan jotkut aikanaan WC:näkin käyttivät. Toisessa päässä vastaavassa kohtaa on muuttajahuone.
kuva 21.09.2005 15:17 Valtteri Keski-Säntti  
  Tämä on kyllä hieno!
kuva 21.09.2005 14:14 Sami Matthews  
  Mistäs kaikista muista deevereistä puuttuu esteenraivaajasta raidoitus?
kuva 21.09.2005 13:01 Mika Hakala  
  Paitsi ettei tämä kyllä mitää "Keltti" olekaan. Se on "Napa" ainakin kuusaan kartalla, ja Keltti se kuutostien pohjoispuolella oleva alue mm. lekasora tehdas jonne ne kiskot päättyy ja Keltinsilta jota korjailtii.
kuva 21.09.2005 12:58 Otto Vesterinen  
  "Auto on turpo ja kuski on urpo..."
kuva 21.09.2005 12:57 Otto Vesterinen  
  Lätillä.
kuva 21.09.2005 12:06 Simo Toikkanen  
  Tuosta vesikourusta minäkin päättelin, että teräsvaunu on Maschinenfabrik Esslingenin tuotantoa. Ihan en kuvasta pysty varmistamaan telejä, mutta veikkaan München-Kassel-telejä. Ilmeisesti sama kalusto kyseessä kuin kuvan https://vaunut.org/kuvasivu/16423 esittämässä junassa.
kuva 21.09.2005 11:49 Mika Hakala  
  Eipäs oo vaan makkarajuna!
kuva 21.09.2005 11:48 Mika Hakala  
  toiha on kyl kortti. aitomäki 2.6.2004! Eiks ooki?
kuva 21.09.2005 11:45 [Tunnus poistettu]  
  Ja taitaa olla tuo teräsvaunu niitä alkuperäisiä münscheniläisiä. Jos nyt oikein kirjoitin tuon kaupngin nimen :).
kuva 21.09.2005 11:42 Mika Hakala  
  Kyllä se niin vaan oli.
kuva 21.09.2005 11:40 [Tunnus poistettu]  
  Fiat 600:kin löytyy kuvasta. Legendaarinen klassikkoauto se tuokin.
kuva 21.09.2005 11:37 [Tunnus poistettu]  
  Espanjalaisia huruja :).
kuva 21.09.2005 11:25 Juhani Pirttilahti  
  Todellisuudessa kello oli 21.
kuva 21.09.2005 11:21 Simo Toikkanen  
  EXIF-tiedon mukaan 10 sekuntia yli puolenyön, 20.9. puolella. Kai se lasketaan sitten illaksi...
kuva 21.09.2005 10:55 Aki Grönblom  
  Öljyn hinnan noustessa vois tietysti harkita. Cleittonihuoneessa olis toki tempera-säiliölle ja separaattorille. Ai nii ja uudet suuttimet...
kuva 21.09.2005 10:47 [Tunnus poistettu]  
  S46 oli eilen Ol-Hki Sr2+3*Ex+Rbkt.
kuva 21.09.2005 10:46 Lari Nylund  
  Täällä on paljon myös rautateillä töitä tekeviä ja voin olla varma, että yksikään junassa työskentelevä ei naura tuon linkin jutun jälkeen. Hyvä, että ymmärrät meitä. Pidetään vaunut.org laadukkaana sivustona ja jätetään idioottien temput ilman minkäänlaista huomiota.
kuva 21.09.2005 10:26 [Tunnus poistettu]  
  Ai olix se sopimaton? No juu en sit laita linkkejä vastaavista.
kuva 21.09.2005 10:24 [Tunnus poistettu]  
  Erikoinen vaunu, kyljessä lukee Fots 27510 oikeasti on Fot 23910. Vaunun tarkoitus selvisi, mutta kuten Lari sanoi ei pidä paljastaa.
kuva 21.09.2005 10:20 [Tunnus poistettu]  
  kime:älä laita enää tällaisia kuvia, tämä on rautatieharrastus sivusto!
kuva 21.09.2005 10:17 Lari Nylund  
  Ei hitto mikä idiootti. Kaukana ei ole tuossakaan, ettei olisi kaverin viimeinen teko. Tuollaiset ei kaipaa todellakaan minkäänlaista julkisuutta.
kuva 21.09.2005 10:13 Kimmo Kotimäki  
  Sehän tässä tietysti on, että viime vuonna tulleet Sr2:n uudet pyöräkerrat on koeajettu vain nopeudelle sn 160 ja koeajot nopeudelle sn 200 pitäisi suorittaa myös ennen Lahden oikoradan avaamista. Vai onko jo koeajettu?
kuva 21.09.2005 10:12 Lari Nylund  
  Pahoittelen, linkki ei toimi suoraan karttaan. Kirjoita linkkiä käyttäessäsi seuraavat tiedot. Katuosoite Urpontie, kaupunki Turku.
kuva 21.09.2005 10:08 Lari Nylund  
  Huvitti eilen, kun sain töissä tekstiviestillä tiedon tapahtumasta "Kuljettaja ok, Porsche atomeina". Ilman muuta, paikalla olevaa 40km/t nopeusrajoitusta noudattamalla auto liukuu yhteensä yli 70 metriä läpi aitojen. Tapahtumapaikka löytyy kartalla tästä: http://www.020202.fi/kartat . Sinäsä huvittavaa, että tapahtumapaikan toisella puolella on varsin hauska tiennimi.
kuva 21.09.2005 10:04 Simo Toikkanen  
  Ilmeisesti melko yleinen vekotin konepajoilla. Pasilan konepajalla on ainakin ollut traversseja muutama kpl. Onkohan hallien sisälläkin ollut siirtolavoja? https://vaunut.org/kuvasivu.php/8895
kuva 21.09.2005 09:59 Jouni Hytönen  
  Nämä maailman parhaat kuljettajat onnistuvat aiheuttamaan onnettomuuksia ja vaaratilanteita, vaikka rataverkolta poistettaisiin kaikki tasoristeykset. >:(
kuva 21.09.2005 09:57 Jouni Hytönen  
  "Autoilija kertoi kiihdyttäneensä normaalisti..." Kaikki tosiasiat kannattaa tietenkin kiistää, ennenkuin todisteita löytyy. Aika päivänselvää on, ettei aivan rajoitusten mukaan ole edetty.