Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 21.09.2005 09:44 Lari Nylund  
  Maisemat ovat ko. rataosalla niin upeat, että ikkunat on syytä olla isot ja puhtaat. Lisäksi 73-sarjan junissa on oikeita maisemaikkunoita mm. NSB Komfort(=1.)-luokassa ja ravintolavaunussa. Katso kuvasta: https://vaunut.org/kuvasivu.php/16746.html?kuvaus=&paikka=&tyyppi=0&kuvaaja=454&x=
kuva 21.09.2005 09:36 Lari Nylund  
  "Kyl määki Turuus..." http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:2:0:0,4:2:1:1:2005-09-21,4:328244,1:0:0:0:0:
kuva 21.09.2005 09:36 Eija Mari  
  Hämäsipä tuo kyljestä heijastunut maisema aluksi! Onpa siisti kylki kulkuvälineessä ja maisemakin varsin hulppea.
kuva 21.09.2005 09:15 Otto Tuomainen  
  Tämä 2534 https://vaunut.org/kuvasivu.php/14703.html ehti kesän aikana toimia Hangon päivystäjänä. Mahtoikohan "loma" etelässä olla virkistävä? :)
kuva 21.09.2005 08:19 Lari Åhman  
  Jaa-a, ilmeisesti se käyttölaitteen halkaisu olisi vienyt turhan paljon aikaa, ja luulisin, että silloinkin olisi pitänyt nostaa veturi ilmaan, joten se oli sama hoitaa näin.
kuva 21.09.2005 07:29 Joona Kärkkäinen  
  ja siipipyörälogo!
kuva 21.09.2005 07:19 Tapio Keränen  
  Kyllä Jussi tunnisti Pikku-Jumbon oikein. 1106 se on.
kuva 21.09.2005 07:12 Leo Männistö  
  Vehje on lelu jos käyttää polttoaineenaan kevyttä polttoöljyä =) Ja viikonloppuna pitäs käydä vastaavaa kuplaa katsomassa, sais asjanmukaisen kuvausauton
kuva 21.09.2005 01:23 Lari Nylund  
  Kyseinen P971 saapui Ouluun kello 17.35 ja jätti P51:n myöhään 25 minuuttia. Kemistä jatkettiin 7 minuuttia hitaassa ja Rovaniemelle tultiin 5 minuuttia myöhässä.
kuva 20.09.2005 23:28 Matti Salminen  
  Mikähän tuohon tuli ettei hinata voinut? Yleensä näissä tapauksissa akselinkäyttölaite halkaistaan ja sen jälkeen hinaus sujuu "normaalisti".
kuva 20.09.2005 22:32 Joni Leskinen  
  Olen ymmärtänyt, että tämän tasoristeyksen piti poistua tästä jo ajat sitten ja kohtalaisen kiireellisellä aikataululla?
kuva 20.09.2005 22:22 Jussi Kortman  
  Knaperstan sijaitsee Porvoon radalla n.2-3km Hinthaarasta Nikkilän suuntaan.
kuva 20.09.2005 22:14 Lari Åhman  
  Jape, vissiin melko monimutkaista(?) laittaa Susi hinaukseen, ja tämähän saa Kuopiossa reilusti lisää pituutta, tänäänkin kuulemma yli 30 vaunua. Luulisin tämän johtuvan puhtaasti veturikierrosta
kuva 20.09.2005 22:13 Otto Tuomainen  
  Tuo oli siis vastaus tuohon Vek89:n kysymykseen... Ettei kukaan vaan käsitä väärin...
kuva 20.09.2005 22:11 Otto Tuomainen  
  Arvaus: koksia Tornioon?
kuva 20.09.2005 22:00 Anssi Manninen  
  Mukavampi ajella kahdella sudella! =)
kuva 20.09.2005 21:56 Jape Ruotsalainen  
  Missä on Knaperstan?
kuva 20.09.2005 21:55 Jape Ruotsalainen  
  Miksi tämmöisissä tilanteissa toinen susi ei ole hinauksessa?
kuva 20.09.2005 21:50 Perttu Karttunen  
  Täytyy kyllä hämmästellä tuota Juhanin höyryveturiasiantuntemusta. Hyvä kun itse edes sarjat erottaa toisistaan. Mutta itse taas muistaa/ tunnistaa joitain dieseleiden erikoisuuksia, niin ne ajat muuttuu... Mahtavia kuvia kerrakseen, btw. Kiitokset tapiolle siitä täällä olevasta Sysmäjärven aseman kuvasta, ollaan tekemässä asemalle uutta wanhaa aseman nimikylttiä. Siitä kuvasta suurensuuri apu sen toteutuksessa.
kuva 20.09.2005 21:50 Anssi Manninen  
  Meneehän täältä puuta paljonkin länteen ja mm.pietarsaareen yms.
kuva 20.09.2005 21:43 Anssi Manninen  
  No ei tämä kyllä mikään T4724 ole! Tämä on varmaankin T4719.
kuva 20.09.2005 21:33 [Tunnus poistettu]  
  Mä teen vastakysymyksen mistäs muualta Suomesta löytyisi tuollainen Tk3:n tenderi. Heitän nyt ihan lonkalta sen kummemmen tarkistamatta, että toi on 1106. Mutta, jos jostain päin Suomea löydätte tämän tyylisiä Tk:n tendereitä niin kertokaa ihmeessä.
kuva 20.09.2005 21:28 Tommi K Hakala  
  juu....ja näin ne muodot tuhottiin; https://vaunut.org/kuvasivu.php/9642.html
kuva 20.09.2005 21:27 Arto Papunen  
  Minkämoisella kalustolla hoidettiin Kaskisten/Kristiinan henkilöliikenne ennen lakkautusta?
kuva 20.09.2005 21:26 Kimmo Pyrhönen  
  Todella antiikkisen näköistä maisemaa, jota en taatusti olisi tunnistanut ja voinut jopa epäillä suomalaisuuttakin. Näin ne vain paikat ja ajat muuttuvat. Mukava sarja Tapsalta, ajalta jolloin olin h y v i n nuori ;-D
kuva 20.09.2005 21:24 Kimmo Pyrhönen  
  Pyöreät, silmäähivelevät muodot :-)
kuva 20.09.2005 21:23 Kimmo Pyrhönen  
  Mistä sen joensuulaisuuden tunnistaa?
kuva 20.09.2005 21:22 [Tunnus poistettu]  
  Ja huomatkaa ainoa Risto, missä oli Pekan tyylinen puskinlevy tienraivaajana! Taustalla näemmä joku Jns:n Pikku-Jumbo pajamatkalla.
kuva 20.09.2005 21:20 Kimmo Pyrhönen  
  Aivan kuin juna olisi katkennut.
kuva 20.09.2005 21:18 Kimmo Pyrhönen  
  Eikös se ole se sama, joka majaili Kisko-Kallen vierellä? Hauskaa, että vielä löytyy käyttöä Otsollekin.
kuva 20.09.2005 21:14 Ville Saarelainen  
  Tuosta ei varmasti yksikään kuski uskalla yrittää ajaa päin punaista. :-P
kuva 20.09.2005 21:10 Arto Papunen  
  Onko tuossa moottori paikallaan?
kuva 20.09.2005 21:10 Jukka Markkanen  
  Tuo on varmaan siitä Tähtien Setä elokuvasta ; )
kuva 20.09.2005 21:10 Lari Åhman  
  Onhan tämä täällä majaillut varmasti vuosikymmeniä, jos ajopäiväkirjaan on luottamista... :)
kuva 20.09.2005 21:07 Lari Åhman  
  Kyllähän niitä on varmasti on Oulussa ja kaikilla päävarikoilla, mutta näistä alkaa olla jo pientä puutetta, koska ne alkavat repeillä saumoistaan jo pelkästä vanhuudestaan, eikä ihme, sillä katsoin tuon uuden telin akselinkäyttölaitteen laattaa, jossa valmistusvuodeksi ilmoitettiin 1968... Ja kun näitä telejä ei ihan mistä tahansa taida saada.
kuva 20.09.2005 21:06 Jukka Markkanen  
  =) hauska kuva
kuva 20.09.2005 21:06 Valtteri Keski-Säntti  
  Vieläkö Heinolassa ainakin vuonna 1996 lojunut Move-51h on tallella jossakin vai onko jo romuna?
kuva 20.09.2005 21:04 Tommi K Hakala  
  Paikallinen Move 51.
kuva 20.09.2005 21:03 Lari Åhman  
  Tuosta Jounin mainitsemasta asiasta tuli mieleen, että varsin usein T4071:ssä, joka ajaa siis Jns-Ol, kulkee usein aivan täynnä olevia Vokkeja, siis hyvä kun ei tavara tule yli sieltä. Ja se tavara on nimenomaan tämän pelletin näköistä, tuskin kuitenkaan sitä on. Oiskos jollain sitten tietoa, mitä tämä tavara oikein on?
kuva 20.09.2005 21:03 Tommi K Hakala  
  Onkohan noita deeverin telejä paljon varalla?
kuva 20.09.2005 21:01 Valtteri Keski-Säntti  
  Häh? Mistä lähtien Tve1 435 on ollut Iisalmessa? Missähän niitä nyt on vielä jäljellä?
kuva 20.09.2005 20:55 Lari Åhman  
  Tämä telien vaihto oli asentajan mukaan ensimmäinen hänen historiassaan. Poikkeustapaukseen oli syynä akselinkäyttölaitten öljyjen palaminen ja tästä seurannut laakereiden hirttäminen, joten veturia ei kuulemma voinut edes hinata turvallisesti. Tänään tämä pääsi uusin telein matkaamaan kohti Oulua, tosin hinauksessa ja kartaanit vandringilla...
kuva 20.09.2005 20:54 Tommi K Hakala  
  Erikoinen systeemi...
kuva 20.09.2005 20:22 Arto Papunen  
  Arvasit väärin, oli ihan joku parkanolainen.
kuva 20.09.2005 20:20 Jouni Hytönen  
  Arvaan, että aloitteen tekijä on eräs kansanedustaja läntisestä Keski-Suomesta. :)
kuva 20.09.2005 20:18 Jouni Hytönen  
  Kisko- ja kumipyöräkaluston asjallisuus! :)
kuva 20.09.2005 20:14 Arto Papunen  
  Pori-Haapamäen radan uudelleen käyttöönottamisesta on tehty EU:hun kansalaisaloite. Ja Parkanon kaupunki on tietysti antanut kielteisen kannan Niinisalo-Kihniön radan lakkauttamiselle/purkamiselle
kuva 20.09.2005 20:02 Perttu Karttunen  
  SIinäpä se onkelman ydin onkin kun alkuperäisen suunnitelman mukaan rata olisi jatkunut Kerettiin vasta isomman tien tasoristeyksen jälkeen, mutta ratapenkka on niillä kohdin tosi korkalla joten siihen ei järkevästi tien ylitystä saada :))
kuva 20.09.2005 19:54 Arto Papunen  
  Jatketaanko jommasta kummasta nykyisen radan päästä vai pistetäänkö jonnekkin vaihde uudelle radalle?
kuva 20.09.2005 19:48 Perttu Karttunen  
  Kyllä näin olisi tarkoitus. Vuoden lopussa päättyy 1-vaiheen Leader - rahoitus ja kakkosvaihetta haetaan heti ensi vuoden alussa. Rataa jatkettaneen Keretin suuntaanjoskin linjaukset on vielä melko avoimia. Tasoristeyksiä siis tulee rutkasti lisää ensikesänä. 2 - 3 ainakin.
kuva 20.09.2005 19:27 Joni Kontio  
  Varsin kiva kuvasarja!