Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 15.09.2005 21:42 [Tunnus poistettu]  
  Jokainen varmaan ymmärsi, että pidän todella tästä kuvasta. Väkisinkin vetää hymyn korviin!
kuva 15.09.2005 21:27 Jorma Rauhala  
  Turvaväritys tuli 1980-luvulla. Alunperin nokan keltainen oli punainen ja punainen kermaa. Jos tämä on noinkin vanha kuin vm.1955, niin sitten se on ollut myös Dm4-tyylisen punervan ja vaalean värinen, mutta tämä näyttäisi kyllä 1960-luvun alun bussityypiltä. Ja taitaa olla se jonka kotipesä oli Tampereen vanhoilla talleilla viimeisinä työvuosinaan. Miksi Rau-numero on poistettu eli mikäs se on?
kuva 15.09.2005 21:20 Niila Heikkilä  
  Painavia laitteita kyllä. Tosin tuo yksilö jäi hieman alle 300 tonnin, tarkka paino oli 267 tonnia.
kuva 15.09.2005 20:46 Valtteri Keski-Säntti  
  Tuo Toijalan pysähdys oli hauska. Aika moni meinasi eksyä tuohon "aavejunaan". (erään laiturilla odottelevan sanoin;))
kuva 15.09.2005 20:38 Kasimir Kärkkäinen  
  Kävisikö kuva moottorista, jossa on reikä?
kuva 15.09.2005 20:34 Perttu Karttunen  
  Tämähän on loistava kuva osoittamaan mihin harrastajat on valmiita alentumaan :D
kuva 15.09.2005 20:23 Jokke Harju  
  No kyllä niitä renkaita tarvitaan... Tuo muuntaja painaa reilut 300 tonnia. Ainakin Alajärven vastaava on.
kuva 15.09.2005 20:10 Kasimir Kärkkäinen  
  Sitä mäkin. Mä tuun tänne kattomaan junia enkä miesten perspuoliskoja.
kuva 15.09.2005 19:45 Topi Lajunen  
  Junan numeron ja tarjousmainoksen lisäksi on aiheellista mainita, että kuva on vallan mainio.
kuva 15.09.2005 19:38 Topi Lajunen  
  Kuva jossa reikä... :)
kuva 15.09.2005 18:14 Eero Heinonen  
  Ei kuitenkaan (vielä) ole tullut poikkeamailmoitusta HMVY:n ATU:n vastaisesta junasta. :P
kuva 15.09.2005 18:14 Juha Vuorinen  
  Mitens toi asento on niin kumman näkonen??
kuva 15.09.2005 18:13 Juha Vuorinen  
  Tällä kertaa ol sentäs riittävän iso paita.. :)
kuva 15.09.2005 17:43 [Tunnus poistettu]  
  No tää on sitten toinen "naurettava" kuva! Sais nyt olla hiukan isompanakin esillä.
kuva 15.09.2005 17:20 Olli Keski-Rahkonen  
  Kääk! Kuvasit sitten minutkin :)
kuva 15.09.2005 17:18 Otto Tuomainen  
  Eli olen kuvannut tämän junan https://vaunut.org/kuvasivu.php/15963.html hetkeä aikaisemmin...
kuva 15.09.2005 16:28 Otto Tuomainen  
  Tätä https://vaunut.org/kuvasivu.php/12070.html alemmas en ole vielä junien takia vajonnut... :)
kuva 15.09.2005 16:15 Olli Keski-Rahkonen  
  Ison Vaaleen mäntä on 200 mm halkaisijaltaan. Kuten todettua, ei missään ison veturin päämoottorissa ole noin pientä mäntää. Jostain pienveturista, työkoneesta tai moottorivaunusta se voisi tietty olla.
kuva 15.09.2005 16:09 [Tunnus poistettu]  
  hetkinen.. onko jossain 117mm lähellä?
kuva 15.09.2005 16:08 [Tunnus poistettu]  
  minkä kokoinen on iso-vaaleen mäntä?
kuva 15.09.2005 16:04 Olli Keski-Rahkonen  
  Juha on kyllä todistettavasti ennenkin langennut palvomaan raidekulkuneuvoja ;) http://sm3.1g.fi/kuvat/SRSajelu_250705/img_8829.jpg
kuva 15.09.2005 16:02 Tunnus poistettu  
  Ai,vastauskin oli jo.
kuva 15.09.2005 16:01 Tunnus poistettu  
  Lättä...?
kuva 15.09.2005 15:50 Eero Heinonen  
  Täytyy myöntää, että Lari taitaa olla enemmän tosi-Vemppu-harrastaja kuin minä, vaikka kaikkea rojua ja dokumenttia täältäkin löytyy, niin MANin mäntää ei (toistaiseksi) löydy...:)
kuva 15.09.2005 15:40 Jukka Kolppanen  
  Tämähän on ihan siisti kuva, ei edes raksavakoa näkyvissä ;~)
kuva 15.09.2005 15:40 Lari Åhman  
  120 mm. halkaisijan omaava mäntä voisi sopia vaikka kuorma-auton koneeseen, tai kenties jopa eräiden Vr:n käyttämien dieselvetureiden Sisu/Valmet-kompressorin dieseleihin... :) Ja kyllä tämä on ollut käytössä, tosin en tiesä milloin...
kuva 15.09.2005 15:37 Samu Sirkiä  
  Juha lepo nyt, kyllä me se alligaattori tutkitaan ennen ens juhannusta :p
kuva 15.09.2005 15:31 [Tunnus poistettu]  
  ku löysin semmosen oulun varikon läheltä.mutta oli niin likane etten ottanu mukaan
kuva 15.09.2005 15:30 [Tunnus poistettu]  
  mikä vois olla veturin mäntä jonka halkaisia on n.120 mm?
kuva 15.09.2005 15:30 [Tunnus poistettu]  
  klunks...
kuva 15.09.2005 15:29 Antti Busk  
  Halkaisija on 220 mm.
kuva 15.09.2005 15:27 [Tunnus poistettu]  
  minkä kokonen tää mäntä on?
ja onko koskaan ollu käytössä?
kuva 15.09.2005 15:11 Jani Tuominen  
  Joo, mut hieno kuva
kuva 15.09.2005 15:10 Jani Tuominen  
  Hieno kuva.
kuva 15.09.2005 14:54 Samu Sirkiä  
  Muutin kuvatekstiä hetki sitten, kun otin itsekin ajatuksen käteen ja huomasin erheeni.
kuva 15.09.2005 14:38 Simo Toikkanen  
  Sattuipa lukuvirhe. Koska tullaan Rajamäeltä, on kyseessä tietenkin Po.
kuva 15.09.2005 14:37 Simo Toikkanen  
  Oma veikkaukseni on jonkin vaunun avoin päätyovi. Rajamäelle mentäessä taisi Po olla junarungon peräpäässä, joten kyseessä lie jokin Ei.
kuva 15.09.2005 14:35 Samu Sirkiä  
  Roikuin siinä puskimen päällä... ei sentäs vaan Po:n päätyovesta :)
kuva 15.09.2005 14:29 Tero Korkeakoski  
  On muuten aika hankala homma ottaa tuo pois kyydistä niin etteivät sähköradan rakenteet kärsi.
kuva 15.09.2005 14:09 Timo Laak  
  Pakko kysyä. Mistä tämä kuva on otettu?
kuva 15.09.2005 14:00 Tuukka Ryyppö  
  Tuon linkin kuvasta päätellen noista vetureista on yhteys itse junarunkoon. Hurja idea.
kuva 15.09.2005 13:47 Valtteri Keski-Säntti  
  Jahas ja mikäs sen palaneen deeverin numero mahtoi olla? Hyvällä tuurilla olen kuvannut sen...
kuva 15.09.2005 13:41 Valtteri Keski-Säntti  
  Tyylikäs!
kuva 15.09.2005 13:18 Kimmo Pyrhönen  
  Olin kyseisenä päivänä liikkeellä Tampereella, mutta lähinnä Amurin tienoilla tein havaintoja. 2327 on hylätty 15.9.1995. Ja taisipa se 2347:kin olla tuolloin vain varikolla. Tuona päivänä n. klo 12.30 Perkiöstä löytyi 2302, 2310, 2311, 2328, 2343, 2347 ja 2314, joka oli kytketty yhteen 2004:n kanssa.
kuva 15.09.2005 13:09 Kimmo Pyrhönen  
  Näinhän se oli, 2327 ei ollut enää liikenteessä. Jos kyseessä on näköhavaintovirhe? 2307, 2347...??
kuva 15.09.2005 12:29 Juha Vuorinen  
  mm. Rt 23705 kaipaisi uudet värit niskaansa ja sähkömiestä tutkimaan generaattorin. Kuka olisi innostunut?
kuva 15.09.2005 12:12 Juha Vuorinen  
  Cht:n väri on oikeasti tuon näkyvän vaalean ja EFit:n sinisen väliltä. Haaleus johtuu päällä olevasta vahasta, joka on auringon polttamana haalistunut. Lisäksi maaleista liukenee kalkkia (tms). Cht ja pari muuta vaunua olisi tarkoitus maalata, jos vain rahaa löytyisi jostain.
kuva 15.09.2005 11:58 [Tunnus poistettu]  
  Lappu on ollut löysärillä, heittänyt vuoron jälkeen menemään. J=jarruton, V=asiakkaalle vuokrattu vaunu, S=sidottu tiettyyn kuljetukseen. Pertun näkemä K=vaunu määrävälikorjaukseen, VK=Vaunukuorma ja VT=Tyhjävaunu.
kuva 15.09.2005 11:51 Jouni Hytönen  
  Tämä on jo niin voimakas laajis, että on riski saada omat kenkänsä mukaan kuvaan. :D
kuva 15.09.2005 11:49 Jouni Hytönen  
  Hiukan taas kohdistan epäilyjä päivämäärään (toivottavasti et hermostu), mutta muistelen, että 2327 jäi pois ajosta jo kesällä 1996.
kuva 15.09.2005 11:33 [Tunnus poistettu]  
  Cht on haalistunut, mutta Kasimir on siinä oikeassa että sinisten vaunujen värisävy muuttui 1990-luvulla "sinisemmäksi". Tietääkö joku ajankohtaa tarkemmin?