Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 15.09.2005 10:20 Simo Toikkanen  
  SRHS:n sivuilta http://www.dlc.fi/~srhs/index5b.htm ilmenee, että veturi on Höyrykoneyhdistyksen omistama.
kuva 15.09.2005 10:19 Ville Saarelainen  
  Tämän ajelun paras kuva tähän mennessä! Tässä selvästikin palvotaan Suurta Hiivattia, rautatieharrastajien jumalaa. :-D
kuva 15.09.2005 10:16 Ville Saarelainen  
  Jos/kun kuljettajarahastukseen siirrytään jossain vaiheessa, menee homma samaan tyyliin kuin etelän lähijunissa. Eli ensimmäisessä yksikössä on lipunmyynti kuskin toimesta, ja muissa yksiköissä on konnarin sijaan vain leimauslaite. Pummilla matkustaminen muuttuu siis lähes mahdottomasta varsin helpoksi, mutta RHK:n lipuntarkastajat varmaan tulevat sitten tekemään yllätysiskuja näihinkin juniin.
kuva 15.09.2005 09:50 Samu Sirkiä  
  KooPee: Kiitos tarkennuksesta.
kuva 15.09.2005 09:48 Samu Sirkiä  
  Tilanne syntyi siitä kun allekirjoittaneelta kyseltiin että tuleeko sieltä hyviä kuvia.. kun siis tavan mukaan olin taas heittäytynyt lankuille/sepelille kiskojen väliin makaamaan, itse kun satun tykkäämään alatyylin, öh siis alakulmista otetuista kuvista. Huikkasin vastauksena jotain tyyliin mikset ole kokeillut itse :) Ja seuraus siitä näkyy tässä kuvassa :p
kuva 15.09.2005 09:33 Pasi Kokkonen  
  Do dih. Nöyryyttä pitää olla. Vuorisen Juhan persekkö se tuossa keskimmäisenä "loistaa" :)
kuva 15.09.2005 09:28 Jukka Pitkänen  
  Hyvä kuva. Tässä näkyy hyvin konehuoneen valaistus.
kuva 15.09.2005 09:23 Lari Åhman  
  Joo lannoitteen valmistukseenhan tämä ilmeisesti meneekin Kokkolaan. Tämän päivän Iisalmen Sanomissa vaan oli juttua jopa evakuonnista: http://www.iisalmensanomat.fi/ . Tuo linkki vaan on huono kun se vanhentuu huomiseen mennessä, ts. uusi lehi ilmestyy.
kuva 15.09.2005 09:19 Lari Åhman  
  Eli jos saan korjata kuvatekstiä ja raiskata pilkkua hieman, niin onhan tämä 27lainen ja muutkin sarjan yksilöt saneerattu, mutta ei kuitenkaan aivan äskettäin! ;) Tosiaan, tämä on hyvä kuva, nimim. itsekin monesti miettinyt, miten saisi Deeverin koko ohjaamon samaan kuvaan, mutta näinhän se käy... ;)
kuva 15.09.2005 08:49 Marko Lillinen  
  Kyllä poistuu tietojeni mukaan, kuten myös poistuu r:8 pätkä mikä on ollut ennen käytössä eteläpäästä. Henkilölaituria jatketaan ykkösen varressa etelään päin.
kuva 15.09.2005 08:06 Otto Tuomainen  
  Tämä 2723 oli 8.9 junassa 3046 ja palasi Riihimäelle todennäköisesti 9.9 junassa 3679.
kuva 15.09.2005 07:48 Tapio Keränen  
  Yhteyksissä oli eilen jotakin hämärää, kun kuvat ja tekstit eivät asettuneet kohdalleen. Täytyy yrittää palauttaa oikea sekapikatavarajunan kuva illalla kotona. Epäilen eniten yhteysväliä pää - sormenpäät.
kuva 15.09.2005 07:46 Eija Mari  
  Tässä löytyy oikeaa asennetta harrastajilta - kumartavat maahan asti 'oikean junan' edessä. Toivottavsti ei ollut viimeinen kumarrus ;D
kuva 15.09.2005 06:58 Sauli Vähäkoski  
  no nyt näyttää nimi jo uskottavammalta :)
kuva 15.09.2005 06:45 Sauli Vähäkoski  
  Mutta missäpäin Poria sijaitsee Mäntyniemen satama?
kuva 15.09.2005 03:33 Jouni Hytönen  
  Heh, Viitasaarelle matkalla olevalle deeverille täytyy rakentaa kunnon hyppyri ja ottaa hyvät alkuvauhdit. :D No joo, ehkä se on ollut matkalla Viitasaaren Keitelepohjaan.
kuva 15.09.2005 00:55 Niila Heikkilä  
  Dv12-sarja ei rankassakaan tulipalossa voi tuhoutua "korjauskelvottomaksi", sillä saahan ehjän valmistajanlaatan ja ajovalonpolttimon kehyksen ympärille rakennettua täysin uuden veturin samalla numerolla. Sen ovat osoittaneet pahoissa kolareissa lähes täysin tuhoutuneet, mutta uudelleenrakennetut deeverit.
kuva 15.09.2005 00:54 [Tunnus poistettu]  
  No hemmetti, tämäpä on hyvä kuva. Varsinkin kun en ole koskaan Deeverin ohjaamossa käynyt.
kuva 15.09.2005 00:43 Samu Sirkiä  
  Muistaakseni Toijalassa siirryin nokkavuoroon, joten Toijalan jälkeen tämä on, mutta joo.. eipä näy maisemia. Ruuvasin kuvan sävyjä hieman paremmiksi.
kuva 15.09.2005 00:42 [Tunnus poistettu]  
  Yksi ehkä pieni, mutta ei mitätön pointti kannattavuuteen: henkilökunta. Deeveri+siniset = yksi konduktööri (minimi). Kolme Dm12:ta = kolme kipparia (tai jos kuljettaja rahastaa, kaksi). Eppäilisin, että korkeintaan kahdella Vankalla ajetaan.
kuva 14.09.2005 23:48 Pauli Kyllönen  
  Kyllä se vielä noin iltapäivällä näkyi ihan oikea kuva että mitähä lie käyny kun vaihtunut kuva kesken päivän
kuva 14.09.2005 23:30 Jussi-Pekka Halonen  
  "Minusta tulee isona Lättähattu..."
kuva 14.09.2005 22:44 Lari Nylund  
  IC55 saapunut ja IC50 lähtevä.
kuva 14.09.2005 22:34 Tomi Lapinlampi  
  Missähän kohtaa muuten menee taloudellisuuden/kannattavuuden raja vertailussa Dm12 vs. Dv12+siniset vaunut? Onko kolmella yksiköllä ajo (huom, kuusi moottoria :) kaikkine huoltoineen ja muineen kannattavampaa kuin Deeveri + 3 vaunua?
kuva 14.09.2005 22:18 Jonne Reitti  
  Katos, muistin väärin. Netissä luki tosta jutussa ja muistin että siinä mainittiin että veturi paloi korjauskelvottomaksi, mutta se paloikin "vain" käyttökelvottomaksi.
kuva 14.09.2005 22:17 Simo Toikkanen  
  Näin kemistin näkökulmasta fosforihappo ei ole esim. rikki- tai suolahappoon verrattava vahva happo, vaan etikkahappoa vähän vahvempi heikko happo. Ylivoimaisesti suurin osa tuotetusta fosforihaposta menee lannoitteisiin.
kuva 14.09.2005 22:06 Kimmo Pyrhönen  
  Niin ja vielä kerran Samulle ja Juhallekin; tämä on Koiviosta, tarkistin omasta kuvastani, täsmää!
kuva 14.09.2005 21:56 Lari Åhman  
  Nooh, eipä tartte välttämättä olla ees pakkastakaan, kunhan vaan MGO on seissyt työttömänä vähän aikaa ilman lämpöjä niin johan kömyyttää! Tosin eihän yhdestä irtoa läheskään niin paljon kuin kahdesta... ;)
kuva 14.09.2005 21:47 Kasimir Kärkkäinen  
  Veturi tulessa!
kuva 14.09.2005 21:46 Lari Åhman  
  Jape, en ollut näkemässä, kuulin itsekin asiasta vasta tänäaamuna... Aika helppo tämä on arvata, ainakin kun olen kyseisen junan (4059) vaihtoliikkeitä niin usein seurannut, että kun se on ajettu ratapihan läpi ensin pohjoiseen ja ilmeisesti on ollut tarkoitus nostaa pönttörunko Ome-roikkaan kiinni, joka usein lähtee tuon junan perään. Joten on mahdollista, että js:lla on jäänyt vaihde väärään asentoon, muuta järkevää syytä en keksi. Tai sitten Sp:t on yksinkertaisesti olleet väärässä paikassa väärään aikaan... :P Tuokin Zan-v muuten täynnä fosforihappoa, onneksi ei alkanut vuotamaan, millaista myrkkyä lienee sitten.
kuva 14.09.2005 21:39 [Tunnus poistettu]  
  Tuota se kylmäkäynnistys teettää :).
kuva 14.09.2005 21:32 [Tunnus poistettu]  
  Virroitin paljasti, mistä sami löytyy :).
kuva 14.09.2005 21:26 [Tunnus poistettu]  
  On tainnu Tapsalla tulla tähän väärä kuva, päätellen kuvatekstistä.
kuva 14.09.2005 21:09 Olli Keski-Rahkonen  
  Eiköhän ekana ole Uact, Uacs:ssä kun pitäisi lukea kyljessä "NESTE".
kuva 14.09.2005 21:06 Valtteri Keski-Säntti  
  Asjallisuus!
kuva 14.09.2005 21:05 Valtteri Keski-Säntti  
  Ahaa... kiitos tiedoista. :)
kuva 14.09.2005 20:58 Arto Papunen  
  Poistuuko "nysäraiteet kuten 3" ratapiharemontissa?
kuva 14.09.2005 20:56 Arto Papunen  
  Maanantaiaamuna, kun Viitasaarelle matkanneen veturin moottoritila paloi täysin, muualla tuli savu ja nokivahinkoja.
Palon epäillään saaneen alkunsa moottorin lämmityslaitteesta.
kuva 14.09.2005 20:44 Lasse Härkönen  
  Oliskohan tämmöinen: https://vaunut.org/kuvasivu.php/14861.html
kuva 14.09.2005 20:41 Tero Korkeakoski  
  Melkoisesti on pituutta. Lieneekö eka vaunu jopa Uacs, toisena on ainakin Sne. Harvinainen kokoonpano kun on muitakin kuin säiliövaunuja menossa kohti Sköldvikiä.
kuva 14.09.2005 20:41 Kimmo Kotimäki  
  Toi seislevy näyttää mielenkiintoiselta, millainen se on edestäpäin?
kuva 14.09.2005 20:40 Valtteri Keski-Säntti  
  Tätähän ajaa Savolaisukko. Taisi hankkia silmälasit, kun on n e ä hnyt kuvaajan ja piiloutunut!
kuva 14.09.2005 20:40 Joona Kärkkäinen  
  Mitä mulle ei kerrottu mistään...
kuva 14.09.2005 20:34 Valtteri Keski-Säntti  
  HÄH?! Milloin se deeveri on palanut ja miksi? Toivottavasti ei mene hylkyyn...
kuva 14.09.2005 20:27 Olli Keski-Rahkonen  
  Tai sitten Dr13 ja Dv15 Turun talleilla joskus 90-luvun alussa :)
kuva 14.09.2005 20:09 Eero Heinonen  
  Joutuu hylkyyn? Uutisessa mielestäni luki, että veturi hinataan Tampereen varikolle korjattavaksi.
kuva 14.09.2005 20:07 Jonne Reitti  
  Nyyh, ilmeisesti ensimmäinen deeveri joka joutuu hylkäyksen kohteeksi.
kuva 14.09.2005 20:03 Arto Papunen  
  Mikäs runko tuossa oikialla?
kuva 14.09.2005 19:46 Antti Busk  
  Siinä on kiertokanki tullu kurkkaamaan käskijäänsä!
kuva 14.09.2005 19:36 Esko Peranto  
  Näin ne paikat tulee julki,mistä kuvia napsitaan.Vanajan valmistamasta Rau-Rto:sta on kuva napattu.
kuva 14.09.2005 19:33 Tommi K Hakala  
  Onko tämä "turvanokkaväritys" ihan alkuperäinen?